přemýšlím že vyskouším jiné papuče na VTR po Po Metzelerech sportec M1 a Pirelli Strada bych chtěl zkusit bridge.. ("typ buď BT20 ; BT21 nebo BT14!) ale slyšel sem, že prý kloužou nemáte nekdo zkušenost?
Dík za radu.. a přeji mnoho kilometru s štastným návratem
sors>Dina-1> ok adresu ti dám do PM, ale nemám naháče, mám nahatý superbike pyčo slečno! lol
Tak to jsi jediná slečinka , co má nahatého superbika! Měl by sis to nechat patentovat.(a nebo se nejdříve zeptej , jak takový SB vypadá). lol A taky ti nenadávám do soudruhů!!!!
Naposledy editováno 22.04.2008 15:36:40
Street:
Přizpůsobení pro silniční provoz verze Street spočívá ve směsi použité na běhounu, která má vyšší životnost a je také schopna fungování na rozmanitějších površích a za různého počasí.
Co mi sem chodi lidi tak rikaji 4mm pneu na stredu, vydrz tak 4500-6000km.
''Nová pneumatika není vícesměsová, tzn. že boky nejsou z měkčí směsi, ale to je její výhoda. Nejnovější zkušenosti totiž ukázaly, že u vícesměsových gum existuje takzvaný ''STEP EFFECT'',
věc v celku nepěkná, kdy se chování gumy změní při přechodu z tvrdé na měkkou směs a naopak náhle, skokem, což vede k pocitově nepřijemnému vnímání...''
Toď vše v předposledním čísle ČMN z článku o nové pneu Metzeler Interact
Tak jsem se jen chtěl zeptat na vaše zkušenosti...
..vlastne, kdyz to tak vezmu, Bridge jsem nikdy nejel (nak k tomu nemam vztah), Pirelli taky ne (opet je nejak nemusim), Michelin jako dobry, ale nejradsi mam Dunlop Q RR a D211 a Metzlerky Racetek, takze nic co by brousil Stoner ci Smrz ci ja nevim kdo jezdi Mysky..
BK>Pánové tak musím poopravit názor. BT16 hypersport je podle mě špatná guma co nemá na superbiku co dělat. Otestoval jsem je a kloužou jak svině. Vracím se opět k BT014.
..zadny vyrobce si nedovoli vyrobit gumu, ktera by klouzala.. pokud mas takovy pocit, problem je jinde...
edit: no nejspis to proste rves vic jak testeri ci Stoner lol www.battlax.co.uk/battlax-bt-016/news.asp
Naposledy editováno 09.09.2008 23:16:20
jak Hamlet sam rikal: "Vecsina lidi odjede na necem jinem nez pro co puvodne prisli".
Tak pak dam vedet jak se to chova ve srovnani s Michelin 190/55-PilotPower a Bridgestone 120/70-BT015.
zatim je znat pouze rozdil nove gumy a to ze corsi jou /55 misto puvodnich /50 u Michelinu, takze je to trochu privetivejsi v prechodu do naklonu, to je zatim vse.
Na závěr: Je mi jedno kdo kde a jak ji testoval, prostě sem to vyzkoušel a nesedí mi, raději ji budu kupovat častěji a jezdit "bezpečněji" na 014tkách. Pro ty kteří maj zase spoustu protiargumentů, mluvím o gumě která je jetá v provozu, ne na okruhu.
Jezdím BT 016 a zadek se sjíždí hezky souměrně a předek nemám do střechy.
Mít tam jednosměsovku tak už mám vzadu placku.
Letos najeto přes 4000 a odhaduju to ještě tak na 3000.
Zatáčky na buchlákách kam jsem je jel vyzkoušet supr sedí jak přibitý.
Na brzdu šahám minimálně - brzdím motorem takže myslím že ten zadek je max. namáhanej ...
HausO>no tak uz mam nove gumy, chtel jsem BTcka ale mam tam CORSI,
jak Hamlet sam rikal: "Vecsina lidi odjede na necem jinem nez pro co puvodne prisli".
Tak pak dam vedet jak se to chova ve srovnani s Michelin 190/55-PilotPower a Bridgestone 120/70-BT015.
zatim je znat pouze rozdil nove gumy a to ze corsi jou /55 misto puvodnich /50 u Michelinu, takze je to trochu privetivejsi v prechodu do naklonu, to je zatim vse.
Tak jsem zvedavej na tvoje porovnání. Já jezdím Michelin PP 2CT a začíná mi ta guma lízt krkem. Pořád laboruju s tlakem na přední gumě, protože ta mrcha občas nezáludně ukolouzne. A jak píše BK jakmile se mi to na vyjíždce stane, tak mě to přestane bavit a můžu ject dom. Né že by klouzala při normální jízdě, ale jakmile začnu trošku klopit, tak ta potvora občas nedrží.