2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co chystaj v roce 2008 v týnci a -- ještě do.
Celé je to jen a jen nedostatkem peněz. Nejsou peníze, nejsou kvalitní dělníci, kvalitní inženýři (ten tam snad je jeden), kvalitní management. Prostě tam není nic. Spíš je obdivuju, že v této situaci dokázali rozjet výrobu 650 a kdo ví, možná nakonec přežijou. Třeba Rusko ekonomicky rychle roste a najednou nastane den, kdy normální Rus poprvé od rozpadu CCCP bude mít na motorku. Ty prodeje budou ohromný a Jawa tam má jméno. Dalo by se toho využít, kdyby v Jawe pochopili šanci a pochopili, ža Japonec ani Číňan nechápe, že Rus potřebuje nerozbitnou motorku, která přežije pád ze skály a opravit se dá kladivem. Ale vidim šanci, že se na téhle vlně Jawa sveze, tak na 1:10000000.
Jo hele k tomu že rus potřehbuje něco nerozbitnýho no to je pravda ale 650 to neni. Co sem se doslech od vlastníků tak to je ne moc spolehlivý.
Jo a myslím že sem do toho jak to dělaj moc nekecal jo a 650 se dělá hodně málo a spíš do německa.
dobrej management je na začátku všeho, do toho nevidím, ani co a jak bylo a co se dělo po revoluci, takže většinou nehodnotím, ale něco špatně bylo a kdo jinej řídí firmu, než management. je to stejný jako s Liazem, Tatrovkou, Škodovkou..někdo se se ztrátou trhů a změnou v řízení vypořádat zvládnul, některý firmy šly ke dnu a některý se v tom plácaj a je s podivem, že jawa se drží tak dlouho..