globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Yamaha Dt 125 poraďte prosím !
 
14.4.2008 v 19:46
Zdarec hoši mám Yamahu dt 125 rok výroby, dotaz moje détéčko má problém po 4 000 km najeto mě opět odešel motor před půl rokem je po výbrusu po rozebrání motoru jsem zjistil že praksnul druhý pístní kroužek. Vložku a píst jsem odvezl do místní brusírny v Hradci Králové a po řeči s místním pracovníkem jsme nepřišli na příčinu, která mohla toto po tak krátké době a tak málo kilometrech zapříčinit.I když došel k jedinému možnému názoru že mohlo dojít k uvolnění některé z mechanických částic klikového hřídele jinak že si to neumí vysvětlil. Motor byl dobře zajet a po prohlídnutí pístu jako takového si nijak neumím představit vzniklou závadu a poradil mi abych celou klikovku včetně ojnice prohlídl jestli tam nedošlo uvolnění mechan částic viz. klec, ložiska ojičního čepu a nebo uvolnění spojního čepu na klikovce. Po vyzuélní kontrle jsem nic nenašel. Motor byl dlouhdobě používám relativně v ,,klidným´´ průběhu proto je mi záhadou proč už po 4 000 km po vůbrusu došlo k závadě mám poškozenou hlavu která je poškozená pístními kroužky. Do poslední chvíle vypadal motor normálně jel normálně situace nastala během pár vteřin. Podobou jsem již řešil před výbrusem je to náhoda nebo co to může způsobovat poraďte prosím :\ Díky předem za odopověď. Zdravim všechny kterejm to jezdí ! i ty který jsou při tak hezkém počasí mimo provoz jako já

Yamaha Dt 125 poraďte prosím !

14.4.2008 v 20:13 | Nahoru | #1
Možná říkam blbost. Nejsem moc motorovej typ. Ale neselhalo třeba olejový čerpadlo?

Yamaha Dt 125 poraďte prosím !

14.4.2008 v 20:24 | Nahoru | #2
Asi to bude blbost ale tak teřba nějaká vada materialu už od vyroby nebo něco takoveho.

Yamaha Dt 125 poraďte prosím !

14.4.2008 v 20:31 | Nahoru | #3
Tom 872> No jasný díky tohle jsem taky zvážil ale stalo se to již podruhé tam teda nevím kolik jsem presně najel protože už jsem to koupil sice říkal němec že tam výbrus udělal ale víš jak to bejvá ...ale co když to únava materiálu nebyla a stane se to opět no hold uvidíme ale moc diky za odpověď. Ale je to jedna z pravděpodobějších variant. Teda alepsoň doufám.

Yamaha Dt 125 poraďte prosím !

14.4.2008 v 20:33 | Nahoru | #4
Tom 872> No jasný díky tohle jsem taky zvážil ale stalo se to již podruhé tam teda nevím kolik jsem presně najel protože už jsem to koupil sice říkal němec že tam výbrus udělal ale víš jak to bejvá ...ale co když to únava materiálu nebyla a stane se to opět no hold uvidíme ale moc diky za odpověď. Ale je to jedna z pravděpodobějších variant. Teda alepsoň doufám.

Yamaha Dt 125 poraďte prosím !

14.4.2008 v 20:40 | Nahoru | #5
Viděl bych to na výrobní vadu pístního kroužku.. Nic víc bych v tom zžejmě nehledal.. I toto se totiž občas stává.. Buď rád, že se ti to stalo po 4000 km, zažil jsem už něco podobného, ale už po 800 km.. Naštěstí né na své mašině..

Yamaha Dt 125 poraďte prosím !

14.4.2008 v 20:46 | Nahoru | #6
Zdeněk Rubáš> JJ diky ale tím to nebude píst nebyl přidřený, jenom odešel kroužek a poškodil píst ale diky za názor

Yamaha Dt 125 poraďte prosím !

14.4.2008 v 20:48 | Nahoru | #7
ernest88> ok doufám že to je tím a nic horšího to snad nebude diky

Yamaha Dt 125 poraďte prosím !

15.4.2008 v 18:18 | Nahoru | #8
No jestli si neměnil předtím ojnici tak viš kde hledat

Yamaha Dt 125 poraďte prosím !

16.4.2008 v 23:03 | Nahoru | #9
Můj názor je, že by to měl posoudit asi někdo kvalifikovaný a to nejlépe v servise Yamaha. Vada materiálu je velice nepravděpodobná, spíš jestli nedošla k nějaké neprofesiální chybě ...

Yamaha Dt 125 poraďte prosím !

17.4.2008 v 01:23 | Nahoru | #10
Jestli byl motor po výbrusu je taky třeba upravit náběžný hrany na kanálech ! Spousta firem udělá výbrus nebo nikasil a tohle už neřeší. Kroužek se pak přes ostrou hranu nadměrně namáhá a po minimum kilometrech končí.

Yamaha Dt 125 poraďte prosím !

17.4.2008 v 20:31 | Nahoru | #11
před lety jsem řešil podobný problém, ale u jawy 250 příčina naprosto jednoduchá. Při nasazování pístního kroužku došlo k jeho nadměrnému roztažení stačí opravdu málo a vznikne trhlinka to platí i o špatném nasazování válce na píst - jak se to tam trošku přimorduje tak je zle. Pak by to mohla být jěště výše zmiňovaná vada materiálu. A nebyl kroužek nějak připečený jak si to rozdělal? Mohlo by to být i nadměrným chvilkovým přehřátím nebo prudkým jednorázovým ochlazením v jednom místě. Nic víc mně zatím nenapadá
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist