P.S ak najdeš dobru CBR 1000F nevahaj je ešte o dosť lepšia
Jo jsou to takový kombajny . Honda je určitě technicky nejzajímavější (motor V4 ). Sůza je skutečně parník - však je taky nejtěšší ! Ale já bych šel do Yamahy FJ 1200 - má vzduchovej motor (jako sůza), což znamená že ti odpadaj starosti o chl. kapalinu, chladič a vodní čerpadlo . Má naprosto spolehlivej motor a je i hezká .
Holt hodně muziky za málo peněz - to platí ale u všech těchto supercesťáků .
Orgovany>Brácha má FJ 1200. Je to babča rv 88. Minulej tejden se vrátil z dovolený: Rakousko-Itálie-Slovinsko-Chorvatsko. Ve dvou, tankvak a 3 kufry. Prijel s úsměvem na tváři (a domydlenou zadní gumou). Najel něco přes 2,5 tis. km se spotřebou 5,1-5,6. Teď má nalítáno přes 100 tisíc a kdo ví, jestli už není přetočenej tachometr. Trochu problém je sehnat zadní pneu, protože má 16-ku kolo a na to už moc gum není. Určitě by jí taky slušely jiný pružiny do vidlí, ale jako cesťák je v pohodě. Na druhou stranu to CBR je přece jen sportovnější a v zatáčkách jistější.
Sensation86>Hodně záleží, na co kápneš. GSX-F 6 je orientovaná na trochu jinou skupinu jezdců a dá se i čekat, že dostávala víc za uši. Cestovního litra nebo dvanáctku si na řádění koupí asi málokdo. Já mám VFR '97 a spokojenost, ale to byla spíš sázka na jistotu. Jasně, že po jedenácti letech se musí něco měnit. U mne to bylo ložisko řízení a regulátor a o progresivních pružinách začínám silně přemejšlet, ale jinak jsem naprosto spokojenej. Ber to z tý lepší stránky-až budeš kupovat jinou moto, budeš vědět, na co si dát pozor.