1 reakcí na tento příspěvek Rachot v motoru R1
A podle toho co tady píšeš cvaká to z leva zepředu při vyšších teplotách.Tak to je ono.Já si myslel že to dělá váčka ale váčka i ventil byli v poho.Předloni jsem to oposlouchával u ostatních R1.Tak u většiny to dělalo taky.
1 reakcí na tento příspěvek Rachot v motoru R1
pokud dáš ale číslo nahoru tak ti ho vačka pravděpodobně časem vymaže, ale stejně se to má měřit i tak mikrometrem
jo a s tím narváním měrky, to je taky skoro jedno když to tam nerveš tak tam ta vůle je...
mezi podložkou a dosedacím hrníčkem bude třeba troška oleje, a tím zatlačením se vymáčkne..
Kdyby si měl vůli třeba .35 tak to už klepe
Naposledy editováno 12.05.2009 08:53:51
Jurawood>podložky je jedno jak dáš, já třeba zbrušovanou stranou dolů
pokud dáš ale číslo nahoru tak ti ho vačka pravděpodobně časem vymaže, ale stejně se to má měřit i tak mikrometrem
jo a s tím narváním měrky, to je taky skoro jedno když to tam nerveš tak tam ta vůle je...
mezi podložkou a dosedacím hrníčkem bude třeba troška oleje, a tím zatlačením se vymáčkne..
Kdyby si měl vůli třeba .35 tak to už klepe
Ty máš zřejmě ty velké podložky co sou zvrchu na hrníčku R1 má klasiku malé zespod v hrníčku a pak se obroušená strana dává nahoru směrem k hrníčku.
1 reakcí na tento příspěvek Rachot v motoru R1
hnjupis>Zdar me se to obcas ozvalo taky a poslouchali to v dilne stetoskopem odkudy by to mohlo jit..Je to docela orisek protoze se to pekne nese kovem ale vypadalo to na vyfuk nebo nekde tam..Mozna jen povoleny sroubek...
Co třeba EXUP? Pokud máš.
DejvSB píše: Taky mě to cvaká.Motor mám prohlédnutej.Mnou i známým v servisu.Přišli jsme asi na závěr.Že to dělá to vzduchový čerpadlo to vnáší vzduch odněkud do výfuku.Je tam z důvodů aby motka prošla Euronormama.
A podle toho co tady píšeš cvaká to z leva zepředu při vyšších teplotách.Tak to je ono.Já si myslel že to dělá váčka ale váčka i ventil byli v poho.Předloni jsem to oposlouchával u ostatních R1.Tak u většiny to dělalo taky.
Tak to mi celkem spadl kámen ze srdce, už tak měsíc laboruju s napínákem atd atd a pořád slyším po ohřátí to pos.... cvakání/cinkání. Jelikož to je prostě kov tak se strašně blbě definuje kde to je (Mám FZS ale to je stejný motor). Jinak ten vzduchový systém tam je kvůli euronormám, obohacuje to směs která jde do výfuku aby vyhořela...