bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nováčkův křest deštěm (4 poznatky)
 
21.4.2008 v 15:47
Tak jsem si dojel do Prahy pro Bandita (koupě rok 2000, 65tis.), že si to zpět do Ostravy odřídím. Hmmm, motorku jsem viděl jen z rychlíku, hadry koupil den předtím, trošku akce pouštní bouře, ale v sobotu v 10 ráno připraven vyjet. 20 km za Prahou začlo pršet. Po 50ti začlo chcát a po dalších 100 km padala voda i s kyblama. K tomu se přidalo krásných 7-9 stupňů. Po 6ti hodinách pekla jsem se vysypal před garáží, otřel si rampouchy z nosu a šel na transplantaci šlach.

Moje poznatky jsou tyto:

1. když už jste takoví zoufalci jako já že jedete i v dešti (mně tlačil čas) nepromok je naprostá nezbytnost (stačí dvoudílný z pracovních potřeb! Takže v základní výbavě doporučuju ať nesušíte hadry dva dny jako já.

2. helma, sice shoei (drahží než všecky hadry) ale po chvíli jsem viděl jen mlíko. Nevěřil jsem jak dlouho umím nadávat.
Kdo nechce jet za deště poslepu, nezapomeňte na antifog!!:))
(dvojité)

3. po cestě jsem si 2x zašlajfoval při řazení, prostě první výjezd na mokrym naučí cit do spojky zatraceně rychle a dnes na suchu jsem nevěřil co všechno můžu:) prostě brutal rozdíl

4. Děkuji všem zkušeným bajkerům z tohodle fóra za to že jsem přežil tudle jízdu ve zdraví. Doporučuju nováčkům taky strávit pár hodin surfem po sajtech a dostat do hlavy aspoň trochu řádný teorie o brždění řazení hore i v dul, apod., než na to poprvý sednete. Vím ještě furt hovno, ale už je o něco menší.:))

Born to ride!

Naposledy editováno 21.04.2008 15:55:03
Předchozí
1 2
Následující

Nováčkův křest deštěm (4 poznatky)

21.4.2008 v 15:53 | Nahoru | #1


moc jsem to nepochopil, to jsi ji jel koupit jo?

Nováčkův křest deštěm (4 poznatky)

21.4.2008 v 15:55 | Nahoru | #2
naprc> no jo, první bajk po trojkolce když mi bylo 5 :)

Nováčkův křest deštěm (4 poznatky)

21.4.2008 v 15:56 | Nahoru | #3
tak to jsi frajer

Nováčkův křest deštěm (4 poznatky)

21.4.2008 v 15:58 | Nahoru | #4
naprc> řekl bych s odstupem, že celkem blb! Ale já čekal fakt 15 let a konečně se mi povedlo uškudlit. Větší potupa než se zabít by byla ta že jsem se pro to nenarodil

Nováčkův křest deštěm (4 poznatky)

21.4.2008 v 15:58 | Nahoru | #5
Tak hlavne ze si v pohode :)

Kazdopadne 6 hodin v desti a v 8mi stupnich je spis sportovni vykon a muka nez cokoli jinyho. Pokud bych FAKT NEMUSEL, asi bych vzal nekde po ceste penzion / motorest a prespal a pockal na lepsi pocas, nebo to alespon v nejhorsim vzal na 2x :)

Nováčkův křest deštěm (4 poznatky)

21.4.2008 v 16:00 | Nahoru | #6
dobrá zkušenost
Tak hlavně že jsi dojel dobře.

Já si dal něco podobnýho loni na Grossglockneru. Vyjeli jsme nahoru a začalo pršet, bylo okolo 2C. Znám hory i tu oblast velmi dobře, takže jsme věděl, že za 1. tunelem bude peklo, ale parťáci jsou plážáci, co hory viděli jen na obrázku a tak jeli dál. OK, přece je tam nenechám...jel jsem taky. Za tunelem byla mlha a viditelnost asi na 20m, ale kluci byli předemnou a tak jsem jel. V podstatě v nejvyšším bodě (asi 2500m) začlo ostře sněžit a kluci se vraceli. Jenže oni měli Transapla a TDM, já těžkého cruisera. Než jsem se otočil a na 1čku dojel krokem zase k tunelu, bylo to tak 15 minut. Napadlo asi 5cm sněhu a v viditelnost klesla na míň, než 20m. Třeba jsem jel a najednou zjistil, že jsem v protisměru u krajnice. Pak to samé zjistil autobus, který se vynořil proti mě (zrovna jsem byl na dobré straně).
Co mě to naučilo?
Kombinovat více než 2 sprosté výrazy do jednoho slangového tvaru a plynule je vyslovovat.

Naposledy editováno 21.04.2008 16:02:57

Nováčkův křest deštěm (4 poznatky)

21.4.2008 v 16:02 | Nahoru | #7
Ale jinak to chapu, prvni cast si porad rikas ze se pocasi treba zlepsi, a druhou ze uz to nejak dojedes :)

Nováčkův křest deštěm (4 poznatky)

21.4.2008 v 16:08 | Nahoru | #8
jj, na vodě se odděluje zrno od plev lol

Nováčkův křest deštěm (4 poznatky)

21.4.2008 v 16:11 | Nahoru | #9
...potom horká vana a půl litru slivovice ? Ber si z toho to lepší. Aspoň sis to už vyžral na 5 let dopředu, teď tě čekají už jen samá pozitiva - první dovolená v Jugoslávii atp.

Nováčkův křest deštěm (4 poznatky)

21.4.2008 v 16:18 | Nahoru | #10
charon-GSF600>no popsal jsi to krásně .i já si jel kdysi pro prvního japonce do Prahy.to bylo v roce 86 a krásně svítilo sluníčko..tak at ti vyjde počasí do te Anglie.

Nováčkův křest deštěm (4 poznatky)

21.4.2008 v 16:20 | Nahoru | #11
Myslim, ze muzes jet se mnou pristi rok na Elefanty. lol

edit: Ja nevim ale me takovej marast prijde dost dobrej, ja si to proste uzivam, jak sem na pokraji sil a nachazim v sobe to co sem doposavad nenasel. Uplne nejlepsi je projet vlnou od kamionu a zarvat si 'uaaaaaaa'. lol lol

Naposledy editováno 21.04.2008 16:22:07

Nováčkův křest deštěm (4 poznatky)

21.4.2008 v 16:42 | Nahoru | #12
jj pěkně jsi shrnul vše co je nutné mít pro pohodlnou jízdu v dešti.

a první motorka po trojkolce bandit, no buď seš magor nebo umíš-neřeším, hlavní je, že ses nikde nevytřískal

Nováčkův křest deštěm (4 poznatky)

21.4.2008 v 16:45 | Nahoru | #13
Taky jsem si zažil podobnou první výjižďku aneb přesedat z Jawy 50 na ER-5 je taky prdel a ani nemusí být hnusné počasí:

http://davidhavel.pi...i-prvych-100-km.html

Prvním slejvákem jsem si prošel před týdnem a je to fakt hodně o něčem jiném...

Nováčkův křest deštěm (4 poznatky)

21.4.2008 v 18:27 | Nahoru | #14
taky smekám, slušnej výkon ..a na mlžení je dobrý lehce nadzvedlý plexi a na plexi aplikovat tekutej stěrač - tvořej se velký kapky a okamžitě odtýkaj - paráda..
a počkej až na silnici xtý třídy dostaneš v dešti na rovince (v lepším případě) na olejový skvrně šmíra, to je teprve legrace a boj o udržení se na silnici lol lol

Nováčkův křest deštěm (4 poznatky)

21.4.2008 v 18:35 | Nahoru | #15

Bubrak ZX10R>Myslim, ze muzes jet se mnou pristi rok na Elefanty. lol

edit: Ja nevim ale me takovej marast prijde dost dobrej, ja si to proste uzivam, jak sem na pokraji sil a nachazim v sobe to co sem doposavad nenasel. Uplne nejlepsi je projet vlnou od kamionu a zarvat si 'uaaaaaaa'. lol lol



lol lol lol Ty seš pacoš to je strašný lol lol lol

Nováčkův křest deštěm (4 poznatky)

22.4.2008 v 20:37 | Nahoru | #16
Jen mně teď štve jedna věc, to vnitřní pleksi, když se do toho položím koukám přímo přes tu hranu a je to nepříjemný. Nedělá se (tedy kromě spreje) prostě celý kus dvojitého pleksi? (lama)

McMaron> teda na elefanty mně dostaneš až seženu nějakou kvalitní zahřívačku (90-60-90), a zatim tandem nehrozí:)

P.S. koukám že nejsem jediný magor na tomhle fóru co se počasí a změny motorky týče

tak to by chtělo nějakou hromadnou vyjíždku v pořádném slejváku! rezervovat penzion pro dojetí, setnout se na slivce, ráno to naleštit a vyrazit zpět:))

Nováčkův křest deštěm (4 poznatky)

22.4.2008 v 20:41 | Nahoru | #17
moje první poznatky z jízdy za deště

1)týjo, nějak se to smeká
2)kurňa teď se mi to smeklo
3)se to dneska celkem smeká

4)za deště se to smeká >>> nejezdit! lol

jinak, jsi celkem frajer jet 6hodin v dešti na nový motorce

Nováčkův křest deštěm (4 poznatky)

24.4.2008 v 09:14 | Nahoru | #18
Já jel loni z Chorvatska ve stejném počasí + kurevsky kluzké chorvatské silnice+ silný boční vítr.V Alpách tenkrát poprvé nadadl sníh. Suma sumárum 900km / 11 hodin.
3x jsem tankovala 3x na kafe. S jedním rozdílem - měl jsem nemok.Sice je po 2-3h v dešti k nimčemu,ale aspoň drží teplo.

Nováčkův křest deštěm (4 poznatky)

24.4.2008 v 09:25 | Nahoru | #19
mira xj> jj, nejni nad pořádné hardkór

Nováčkův křest deštěm (4 poznatky)

24.4.2008 v 10:11 | Nahoru | #20
končila dovolenáa druhej den jsem musel do hokny. Holt se nedalo nic dělat.

Nováčkův křest deštěm (4 poznatky)

24.4.2008 v 20:53 | Nahoru | #21
Kurňa to máme podobnou zkušenost akorát já to bral od Ostravy ku Phe Zkušenost s "velkou moto" = 0 Naštěstí s kamarádem kterej řídil auto a po nějakejch 40km sme se střídali. Na každý benzínce kafe. Jen sme neměli žádný hadry..jen jeansy, bez rukavic (dostali sme pracovní od jednoho typa z garáže) a v lehkejch bundách. A to sme se jeli na ní jenom "podívat". V životě sem se tak netěšil pod teplou sprchu.

Další studená sprcha přišla od mladý... 3dny se mnou nemluvila když sem to dotáhl domů...po tejdnu se na ní šla podívat a za další se svezla. Teď už je to v pohodě

Kdyby to bylo RPG, tak mám další level v kapse
Stálo to za to !!!

Nováčkův křest deštěm (4 poznatky)

24.4.2008 v 22:25 | Nahoru | #22
Když se ti mlží helma,tak stačí plexi otevřít o 1mm a přestane to,v dešti stejně nejedeš extra rychle,tak nevadí,že tam bude mezera.

jinak TATO věta mě velice pobavila
"4. Děkuji všem ZKUŠENÝM bajkerům z tohodle fóra za to že jsem přežil tudle jízdu ve zdraví.
lol lol lol

Nováčkův křest deštěm (4 poznatky)

24.4.2008 v 23:23 | Nahoru | #23
charon-GSF600>

>Jacob_M800: Co mě to naučilo?
Kombinovat více než 2 sprosté výrazy do jednoho slangového tvaru a plynule je vyslovovat.

lol lol

>Bubrak ZX10R: edit: Ja nevim ale me takovej marast prijde dost dobrej, ja si to proste uzivam, jak sem na pokraji sil a nachazim v sobe to co sem doposavad nenasel. Uplne nejlepsi je projet vlnou od kamionu a zarvat si 'uaaaaaaa'.

lol lol

no ja si pro svou prvni velkou motorku (jawu 350) jel taky za nevlidnyho tusim unorovyho pocasi. zacalo prset, teploty neco nad nulou, mozna jsem mel rukavice, z prilby mi slezla antifog folie (ale po deviti letech v ni sem tam jeste jezdim, uvex ). nakonec motorku a me na tandemu bral domu kamarad. kdyz jsme dojeli, tak jsme si rozmrazovali ruce pod tekouci studenou vodou - a jak palila!
prvni japonskou motorku jsem kupoval s jinym kamaradem. ja z toho uplne paf, setka co jela jak pila. uz se stmivalo, takze zase mi ji domu vezl kamarad a ja za nim.
no a jak to dopadlo? dalsi motorky jsem uz odvazel ja. jak vlastni, tak ty co kupovali kamaradi. to si takhle jedu od ostravy, par set km pred sebou, kolem silnice zaveje snehu, neco nad nulou, zacina prset... a ja se jenom smeju, dobry hadry na sobe, lidi nechapaj a blbe cumi, decka mavaj, ja vysmatej...

Nováčkův křest deštěm (4 poznatky)

24.4.2008 v 23:46 | Nahoru | #24
lol lol lol lol
charon-GSF600: vítej doma!!
Taky jsem jel jednou za komančů na dovču na Slovensko.
Nepromok-igelitky
Nemlžící plexi-Cassida-měla plexi z bonboniery lol
U Blavy začla padat voda a já po 100km sušil trenýrky snad týden lol lol

Nováčkův křest deštěm (4 poznatky)

25.4.2008 v 00:23 | Nahoru | #25
Letos po Elefantech sem susil boty 3 dny a to byly celou dobu na topeni.

Nováčkův křest deštěm (4 poznatky)

25.4.2008 v 00:30 | Nahoru | #26
hlavne aby uz te necekali horsi chvilky nez par kapek vody a velmi ocenuju ten bod 4.Bych neveril tomu ze si tady nejakej mladej veme neco k srdci...fakt prijemny prekvapeni

Nováčkův křest deštěm (4 poznatky)

25.4.2008 v 21:47 | Nahoru | #27
no, jak to čtu tak se mi skoro zdá že jezdit v dešti, ve sněhu, v mraze a to všechno v trenkách a z tesco igelitky by tady spoustu lidi bavilo:):)

nofear4> hlupák neni ten co neví ale ten co nechce vědět

p.s. dnes jsem si podle manuálu měnil olej a filtr. Ten nešel povolit, tak jsem ho nemanuálově prorazil nožem a povolil na sílu. takže kombinace teorie a experimentu je nejlepší!

Nováčkův křest deštěm (4 poznatky)

25.4.2008 v 21:49 | Nahoru | #28
Dneska moja první legální jízda a kousek za barákem začne chcát.
Slečna na pumpě čuměla .
Kromě toho, že mi pustila kůža OK.

Poznatky: Oxtarky jsou parádní jen na suchu. Kůža barví. Leštěný stupačky kloužou. Hladký sedlo klouže. Motor brzdí.

Naposledy editováno 25.04.2008 21:52:52

Nováčkův křest deštěm (4 poznatky)

25.4.2008 v 21:53 | Nahoru | #29
RomanSS> jj, tak to pěkně nasere
a to bys nevěřil, ja dnes taky jel , začlo kapat a mně prostě odešel najednou plyn (kdybyste náhodou někdo tušili čím to bylo, uvítám radu -prostě přestal reagovat, vypadl). Za chvíli jsem nastartoval a zas frčel takže jsem tu průtrž stihl o koule:):):)
p.s. posraný padana kalhoty a barví mi taky!!

Naposledy editováno 25.04.2008 21:54:22

Nováčkův křest deštěm (4 poznatky)

25.4.2008 v 21:58 | Nahoru | #30

charon-GSF600>RomanSS> jj, tak to pěkně nasere
a to bys nevěřil, ja dnes taky jel , začlo kapat a mně prostě odešel najednou plyn (kdybyste náhodou někdo tušili čím to bylo, uvítám radu -prostě přestal reagovat, vypadl). Za chvíli jsem nastartoval a zas frčel takže jsem tu průtrž stihl o koule:):):)
p.s. posraný padana kalhoty a barví mi taky!!


Nasralo to, mašina naleštěná, na papírech nezaschlá barva a taková průtrž.
Nevím čím může být ten plyn. Su antitalent .
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist