1 reakcí na tento příspěvek Co chystaj v roce 2008 v týnci a -- ještě do.
Myslím že kdyby soudruzi vytáhli výrobní schemata na Jawu 500 OHC, oprášily je, přidali do výfuku katalyzátor aby to prošlo emisema + decentní omlazovací kůra tak by mohlo vyjít retro jako vyšitý - mám silnýho tušéra že takovejhle stroj by si našel hromadu zájemců i když neoplývá nějakýma superlativama - jednoduchý, funkční, pěkný
Bohužel jedna věc sou sny, druhá věc realita :rolleyes:
Tos trefil přesně - na penězích všechny tyhle nápady stojí a padají.
Yankee BiG>>
pár drobností:
- 500 OHC měla bez katalyzátoru výkon 26k. Kolik by měla s ním ? 23 ? A kolik by měla s výfukem který splní hluk ? 20 ?
A v době kdy například Honda CBF 500 má 57k je takový stroj neprodejný.
- 500 OHC nemá vyvažovací hřídel = vibrace.Nekomfortní pro řidiče, zhoubné pro motor a jeho životnost. Životnost = spolehlivost = prodejnost.
- Tech. dokumentace možná existuje, ale neexistují výrobní přípravky = slévárenské a kovárenské formy, zdaleka nejdražší věc pro výrobu motoru. Jejich vysokou cenu zaplatí jedině množství budoucích výrobků. Myslíš že Jawa je v situaci kdy může udělat několika miliónovou investici která se možná vrátí, možná ne ?
Yankee BiG>>
Správně. A dnešní realita těmhle snům nepřeje a obávám se že přát nebude.
Capri> opakování je matka moudrosti :cool: