Jo a nezapoměl jsi zařadit kvalt?
www.sweb.cz/motopijavky
Naposledy editováno 13.04.2008 20:16:51
Pročpak to děláš potvůrko podivná? Motoru tohle vůbec nesvědčí. V tahu si ho toč do omezovače jak chceš, ale na stojánku je to jako pokus o vraždu .
Jinak jsi už druhej, co to tu dnes řeší. STAVCA ti už řekl jak na to. To je tak, když se jaro zeptá...
calibra>Tak problem odstranen proběhlo kompletní vyčišěni karbecu vyměna pal filtru.ale nikde nebylo ale při montaži karburatoru zpět jsem si všiml že u předni časti motociklu je rozpojena hadička žadne vyditelné znečištění která vede ke karbecum každe dvojče ma svoji asi nejaká tlaková regulace kdybi ma někdo řekl kčemu tam je budu rád ale jinak diky za rady
je to nejspis privod tlaku z RAM AIRU nad hladinu benzinu v plovakovych komorach, proto ti to na miste bezelo normalne a za jizdy kdyz se pretlakuje airbox to bylo chude a nechtelo to jet
Brumbál> blbost
Brumbál>Brumbál> blbost
havrajz= bla, bla, bla
lol vskutku padna argumentace
[quote]
Pročpak to děláš potvůrko podivná? Motoru tohle vůbec nesvědčí. V tahu si ho toč do omezovače jak chceš, ale na stojánku je to jako pokus o vraždu .
Jinak jsi už druhej, co to tu dnes řeší. STAVCA ti už řekl jak na to. To je tak, když se jaro zeptá... [quote]
ve skutecnosti je to prave obracene, nez jsi napsal, vic trpi zatizenej motor, nez nezatizenej
Ten tvůj určitě.
Podle mě vůbec nemáš páru o čem je řeč. Jinak můj motor netrpí vůbec. Tomu se daří dost dobře, i když je zatíženej.
Říká ti něco, jako je například setrvačnost?
A co může způsobit, když vytočíš nezatíženej (na to slovo už začínám být zatíženej) motor do omezovače?
A víš, co se stalo v Chlumci? lol - To je trochu od tématu.
O motorech, jak se tu prezentuješ, víš nejspíš prd, přetlakovanej airboxi ve třech tisících otáčkách.
Takže znovu pádná argumentace, bla, bla, bla.
tvuj motor je mi celkem u prdele ale to co sem pises jsou proste blbosti
prave ze u zatizenyho motoru spolu s tema setrvacnyma silama pusobi jeste sily od zatizeni a prenasenyho momentu. Kdyz by jsi mel nezatizeny motor tocici se v urcitych otackach(treba tesne pred omezovacem), tak na soucastky pusobi jen setrvacne sily, pokud motor zatizis(zacnes spotrebovavat moment) tak ty sily a namahani vzrostou. Zvetsi se tlak ve spalovacim prostoru, tim sila pusobici na pist, nasledne na ojnici a na klikovy mechanizmus a vsechny ozubeny kola prenasejici moment.
tobe asi zase nic nerika fyzika a trocha logickyho uvazovani co :o lol
co se tyce toho airboxu, tak aby Ram air spravne fungoval, tak se musi privest pretlak z airboxu nad hladinu v plovakovych komorach a to kvuli tomu aby se dodrzel spravnej smesovaci pomer bezinu se vzduchem(slozeni smesi kolem lambda=1) proto kdyz stal na miste, tak se motorka chovala normalne, bo byl stejny tlak v airboxu i v plovakovych komorach. Jakmile se rozjel tak naporovej vzduch uz pretlakuje airbox a vyssimu mnozstvi vduchu je potreba vyssi davka paliva.
airbox muze klidne bejt pretlakovanej pri 3tis otackach jak pises, zalezi na jakou rychlost jedes. Ram air zacina fungovat uz v docela nizkych rychlostech.
myslim ze ted moje argumentace byla padnejsi nez tvoje, tak co ty na to ODBORNIKU lol lol lol
Pokud se tlak ve spalovacím prostoru zvětšuje podle odebíraného momentu. Takovej motor bych chtěl mít. Tlaková energie vzniká spálením směsi v spalovacím prostoru.
Jinak je to docela dobře. Jen se tomuto oboru říká mechanika a s logikou to někdy nemá nic společného.
Přesto si stojím za tím, že motor s mnohem větší pravděpodobností poškodíš nesmyslným vytáčením na stojánku, než při jízdě-na to je totiž motocykl určený. Naopak při nižších otáčkách při jízdě dochází k nedokonalému vyplachování směsi, usazování karbonu na ventilových sedlech a jeho zaklepávání. Z toho plyne netěsnost ventilů, nižší kompresní tlak a při ignorování, podpálení ventilů. Takže nějaké to štěknutí omezovače není vůbec na škodu.
Jinak za odborníka jsi mě určil ty. Já se vždy rád něčemu přiučím, nesnědl jsem moudrosti hrnec, ale mám nějaké zkušenosti.
Jinak začínáš být trochu agresivní a to mi vadí. Pokud mě chceš dál napadat, dělej to prosím tě jinou cestou. Nevím, jestli je na to tady někdo zvědavej.
Brumbál>V zásadě byl problém v znečištěných karburátorech nebo v některém z nich. Ne ve vypadlé hadičce.
Pokud se tlak ve spalovacím prostoru zvětšuje podle odebíraného momentu. Takovej motor bych chtěl mít. Tlaková energie vzniká spálením směsi v spalovacím prostoru.
Jinak je to docela dobře. Jen se tomuto oboru říká mechanika a s logikou to někdy nemá nic společného.
Přesto si stojím za tím, že motor s mnohem větší pravděpodobností poškodíš nesmyslným vytáčením na stojánku, než při jízdě-na to je totiž motocykl určený. Naopak při nižších otáčkách při jízdě dochází k nedokonalému vyplachování směsi, usazování karbonu na ventilových sedlech a jeho zaklepávání. Z toho plyne netěsnost ventilů, nižší kompresní tlak a při ignorování, podpálení ventilů. Takže nějaké to štěknutí omezovače není vůbec na škodu.
Jinak za odborníka jsi mě určil ty. Já se vždy rád něčemu přiučím, nesnědl jsem moudrosti hrnec, ale mám nějaké zkušenosti.
Jinak začínáš být trochu agresivní a to mi vadí. Pokud mě chceš dál napadat, dělej to prosím tě jinou cestou. Nevím, jestli je na to tady někdo zvědavej.
jo ze si jses tak jistej, ze to bylo spinavyma karbecama, pise ze nikde nic nebylo, ale pri montazi si vsimnul rozpojeny hadicky...
to vis ze tlak ve valci zalezi na zatizeni motoru, si myslis ze je porad konstantni? Neni
Nenapsal jsem logika(jako vedni obor), ale napsal jsem "logicky uvazovani" co jsem minil jako umet si predstavit jak to cele v motoru funguje a probiha...
Podle me je vetsi pravdepodobnost poskozeni motoru, pokud je vetsi jeho namahani a zatizeni jeho soucastek ne? Tak to urcite neni pri vytaceni na stojanku nezatizenyho motoru...
dalsi cast tvyho prispevku: fajn, ale o tom se ja s tebou nebavim a uhybas od tematu...
zkusenosti mozna nejaky mas, ale tvy nektery predstavy a domnenky mas podle me dost mylny. Nerikam, ze ja vsechno vim a znam, ale kdyz vidim, ze sem nekdo pise blbosti, tak na to zareaguju...
oooooo jestli na tebe pusobi muj prispevek agresivne, tak to fakt sorry aspon jsem v nem nepsal nic o Plzni 26, tvych znalostech o motorech a bla bla bla
Naposledy editováno 20.04.2008 14:59:55
-zkus se rozjet z nejakeho poradneho kopce na kole a na nejlehci prevod si poradne slapni a pak to same zopakuj s prevodem nejtezsim a tak podobne bych to videl jako nezatizeny a zatizeny motor
a jak se teda motor dostane do daleko vyssich otacek, nez na ktere je navrzen, kdyz ti max. otacky hlida omezovac?
setrvacnosti? to teda nechapu, se mi to pokus nejak vic vysvetlit
Je vidět,že si myslíš, že pokud je to "podle tebe", tak je to správně. A to je tvůj největší omyl
V dnešní době jsou motory konstruovány tak dobře, že až na velmi malé výjimky je jeho poškození způsobeno elementem mezi řidítky a stupačkami.
Jinak jsem se také juknul na tvůj profil. Co čekat od člověka který o svém motocyklu mluví jako o "krámu". Není to spíš o tom "Jakej pán, takovej krám?"
Už se nedivím, že motory tvých motocyklů trpí . Mně například tvoje motory jak ty říkáš "u prdele" nejsou. Je mi jich líto. Protože jestli se k nim chováš, jak píšeš. . . Ale to už je spíš o jakési filozofii vztahu k motocyklům.
Kolik že jsi to viděl rozebraných motorů, kolik jsi jich rozebral a složil a nemyslím jen těch motocyklových? Ve skutečnosti nechci znát tvoji odpověď. Mám už představu. Nikdo od řemesla by takhle nemluvil.
Stavca
Nepokoušej se panu havrajzovi něco vysvětlovat. Je to úplně zbytečný
fajn jsi se koukl do profilu a uplne jsi me odhalil a odhad vubec me neznas, tak me taky laskave nesud
ti asi dosly vecny argumenty, tak ses do me pustil v osobni rovine podle toho co mam napsany v profilu, to jsi teda fakt charakter lol
koukam, ze spis je zbytecny neco vysvetlovat tobe, vysvetleni jsem ti napsal a dockam se osobniho utoku
ja zas lituju toho ze jsem tady marnil casem a energii se ti pokusit neco vysvetlit, bylo to uplne zbytecny
Stavca>havrajz> no jde o to, ze se sice diky omezovaci v urcitych otackach vypne zapalovani, ale kliku uz nic nebrzdi, krome kompresniho pomeru, ale jak jsem psal vyse, tak jsem se nekde na netu docetl, ze se takhle daji otacky omezovace prekrocit az o 1000ot/min a to je zapricineno asi tou setrvacnosti, ktera prekona i kompres motoru
sorry, ale to se mi zda taky jako uplna blbost Setrvacnost znamena, ze teleso zustane bud v klidu, nebo rovnomernym primocarym pohybu, nepusobi-li na nej vnejsi sila(Newtonuv zakon). Pri preruseni zapalovani ve valci nevznikne tlak - takze nepusobi zadna sila od spalin na pist a kliku uz nema co urychlit. Setrvacnost se klikovej mechanizmus snazi jen udrzet v konstatnich otackacha a ne ho jeste urychlit (odpory- treni, komprese atd.) ty otacky snizuji
si jako myslis, ze na stojanku ma motor v omezovaci o 1000ot/min vic, nez kdyz na motorce jedes a je taky vytocena do omezovace? Tak to fakt neni
Takže jsi přeci jen teoretik . No ty mě bavíš.
To,žes tady marnil čas jsi poznal až teď?
Od začátku diskuse se tu pár kluků snaží poradit ohledně závady a ty po její odstranění začneš rozdávat rozumy, navážet se a poučovat. Závada je naštěstí odstraněná a naše žvásty nikoho nezajímaj.
Žes radši nejel na nějaké to letiště a na tom tvém "krámu" (jen tě cituju) nenacvičoval jízdu po zadním, že jo. Hn hn hn
Vidíš, a já si k večeru zajel do města na zmrzlinu. Neboj, dal jsem na tvou radu a dával pozor, aby motor netrpěl
Stavca>havrajz> a jak mi vysvetlis, ze vystrelena kulka nema svou maximalni rychlost ihned po vystrelu?? vzdyt ji prece brzdi odpor vzduchu, a tak samo podle me i ta klika, kdyz tak rychle zacne zrychlovat, tak i kdyz ji pak uz nic nepohani, tak jeste prave setrvacnosti vybehnou otacky vys, nez je omezovac, tu setrvacnost zpusobuje podle me prevazne setrvacnik na klice nechci se hadat, jen prodavam, jak jsem koupil a zda se mi to celkem verohodne
Protože havrajz si myslí, že to tak není, tak to tak není.
V principu máš samozřejmě pravdu. A to jestli to způsobuje setrvačník, který je u motocyklového motoru malý nebo něco jiného, nemá cenu dále rozvíjet. To je to, co jsem myslel svým příspěvkem "Pročpak to děláš potvůrko podivná? Motoru tohle vůbec nesvědčí. V tahu si ho toč do omezovače jak chceš, ale na stojánku je to jako pokus o vraždu."
Jestli letici kulka po opusteni hlavne jeste chvili zrychluje, tak to neni setrvacnosti, ale mozna tlakovou vlnou z hlavne, ale to jen hadam, nechci se hadat, ale jen prodavam co me naucili
Brumbál>hele uz se tebou nechci zabejvat, mame holt kazdou svoji pravdu a ja jsem ji aspon podlozil vysvetlenim narozdil od tebe.
na letiste bych jel, ale mam zkurvenej motor od doby kdyz jsem to naposledy pred skolou turoval do omezovace abych sbalil nejakou kundu nj jeste ze mam ty kramy 2 a dal mam na cem ty kundicky vozit na R1 to s nima jde aspon lip na zadni. Nj nejak uz to cebro budu muset polatat a nekomu to nadelit lol