hlavně jeto 2V vs. 4V každá motorka je jiná a dost těžko je dle mě porovnávat myslím že ER 6 ti nebude malá ..co sem na ní jezdil tak mi to přišlo docela v pohodě a já mám 186cm a kg více méně stejně
jinak.. pokud můžeš tak si někde na nich svez ....
Naposledy editováno 28.04.2008 15:28:17
S Zetkem nemám zkušenosti.
Takže tak.
Jestli chceš jezdit víc pohodově tak doporučuju Versyse - hodně toho umí a jezdí taky fakt dobře.
Wario> polokapotka, spojený sedlo, "analogový" budíky, madla pro spolujezdce (jsou super i pro manipulaci s motorkou nebo pro výměnu za montáž nosiče pro topcase), řídící jednotka je u S-ka ÚDAJNĚ jinak naprogramovaná kvůli jinému proudění vzduchu k saní, první ročníky nahatýho Zeda neměly imobilizér - S-ko má imobilizér od začátku. Zbytek motorky a tedy i převody a výkon motoru jsou stejný.
Se 190 cm by jsi neměl mít sebemenší problém, Zed je stavěnej i na větší lidi.
Ještě jednu vlastnost Zeda bych chtěl zmínit a to je na čtyřválec dobrej (nevysavačovej) zvuk i s origo koncovkou (já mám teď průchozí koncovku a to je docela masakr, jak se zatáhne za plyn tak koně zadupou ).
Jestli bude mít origo brzdový hadice, doporučuju předek vyměnit za pancéře, rozdíl je hodně znát - já jsem byl zmlsanej z FZS a oproti tomu to bylo brzdově fakt slabý.
http://www.tipmoto.c...aki/86751-z750s.html
a je tam jak to dostalo ránu od šroubu co drží motor- prasklej blok nad vanou takže motor ven asi i rozebrat a zavařit do čeho se mi moc nechtělo , škoda že to neřekl než jsem tam jel mohl jsem ušetřit 5kilo za naftu ....
Mě když padla, tak ten postranní plast kapotáže byl na trsátka, kryt alternátoru domrtě odřenej, ale motorka jinak netknutá.
Teď když na to koukám rok 2005 a najeto 5300, to je asi pěknej ležák - nikomu se nechce do opravy a už to čeká jen kdo to koupí na náhradní díly.
Z750 je tez pekna - ale nelibi se mi na ni ten veliky hnusny vyfuk. Vyfuk patri bud pod motor nebo pod sedlo
2 reakcí na tento příspěvek Kawasaki er6-n vs. Kavasaki Z750
na dva dny půjčenou Z750 a jezdilo se mi na ní dobře.Pár hodin mi trvalo,než jsen si na ní zvykl,osahal si ji.Jde pěkně od spoda a je to fakt hukot.Po této zkušenosti se bojím jít do nějaké nahaté 6-tky.Aby nebyla málo(třeba Hornet 07+)V Mari-moto jsem seděl na er-6n,ale připadá mi malá(nejezdil sem na ní)a ten výfuk no nevím.
Vedle stála Z1000 a ta je fakt nádherná..opravdovej kus motorky,ale to je pro začátek až moc.Tu půjčenou Z750 mám možnost koupit za 160t. od kolegy,najeto 1600 km.S láskou zajetá....Ta zelená barva moooc krásná,ale manželka se na ní moc dobře necítí.Ale co,asi by si zvykla.
.
Luban>Já mám teď úplně stejný problém.Je mi 30 a naposledy na motorce sem jezdil na MZ.Teď jsem měl
na dva dny půjčenou Z750 a jezdilo se mi na ní dobře.Pár hodin mi trvalo,než jsen si na ní zvykl,osahal si ji.Jde pěkně od spoda a je to fakt hukot.Po této zkušenosti se bojím jít do nějaké nahaté 6-tky.Aby nebyla málo(třeba Hornet 07+)V Mari-moto jsem seděl na er-6n,ale připadá mi malá(nejezdil sem na ní)a ten výfuk no nevím.
Vedle stála Z1000 a ta je fakt nádherná..opravdovej kus motorky,ale to je pro začátek až moc.Tu půjčenou Z750 mám možnost koupit za 160t. od kolegy,najeto 1600 km.S láskou zajetá....Ta zelená barva moooc krásná,ale manželka se na ní moc dobře necítí.Ale co,asi by si zvykla.
.
pokud se ti na ni jezdilo dobre a mas na ni, tak do ni bez.. vymlouvat ti to s tim ze na zacatek by bylo lepsi si vzit mensi objem a na tom se naucit a az pak koupit co ti libo stejne nema cenu, to si necha vysvetlit tak 1% lidi tady na foru
jinak co se tyce manzelky, ver mi ze pokud s ni nebudes najizdet tisice kilometru tydne tak si zvykne.. clovek si zvykne na vsechno a jsou daleko horsi motorky pro spolujezdce..
Jinak za začít se na ní dá... dá se s ní v poklidu jezdit do 7000ot a budeš v pohodě stíhat zátah od spodu do středu je příjemnej nezákeřnej a kolem 8500 začíná trošku vzrůšo a nahoře mazec takže když budeš mít klidný zápěstí tak není co řešit ale jestli chceš jezdit ve dvou tak je to na zvážení jak sem psal ve dvou je to fakt děs hlavně pro spolujezdce