Přihlášky a zvláštní ustanovení jsou hotové, chybí v nich jen to podstatné - název (v úvodu jsem použil dlouholetý název, ale letos zřejmě dojde k jeho úpravě)a drobnosti, které vyplynou z homologace okruhu
Pojedeme rychlý závod s mezinárodní účastí tak jako v minulosti
Nejedeme o body
Délka okruhu 6,1 km
Klasik do 250ccm (250+175)
Klasik do 1000ccm (350+nad 350)
Supermono
Volná do 600
Volná do 250 (125 GP, 125 SP, 250 GP)
Sajdkáry
Okruh má z 1/3 nový povrch, zbytek bude položen v nejbližší době tak, aby nejpozději do června byl homologován
Kahan>
...
Klasik do 250ccm (250+175)
Klasik do 1000ccm (350+nad 350)
Supermono
Volná do 600
Volná do 250 (125 GP, 125 SP, 250 GP)
Sajdkáry...
Web stranky>Diváci se mohou těšit na motocykly Klasik ve třídách 175, 250, 350 a nad 350 ccm, z nichž mnohé závodily na Těrlickém okruhu do roku 1972, dále to budou současné závodní motocykly ve třídách do 250, 600 a 800 ccm.
Je teda "soucasnym zavodnim motocyklem do 800ccm" myslen jen Supermono a 4 valcu 750 se to netyka?!.
Zavody jsou predpokladam jen pro licencni jezdce?
lindner.jm@seznam.cz
odpověď pro DaweO2 a ostatní:
.. podmínkou startu je platná licence
.. současné závodní motocykly pojedou v Supermonech, volné do 600 a volné do 250
.. 4 válce 750 by mohly jet volnou nad 600, kterou nám však sportovní autorita nepovolí z důvodu velmi rychlého okruhu
.. na web stránky se nedívejte,informace na nich uvedená je z ledna, takže zastaralá a velmi obecná, v případě jakýchkoliv dotazů pište sem nebo na nahoře uvedený E - mail
.. předpokládaná propustnost tratě bude 36 nebo 42 u solo motocyklů, u sajdkár předpokládám kolem 30
Je nutno vzít v úvahu, že ten okruh má 6,1 km, proto na něm musí jet více jezdců než třeba v Kyjově
A diváka si hýčká každy pořadatel, to má zákonitě vazbu na profinancování každého závodu, ať už ze vstupného, od sponzorů nebo města.
Pokud někdo jede double ve sloučených třídách, o body nepřijde, protože o ně NEJEDEME, akorát že se nesveze ještě jednou.
A protože je to nejrychlejší přírodní okruh, dá se předpokládat i ze zkušeností z minulých ročníků, že v sobotu to někomu "klekne".
A kolik bylo v minulosti v závodě odpadlíků, nechtějte ani vědět. Rád se nechám překvapit,že to pravidlo rychlého okruhu neplatí.
lindner.jm@seznam.cz
na všechny maily postupně odpovím, zde jen shrnu některé obecné odpovědi na ně
...Těrlický okruh se opravdu jezdil až od roku 1965, ale od roku 1967 už jako mezinárodní závod
...ve své době představoval vyvrcholení sezóny spolu s 300 zatáčkami, Cenou Prachovských skal v nedalekém Jičíně a Cenou Slovenska v Piešťanech
...letos pojedeme všechny třídy, sloučené maximálně do 6 závodů, což je optimální počet pro diváka i začínajícího pořadatele
...parkoviště závodních strojů budou minimálně na dvou místech, je to už mnohokrát odzkoušené, když se v rámci mezinárodních závodů jely i přebory
Přihlášky prozatím nerozesíláme, doteď mi pořadatel nesdělil název (Těrlický? Havířovský? Zlatý kahanec?)
A homologace okruhu bude až někdy v červnu.
A perlička na závěr. Váznoucí komunikaci a nejasnosti s některými zahraničními klasiky jsme vyřešili přihláškami v maďarštině a italštině.
Každý jezdec s potvrzením přihlášky dostane i sdělení, kde je jeho parkoviště, které najde na zaslané mapce.
Mechaniky a doprovody ze 2 vzdálených parkovišť budeme vozit do prostoru startu a cíle.
Třetí parkoviště je u startu a cíle.