globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Pirelli vs Bridgestone
 
14.4.2008 v 06:40
Zdravím lidi..
přemýšlím že vyskouším jiné papuče na VTR po Po Metzelerech sportec M1 a Pirelli Strada bych chtěl zkusit bridge.. ("typ buď BT20 ; BT21 nebo BT14!) ale slyšel sem, že prý kloužou nemáte nekdo zkušenost?

Dík za radu.. a přeji mnoho kilometru s štastným návratem
Předchozí
1 2
Následující

Pirelli vs Bridgestone

22.4.2008 v 15:30 | Nahoru | #31

Dina-1>Na naháče určitě BT 016 , ale na Ducati ti stačí protektor od VRANÍKA!! lol



a ten koupim kde slecno?

Pirelli vs Bridgestone

22.4.2008 v 15:31 | Nahoru | #32
Něco ti pošlu , mám jich na půdě plný sklep , slečno ! lol

Pirelli vs Bridgestone

22.4.2008 v 15:33 | Nahoru | #33
Dina-1> ok adresu ti dám do PM, ale nemám naháče, mám nahatý superbike pyčo slečno! lol

Pirelli vs Bridgestone

22.4.2008 v 15:36 | Nahoru | #34

sors>Dina-1> ok adresu ti dám do PM, ale nemám naháče, mám nahatý superbike pyčo slečno! lol


Tak to jsi jediná slečinka , co má nahatého superbika! Měl by sis to nechat patentovat.(a nebo se nejdříve zeptej , jak takový SB vypadá). lol A taky ti nenadávám do soudruhů!!!!

Naposledy editováno 22.04.2008 15:36:40

Pirelli vs Bridgestone

24.4.2008 v 02:41 | Nahoru | #35

peca954>Jedině bridgestone bt 002 race nebo pirelli supercorsa pro .Gumy,které mě nikdy nezradili


naprostý souhlas(až na to i)

Naposledy editováno 24.04.2008 02:42:37

Pirelli vs Bridgestone

24.4.2008 v 16:37 | Nahoru | #36
Ja jezdim BT02 a 15.2. sem s nima dal par kolinek na Dube
Predtim sem jezdil SC2 a BT02 mi prijdou lepsi ... nemuzu si pomoct ...

Pirelli vs Bridgestone

25.4.2008 v 09:53 | Nahoru | #37
nadutec> Pozor na to hodne lidi si to plete delaji se BT002 racing a Street.

Street:
Přizpůsobení pro silniční provoz verze Street spočívá ve směsi použité na běhounu, která má vyšší životnost a je také schopna fungování na rozmanitějších površích a za různého počasí.
Co mi sem chodi lidi tak rikaji 4mm pneu na stredu, vydrz tak 4500-6000km.

Pirelli vs Bridgestone

25.4.2008 v 10:58 | Nahoru | #38
HAMLET> nevíš co vydrží Dunlop Qualifier RR?

Pirelli vs Bridgestone

8.9.2008 v 21:26 | Nahoru | #39
Zdarec bando. Tak už je venku zase jiná novinka. Četl jsem to v předposledním ČMN. Týká se to právě vícesměsných pneu. A to při přechodu během náklonu z jedné na druhou směs. Prej vzniká STEP EFEKT tzn. pro lajka schodek. Určitě to rozeberou podrobněji. Tak jsem zvědavej jestli někdo z Vás má tuhle zkušenost...hmm?

Pirelli vs Bridgestone

9.9.2008 v 00:16 | Nahoru | #40
Erixo> toz to vice pribliz.. jezdim ted D211 GP racer a vzadu tri smesovka, mozna az budu jezdit Brno za 2:20 tak si toho vsimnu

Pirelli vs Bridgestone

9.9.2008 v 10:15 | Nahoru | #41
Pánové tak musím poopravit názor. BT16 hypersport je podle mě špatná guma co nemá na superbiku co dělat. Otestoval jsem je a kloužou jak svině. Vracím se opět k BT014.

Pirelli vs Bridgestone

9.9.2008 v 14:20 | Nahoru | #42

BK>Pánové tak musím poopravit názor. BT16 hypersport je podle mě špatná guma co nemá na superbiku co dělat. Otestoval jsem je a kloužou jak svině. Vracím se opět k BT014.


muzes upresnit, zvauji je !
co je spatne ?

Pirelli vs Bridgestone

9.9.2008 v 22:46 | Nahoru | #43
sors> Moc to tam nebylo rozepsaný. Jen tohle...

''Nová pneumatika není vícesměsová, tzn. že boky nejsou z měkčí směsi, ale to je její výhoda. Nejnovější zkušenosti totiž ukázaly, že u vícesměsových gum existuje takzvaný ''STEP EFFECT'',
věc v celku nepěkná, kdy se chování gumy změní při přechodu z tvrdé na měkkou směs a naopak náhle, skokem, což vede k pocitově nepřijemnému vnímání...''

Toď vše v předposledním čísle ČMN z článku o nové pneu Metzeler Interact

Tak jsem se jen chtěl zeptat na vaše zkušenosti...

Pirelli vs Bridgestone

9.9.2008 v 22:59 | Nahoru | #44
Erixo> tak k tomu bych rekl jedine - Metzeler Racetek jsou the best a tim bych se ridil a zadny vicesmesovky nebral, pac toto IMHO fakt plne dostacuje, skoro nejlepsi gumy...

..vlastne, kdyz to tak vezmu, Bridge jsem nikdy nejel (nak k tomu nemam vztah), Pirelli taky ne (opet je nejak nemusim), Michelin jako dobry, ale nejradsi mam Dunlop Q RR a D211 a Metzlerky Racetek, takze nic co by brousil Stoner ci Smrz ci ja nevim kdo jezdi Mysky..

Pirelli vs Bridgestone

9.9.2008 v 23:01 | Nahoru | #45

BK>Pánové tak musím poopravit názor. BT16 hypersport je podle mě špatná guma co nemá na superbiku co dělat. Otestoval jsem je a kloužou jak svině. Vracím se opět k BT014.



..zadny vyrobce si nedovoli vyrobit gumu, ktera by klouzala.. pokud mas takovy pocit, problem je jinde...

edit: no nejspis to proste rves vic jak testeri ci Stoner lol www.battlax.co.uk/battlax-bt-016/news.asp

Naposledy editováno 09.09.2008 23:16:20

Pirelli vs Bridgestone

10.9.2008 v 11:09 | Nahoru | #46
no tak uz mam nove gumy, chtel jsem BTcka ale mam tam CORSI,
jak Hamlet sam rikal: "Vecsina lidi odjede na necem jinem nez pro co puvodne prisli".
Tak pak dam vedet jak se to chova ve srovnani s Michelin 190/55-PilotPower a Bridgestone 120/70-BT015.

zatim je znat pouze rozdil nove gumy a to ze corsi jou /55 misto puvodnich /50 u Michelinu, takze je to trochu privetivejsi v prechodu do naklonu, to je zatim vse.

Pirelli vs Bridgestone

10.9.2008 v 12:13 | Nahoru | #47
No předtím sem jezdil BT014 190/50/17 a seděla jak přišitá, ale sralo mě že tak rychle mizí. Mám sice naladěno 195 koní, ale chtěl sem udělat kompromis. Vzal jsem si teda "novinku" 3 směs hypersport a změnil sem na 190/55/17. Bylo to spíš horší než lepší. Za prvý se motorka furt zvedá, na horizontech skoro na jakýkoliv kvalt, předek se zahřívá neskutečně dlouho a strašně rychle chladly. Furt sem je musel válet abych si byl jistej že jsou zahřátý. Navíc když sem jel dlouhou zatáčku, tak přesně na tom přechodu mezi směsí je ten problém. U kraje je sice měkká, ale na středu tvrdá a to mělo za následek vrnění motorky v zatáčce a ustřelování při výjezdech. Prostě sem si na nich nebyl vůbec jistej. Znáte to párkrát vám to ustřelí a je po vyjížďce, protože na to člověk musí furt myslet.

Na závěr: Je mi jedno kdo kde a jak ji testoval, prostě sem to vyzkoušel a nesedí mi, raději ji budu kupovat častěji a jezdit "bezpečněji" na 014tkách. Pro ty kteří maj zase spoustu protiargumentů, mluvím o gumě která je jetá v provozu, ne na okruhu.

Pirelli vs Bridgestone

10.9.2008 v 21:50 | Nahoru | #48
Myslím že důležitý je rozlišovat dvouvály od čtyřválů.
Jezdím BT 016 a zadek se sjíždí hezky souměrně a předek nemám do střechy.
Mít tam jednosměsovku tak už mám vzadu placku.
Letos najeto přes 4000 a odhaduju to ještě tak na 3000.
Zatáčky na buchlákách kam jsem je jel vyzkoušet supr sedí jak přibitý.
Na brzdu šahám minimálně - brzdím motorem takže myslím že ten zadek je max. namáhanej ...

Pirelli vs Bridgestone

10.9.2008 v 22:10 | Nahoru | #49

HausO>no tak uz mam nove gumy, chtel jsem BTcka ale mam tam CORSI,
jak Hamlet sam rikal: "Vecsina lidi odjede na necem jinem nez pro co puvodne prisli".
Tak pak dam vedet jak se to chova ve srovnani s Michelin 190/55-PilotPower a Bridgestone 120/70-BT015.

zatim je znat pouze rozdil nove gumy a to ze corsi jou /55 misto puvodnich /50 u Michelinu, takze je to trochu privetivejsi v prechodu do naklonu, to je zatim vse.



Tak jsem zvedavej na tvoje porovnání. Já jezdím Michelin PP 2CT a začíná mi ta guma lízt krkem. Pořád laboruju s tlakem na přední gumě, protože ta mrcha občas nezáludně ukolouzne. A jak píše BK jakmile se mi to na vyjíždce stane, tak mě to přestane bavit a můžu ject dom. Né že by klouzala při normální jízdě, ale jakmile začnu trošku klopit, tak ta potvora občas nedrží.

Pirelli vs Bridgestone

10.9.2008 v 22:21 | Nahoru | #50
měl jsem BT054,BT20 a teď jsem zul BT014,který byly fakt v pohodě,ale nazul jsem pir sc a teď je to teprve ono lol
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist