globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Rachot v motoru R1
 
18.4.2008 v 23:40
cinkani jde z leve strany,z prava,kde je rozvodak nic neslysim,myslel jsem ze ventily,tak sem to rozdelal a vypadaji v norme(merim je poprve,tak jak se to presne dela?netlacit tam ty listky nasilim?jen ten co se lehce vejde?) zda se,ze jsou vsechny ok.tak co to tam sakra klepe,jsou to skoro 2 mesice a zvuk sily,po nastartovani za studena to nejde tolik slyset,co za tepla.rozvodak je novy a napinak se zda v pohode

Rachot v motoru R1

18.4.2008 v 23:42 | Nahoru | #1
pokud to jde jen zleva tak bych se bál třeba přidřenýho pístu...ale strašit nechci jako

Rachot v motoru R1

19.4.2008 v 08:35 | Nahoru | #2
Nechci tě od toho odrazovat, ale s přístupem "merim je poprve,tak jak se to presne dela?" to stejně sám neopravíš, radši to dej do servisu, než bude cinkat celej motor

Rachot v motoru R1

19.4.2008 v 09:02 | Nahoru | #3
to uz tady bylo stokrat,chtel jsem poradit a ne posilat do servisu

Rachot v motoru R1

19.4.2008 v 09:05 | Nahoru | #4
nejlepší by bylo poslechnou stejnou moto, kolik to má zatím najeto??

Rachot v motoru R1

19.4.2008 v 09:06 | Nahoru | #5

davidac>to uz tady bylo stokrat,chtel jsem poradit a ne posilat do servisu



ono Ti nakonec asi stejně nic jineho nezbyde...jinak pozoruješ nějake změny ve vykonech motoru??jede pořad stejně???nebo je tam citit nějaky propad??

Rachot v motoru R1

19.4.2008 v 09:10 | Nahoru | #6

davidac>to uz tady bylo stokrat,chtel jsem poradit a ne posilat do servisu



Bohužel má ale pravdu, jestli jsi ještě ani ventily neměřil, tak bych neriskoval bez pomoci a nebo aspoň odborného dozoru větší opravy. To Ti pak nemusí cinkat motor, ale peněženka

A nebo vyměň motor lol

Rachot v motoru R1

19.4.2008 v 09:12 | Nahoru | #7
vykon porad stejny,mam to ted pred sebou a na valcich neni ani skrabanecek,pridrene to urcite neni,je to takove cvakani,myslel jsem ze urcite spatne napina napinak retez,protoze po blbnuti(vytaceni a staveni na zadek se zda ze to jde silneji slyset)

Rachot v motoru R1

19.4.2008 v 09:13 | Nahoru | #8
to je ten motor co tam mam a stejne tak tece

Rachot v motoru R1

19.4.2008 v 09:46 | Nahoru | #9
vymezovci podlozky maji cislo jen z jedne strany a ta ma byt smerem nahoru.to jsem ted vycetl z manualu.je to teda TAK?divam se a nekdo predemnou to daval jak se mu zachtelo.takze cislem nahoru nebo je to jedno???

Rachot v motoru R1

19.4.2008 v 11:59 | Nahoru | #10
Pri jakych otackach to dela nejvic? Me to dela neco podobnyho a kdyz je motor zahratej a venku vedro, tak je to slyset mnohem vic. Nejvic tak kolem 4500. Ve vyssich se to straci. Ale asi to bude normal (aspon to, co myslim ja), protoze na R6 01 to delalo taky a najel sem na ni 30t km, kdyz sem se ptal v servisu, tak nic, loni na puceny R1 07 co mela najeto 6t km taky a letos na uplne novy R1 taky... Ale na jinejch masinach tenhle zvuk neni, ani na kamosove FZ6, kde je motor z R6 (asi jiny vacky nebo co)...

Rachot v motoru R1

19.4.2008 v 12:28 | Nahoru | #11
rikal kamos,ze zjeho R6 jdou taky podobne zvuky,tak snad se me to nekde nerozsype

Rachot v motoru R1

19.4.2008 v 17:01 | Nahoru | #12
nedavno se tady taky resil kraval z motoru, sice myslim, ze na Farosovi, ale nakonec to bylo ze spojkoveho kose, takze jen tip

1 reakcí na tento příspěvek Rachot v motoru R1

12.5.2009 v 08:27 | Nahoru | #13
Taky mě to cvaká.Motor mám prohlédnutej.Mnou i známým v servisu.Přišli jsme asi na závěr.Že to dělá to vzduchový čerpadlo to vnáší vzduch odněkud do výfuku.Je tam z důvodů aby motka prošla Euronormama.
A podle toho co tady píšeš cvaká to z leva zepředu při vyšších teplotách.Tak to je ono.Já si myslel že to dělá váčka ale váčka i ventil byli v poho.Předloni jsem to oposlouchával u ostatních R1.Tak u většiny to dělalo taky.

1 reakcí na tento příspěvek Rachot v motoru R1

12.5.2009 v 08:51 | Nahoru | #14
podložky je jedno jak dáš, já třeba zbrušovanou stranou dolů
pokud dáš ale číslo nahoru tak ti ho vačka pravděpodobně časem vymaže, ale stejně se to má měřit i tak mikrometrem
jo a s tím narváním měrky, to je taky skoro jedno když to tam nerveš tak tam ta vůle je...
mezi podložkou a dosedacím hrníčkem bude třeba troška oleje, a tím zatlačením se vymáčkne..

Kdyby si měl vůli třeba .35 tak to už klepe

Naposledy editováno 12.05.2009 08:53:51

(reakce na) Rachot v motoru R1

12.5.2009 v 08:58 | Nahoru | #15

Jurawood>podložky je jedno jak dáš, já třeba zbrušovanou stranou dolů
pokud dáš ale číslo nahoru tak ti ho vačka pravděpodobně časem vymaže, ale stejně se to má měřit i tak mikrometrem
jo a s tím narváním měrky, to je taky skoro jedno když to tam nerveš tak tam ta vůle je...
mezi podložkou a dosedacím hrníčkem bude třeba troška oleje, a tím zatlačením se vymáčkne..

Kdyby si měl vůli třeba .35 tak to už klepe



Ty máš zřejmě ty velké podložky co sou zvrchu na hrníčku R1 má klasiku malé zespod v hrníčku a pak se obroušená strana dává nahoru směrem k hrníčku.

1 reakcí na tento příspěvek Rachot v motoru R1

12.5.2009 v 09:47 | Nahoru | #16
Zdar me se to obcas ozvalo taky a poslouchali to v dilne stetoskopem odkudy by to mohlo jit..Je to docela orisek protoze se to pekne nese kovem ale vypadalo to na vyfuk nebo nekde tam..Mozna jen povoleny sroubek...

(reakce na) Rachot v motoru R1

12.5.2009 v 09:53 | Nahoru | #17

hnjupis>Zdar me se to obcas ozvalo taky a poslouchali to v dilne stetoskopem odkudy by to mohlo jit..Je to docela orisek protoze se to pekne nese kovem ale vypadalo to na vyfuk nebo nekde tam..Mozna jen povoleny sroubek...



Co třeba EXUP? Pokud máš.

(reakce na) Rachot v motoru R1

23.6.2012 v 11:36 | Nahoru | #18

DejvSB píše: Taky mě to cvaká.Motor mám prohlédnutej.Mnou i známým v servisu.Přišli jsme asi na závěr.Že to dělá to vzduchový čerpadlo to vnáší vzduch odněkud do výfuku.Je tam z důvodů aby motka prošla Euronormama.
A podle toho co tady píšeš cvaká to z leva zepředu při vyšších teplotách.Tak to je ono.Já si myslel že to dělá váčka ale váčka i ventil byli v poho.Předloni jsem to oposlouchával u ostatních R1.Tak u většiny to dělalo taky.



Tak to mi celkem spadl kámen ze srdce, už tak měsíc laboruju s napínákem atd atd a pořád slyším po ohřátí to pos.... cvakání/cinkání. Jelikož to je prostě kov tak se strašně blbě definuje kde to je (Mám FZS ale to je stejný motor). Jinak ten vzduchový systém tam je kvůli euronormám, obohacuje to směs která jde do výfuku aby vyhořela...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist