Zdarec hoši mám Yamahu dt 125 rok výroby, dotaz moje détéčko má problém po 4 000 km najeto mě opět odešel motor před půl rokem je po výbrusu po rozebrání motoru jsem zjistil že praksnul druhý pístní kroužek. Vložku a píst jsem odvezl do místní brusírny v Hradci Králové a po řeči s místním pracovníkem jsme nepřišli na příčinu, která mohla toto po tak krátké době a tak málo kilometrech zapříčinit.I když došel k jedinému možnému názoru že mohlo dojít k uvolnění některé z mechanických částic klikového hřídele jinak že si to neumí vysvětlil. Motor byl dobře zajet a po prohlídnutí pístu jako takového si nijak neumím představit vzniklou závadu a poradil mi abych celou klikovku včetně ojnice prohlídl jestli tam nedošlo uvolnění mechan částic viz. klec, ložiska ojičního čepu a nebo uvolnění spojního čepu na klikovce. Po vyzuélní kontrle jsem nic nenašel. Motor byl dlouhdobě používám relativně v ,,klidným´´ průběhu proto je mi záhadou proč už po 4 000 km po vůbrusu došlo k závadě mám poškozenou hlavu která je poškozená pístními kroužky.
Do poslední chvíle vypadal motor normálně jel normálně situace nastala během pár vteřin. Podobou jsem již řešil před výbrusem je to náhoda nebo co to může způsobovat poraďte prosím :\ Díky předem za odopověď. Zdravim všechny kterejm to jezdí !
i ty který jsou při tak hezkém počasí mimo provoz jako já