globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Přechod ze srada750 na RSV Mille je krok zpět??
 
9.4.2008 v 23:45
co myslíte??? Moc jsem toho na sradovi nenajezdil ale chyběl mi na něm zátah a brzdy co by brzdily :) Mille by měla mít celkově lepší podovozek brzdy a zátah ale koníků o cca 15 míň což mne odrazuje... :-/

Jezdil už někdo obě motorky? dá se to trochu porovnat? :o)


Naposledy editováno 09.04.2008 23:46:01

Přechod ze srada750 na RSV Mille je krok zpět??

11.4.2008 v 17:47 | Nahoru | #61
nehádejte se kuci...o nic nejde :)

jo a zapoměl jsem dodat že na sradovi jsem začal jezdit čim dal víc na 3 první rychlostní stupně...4 5 6 už neměly takové zrychlení což mi spolu se zátahem ve středních otáčkách chybělo...:\ 6ku jsem tam poslední dva měsice neměl ani jednou :o) Fireblad co mám na letiště se mi zdá taky hodně vydechlý jak dole tak nahoře tak nevím :(

kura chtělo by to odzkoušet takhle od klávesnice asi nic nepořeším :\

Přechod ze srada750 na RSV Mille je krok zpět??

11.4.2008 v 18:32 | Nahoru | #62
sebestova: ale jo, dyk ja se nehadam do krve i kdyz to tak mozna vypada, jen vysvetluju dojmy lol ;) a nemyslim to vubec zle

pises ze ten srad ma o 15 koni vic, tak to byl nakej novejsi ale ne? tak 00 nebo lepsi, ten taha dobre, RSV bude urcite silnejsi ve spodu a stredu, ale nahore ti mozna ten zatah bude chybet, ale musis se svezt asi.

Uz sem to psal, ze sem mel ZX9 ta ma 143 koni, SRAD 01 ma 141 a nahore tahnou obe motorky prakticky stejne, SRAD jde agilne do otacek jak bez odporu, hrozne me prijemne prekvapil. ZX9 je silnejsi dole, kamos ma RSV 01, na tom sem se povozil a nejak me to neuchvatilo, odspodu je to lepsi, dvouval je zajimavej, supr zvuk, hruba sila, ale treba v pomale jizde takovej hrkavej, az neprijemnej a kdyz to zacnes vytacet tak se zacina nahore zadychavat a najednou je omezovac, to chytani sazi ctyrvalce tam vubec neni, naopak to zdechava. Zvlast jestli ses zvyklej ted tocit nizsi kvalty do bezvedomi, tak ti to bude treba chybet. Jako me.

Ale samozrejme dvouval zas lip projizdi zatacky a na vyjezdu ma vic sily zvlast v tech pomalejsich.

A fireblad vydechlej je, to je pravda. lol

Přechod ze srada750 na RSV Mille je krok zpět??

11.4.2008 v 19:45 | Nahoru | #63
JJ já se taky nehádám do krve, spíš jsem se bavil je fakt že každýmu sedí něco jinýho. Bubrak má pravdu v tom že srad má točky a je ve vrchu silnej a rsv dole a ve středu nahoře už to moc cítit není. Jelikož já rád zatáčky a výjezdy než kvaltování z nich tak mi rsv sedí víc ... každopádně do smrti dobrý

Přechod ze srada750 na RSV Mille je krok zpět??

11.4.2008 v 21:49 | Nahoru | #64
Bubrak ZX10R> neumíš jezdit s dvouválem

Přechod ze srada750 na RSV Mille je krok zpět??

11.4.2008 v 22:06 | Nahoru | #65

alda82>Bubrak ZX10R> neumíš jezdit s dvouválem



Rad se necham poucit.

Přechod ze srada750 na RSV Mille je krok zpět??

12.4.2008 v 18:11 | Nahoru | #66

Bubrak ZX10R>sebestova: ale jo, dyk ja se nehadam do krve i kdyz to tak mozna vypada, jen vysvetluju dojmy lol ;) a nemyslim to vubec zle

pises ze ten srad ma o 15 koni vic, tak to byl nakej novejsi ale ne? tak 00 nebo lepsi, ten taha dobre, RSV bude urcite silnejsi ve spodu a stredu, ale nahore ti mozna ten zatah bude chybet, ale musis se svezt asi.

Uz sem to psal, ze sem mel ZX9 ta ma 143 koni, SRAD 01 ma 141 a nahore tahnou obe motorky prakticky stejne, SRAD jde agilne do otacek jak bez odporu, hrozne me prijemne prekvapil. ZX9 je silnejsi dole, kamos ma RSV 01, na tom sem se povozil a nejak me to neuchvatilo, odspodu je to lepsi, dvouval je zajimavej, supr zvuk, hruba sila, ale treba v pomale jizde takovej hrkavej, az neprijemnej a kdyz to zacnes vytacet tak se zacina nahore zadychavat a najednou je omezovac, to chytani sazi ctyrvalce tam vubec neni, naopak to zdechava. Zvlast jestli ses zvyklej ted tocit nizsi kvalty do bezvedomi, tak ti to bude treba chybet. Jako me.

Ale samozrejme dvouval zas lip projizdi zatacky a na vyjezdu ma vic sily zvlast v tech pomalejsich.

A fireblad vydechlej je, to je pravda. lol



S těma koníkama jsem se seknul...vstřiky měly 135PS ale já jezdil tvého ex SRADa ten měl karburátory takže 128PS a mille má tech 120PS takže rozdíl (možná) 8 koní

Naposledy editováno 12.04.2008 18:11:32

Přechod ze srada750 na RSV Mille je krok zpět??

20.9.2008 v 10:51 | Nahoru | #67
Zdravim, nemyslim si, že normálně poznáž rozdil 15 koni pokud moto disponuje výkonem přes 100 koníků. Že RSV nejede? to píše FiZzer, kterej s ní jezdit neumí, vedle na forku píše jak s ni jezdí na 3000 tis a prej proč kucká lol . A ještě k tomu mu nefunguje jak má, takže ho berte s rezervou. Papírově má zrychlení na kilo za 2.9s a max 283km/h,ale prej nejede . jste se asi zbláznily ne?

Přechod ze srada750 na RSV Mille je krok zpět??

20.9.2008 v 14:06 | Nahoru | #68

Mejsi>Zdravim, nemyslim si, že normálně poznáž rozdil 15 koni pokud moto disponuje výkonem přes 100 koníků. Že RSV nejede? to píše FiZzer, kterej s ní jezdit neumí, vedle na forku píše jak s ni jezdí na 3000 tis a prej proč kucká lol . A ještě k tomu mu nefunguje jak má, takže ho berte s rezervou. Papírově má zrychlení na kilo za 2.9s a max 283km/h,ale prej nejede . jste se asi zbláznily ne?



Hele Mejsi, nejsi ty náhodou reinkarnace Píčuska? Víš hovno, vytáhneš půl roku starej thread a hned se do mně navážíš. Evidentně sis to ani pořádně nepřečet, jinak bys věděl, že to byla PRVNÍ moje jízda na dvouválu, a též ti uniklo, že jsem předtím jezdil na litrovym FZR. (Ušetřim ti práci, SÉRIOVĚ má 145k, 108Nm a 0-100 za 2.1 - s laďákem, filtrem a dynojetama je na tom ještě kapku líp.)
Samozřejmě nic osobního, ty jsi na dvouválu jezdil zřejmě ještě v děloze, že.

Přechod ze srada750 na RSV Mille je krok zpět??

20.9.2008 v 14:43 | Nahoru | #69
Srad 750 je proti rsv mrtvolka. musíš to furt točit, RSV má spodek jak blázen,. krásnej kroutáček a hlavně je to V2, takže to má i zvuk a tzv. KULE !!! Srad je nuda, i když mám Suzuki, tak když mám Suzu, zak projel jsem RSV , pak TL R , a to je něco. to ti V4 nikdy nedá. a brzdy ?? víš jak se brzdí krásně motorem na V2 v litru??? kráása

1 reakcí na tento příspěvek Přechod ze srada750 na RSV Mille je krok zpět??

20.9.2008 v 15:24 | Nahoru | #70
nevim teda ale mě se ani ten můj dvouvál nezdá nahoře nějakej vydechlej....vy tady píšete jako kdyby to byla největší křeč, chduáci lidi pak koupěj 4 vál a budou půl hodky čekat než se to dostane do votáček a pojede to. Navíc třeba na neznámejch trasách kde nevíš jak se bude zatáčka utahovat je docela těžký to mít pořád vytočený do červenýho aby to jelo,osobně si myslim že na neznámé trati by byl určitě rychlejší člověk na V2! To že pak až bude rovinka tak vám třeba o kousek ujedou ty na 4 válech je druhá věc....ale zase když mě někdo předjede na rovince tak je mi stejnak leda tak pro smích ale každýmu sedí něco jinýho,z V2 tě po každý jízdě bolej ruce jak svině seš utahanej...ale to mě baví,já to beru jako sportovníá vyžití, ne jako když jedu autem do delvity.
Čau

Přechod ze srada750 na RSV Mille je krok zpět??

20.9.2008 v 15:51 | Nahoru | #71

sokol1340>Srad 750 je proti rsv mrtvolka. musíš to furt točit, RSV má spodek jak blázen,. krásnej kroutáček a hlavně je to V2, takže to má i zvuk a tzv. KULE !!! Srad je nuda, i když mám Suzuki, tak když mám Suzu, zak projel jsem RSV , pak TL R , a to je něco. to ti V4 nikdy nedá. a brzdy ?? víš jak se brzdí krásně motorem na V2 v litru??? kráása



Tak nevím....mám K1 750....jezdím hodně často s kamarádem co má TLko....a na motor ho udělám absolutně bez problémů...dokonce i on sám přizná, že na sprint ho dá i nová šestka...
Co se RSV týče....jel jsem i pár vyjížděk s klukama na RSV... při výjezdech z vesnic, nebo ze zatáček nebyl problém...když si zařadíš nižší kvalt před zatáčkou aby na výjezdu měl připraveno alespoň 6tis ot...tak jsem zachvíli musel ubrat, abych nepředjížděl...

Takže myslím, že s tou gloriolou kolem 2V to trochu přeháníte... Jediné co je na 2V pěkný..je zvuk...kor kámošovo TL s dvouma LASERama...je peklo
Ale když jsem se na tom svezl, tak já osobně jsem byl víc než zklamanej.....dole se nic zázračnýho nedělo....a nahoře se nedělo vůbec nic....se zátahem mojí 750 se to nedalo srovnat

Přechod ze srada750 na RSV Mille je krok zpět??

20.9.2008 v 17:37 | Nahoru | #72
to: FiZzer: Nebyl sem tu dlouho, proto si čtu i příspěvky staršího data na téma rsv, jinak už mi přišlo vtipný jak tu furt lidi píšou že RSV nejede... Jinak piča si možná ty když to hned víš o mě . Já sem si na ni taky musel zvykat, ale že bych ji hned na forku musel hanit tak to ne. A co, už ti sedí, nebo prodáváš?

To jezdíte na okruh? Nebo kde to maximum využíváte? Já si to neumim představit.

Přechod ze srada750 na RSV Mille je krok zpět??

20.9.2008 v 17:55 | Nahoru | #73
Přesně tak, je to o tom kdo je větší bezmozek. Vim o týpkovi, co na starym banditu 600 rok 97, spráská i týpky na R1 08, ZX-10R 07, Fireblade 07, Ducati 999 atd. Samozřejmě tady nemyslim letištní runway ale spíš normální silnice. Prostě dvouvál jede víc odspodu ale zas nemá ten divokej vršek jako 4 vál, kterej má zas opačnou charakteristiku( i když třeba takový GSX-R 1000 má i ve spodu už slušný koule). Ale oba typy maj něco do sebe

Přechod ze srada750 na RSV Mille je krok zpět??

20.9.2008 v 18:00 | Nahoru | #74

sokol1340>Srad 750 je proti rsv mrtvolka. musíš to furt točit, RSV má spodek jak blázen,. krásnej kroutáček a hlavně je to V2, takže to má i zvuk a tzv. KULE !!! Srad je nuda, i když mám Suzuki, tak když mám Suzu, zak projel jsem RSV , pak TL R , a to je něco. to ti V4 nikdy nedá. a brzdy ?? víš jak se brzdí krásně motorem na V2 v litru??? kráása



Srad je mrtvoka a nuda jo?
Kluciii, mame tu odbornika a strelce nad jine, kdyz mu SRAD 750 pripada na silnici mrtvy
btw:

musíš to furt točit...


to ti dela takovy problem si proste vcas odradit nebo kde je problem?

Přechod ze srada750 na RSV Mille je krok zpět??

20.9.2008 v 18:55 | Nahoru | #75
Každej chválí svého koně jako vždy. Proti gustu žádný dišputát .

Přechod ze srada750 na RSV Mille je krok zpět??

20.9.2008 v 19:33 | Nahoru | #76
No Dalibor z Dlouhé Loučky prodával vloni svojí vymazlenou RSV ´05 Factory. Je pravda, že tam měl nějaké věci - zapalko, filtr, komplet akrapy, něco karbonu atd. Přijel si to vyzkoušet klučina na 750K6 a bál se, aby nebyl zklamanej. Po projížďce měl prej oči navrch hlavy a byl z toho totálně odvařenej. Papírově podobné koně, ale prej to jede nesrovnatelně víc.

Že by RSV nejela na motor bych neřekl. Vocpodu tedy nějak hustokrutě nejede, ale když jí držíš přes 6,5t otáček, výkon jí určitě nechybí. Proti funglovým 180k supersportům jí pár koní chybí, o tom ani potom, ale kdo pořád potřebuje lítat 250+.

Já nemám Milli, ale Tučňáka a jezdím nejčastěji s kamarádem, který má funglovku Busu starší model. Do 200 mi nějak extrémně neujíždí, potom už teda rozdílem třídy, pochopitelně.

Přechod ze srada750 na RSV Mille je krok zpět??

20.9.2008 v 20:13 | Nahoru | #77
Tady pořád srovnáváte dvouválce a čtyřválce....... Každý má něco do sebe. Každopádně Aprilka (zejména ta od 01' výš) má podvozek, brzdy atd. úplně někde jinde (lepší)..... A ten design......

Přechod ze srada750 na RSV Mille je krok zpět??

20.9.2008 v 20:51 | Nahoru | #78
[Ale když jsem se na tom svezl, tak já osobně jsem byl víc než zklamanej.....dole se nic zázračnýho nedělo....a nahoře se nedělo vůbec nic....se zátahem mojí 750 se to nedalo srovnat [/quote]

jak si sám řekl, "když jsem se na tom svezl", předpokládám na chvilku a půjčenou....v tom případě víš hovno co to umí
to nejde jen tak skočit z 4v do 2v a hned bejt jako Bayliss, já když jednou jel na zx9 tak se mi zdálo že to nejede a půlka lidí odsuď je z toho hotová jak to jede......

Přechod ze srada750 na RSV Mille je krok zpět??

20.9.2008 v 21:42 | Nahoru | #79

Sefo>[Ale když jsem se na tom svezl, tak já osobně jsem byl víc než zklamanej.....dole se nic zázračnýho nedělo....a nahoře se nedělo vůbec nic....se zátahem mojí 750 se to nedalo srovnat

jak si sám řekl, "když jsem se na tom svezl", předpokládám na chvilku a půjčenou....v tom případě víš hovno co to umí
to nejde jen tak skočit z 4v do 2v a hned bejt jako Bayliss, já když jednou jel na zx9 tak se mi zdálo že to nejede a půlka lidí odsuď je z toho hotová jak to jede......



Aha...já myslel, že když se pořád mluví o tom zázraků 2V dole...tak prostě stačí na to sednout a vzít za plyn...a ono to prostě bude táhnout odspodu....Ale jak říkám, podle mě, se odspodu nic nedělo....Nevím jestli potřebuju nějakou školu jak jezdit na 2V.... měl jsem za to, že stačí otočit plynem a poznáš jestli to táhne, nebo netáhne...podle mě GSX-R 1000 K1 jede odspodu úplně stejně, s tím rozdílem, že od 8ti tisíc začíná mít značně navrch....Toť můj skromný názor usmrkance s ubohým čtyřválcem...omlouvám se, že jsem si dovolil se dotknout vašich motorek s koulema :o
Pro mě zatím kromě zvuku nepředstavujou nic lákavého....

Přechod ze srada750 na RSV Mille je krok zpět??

21.9.2008 v 00:43 | Nahoru | #80
MiP_> OK jesli ti stačí otočit plynem, tak už neřikam nic

Přechod ze srada750 na RSV Mille je krok zpět??

21.9.2008 v 09:08 | Nahoru | #81

Sefo>MiP_> OK jesli ti stačí otočit plynem, tak už neřikam nic



No já nevím co víc potřebuju k tomu, abych poznal jak motorka táhne? Měl jsem za to, že akcelerace se ovládá plynem....Nebo ještě musím hejbat něčím jiným??? Já nevím, kolem motorek se motám chvilku, takže tomu moc nerozumím...rád se nechám poučit

Přechod ze srada750 na RSV Mille je krok zpět??

21.9.2008 v 11:04 | Nahoru | #82
MiP_> a v kolika se to tvoje zvedá na zadní plynem??mě stačí 5 tis otáček.To možná o něčem svědčí ne?

Už toho necháme, jasně že 4vály jedou víc,vždyť maj taky o dost víc koní...jen mě trochu mrzelo jak tady píšete že to nejede vůbec a že vás na vyjíždce 2válisti brzděj a tak, mě na silnici zatim předjel jeden typ a ten měl navíc podle mě 1válec jelikož to byl motárd a ten mi strašně naložil a pochybuju že by ho někdo na 2v 4v nebo 6v pojezdil.

Já jdu asi jezdit,natočim ten můj vydechlej dvouvál co má jen 130 koní....sakra to je málo to je málo to nepojede

Přechod ze srada750 na RSV Mille je krok zpět??

21.9.2008 v 13:52 | Nahoru | #83
Sefo> No me se K1 1000 zveda plynem ve 3.500 otacek

Přechod ze srada750 na RSV Mille je krok zpět??

21.9.2008 v 14:03 | Nahoru | #84
Jinak, co sem videl na sprintech na 200m, tak 2V vseobecne celkem propadak(coz me zklamalo, na tak kratkou vzdalenost).

Přechod ze srada750 na RSV Mille je krok zpět??

21.9.2008 v 14:15 | Nahoru | #85
Tycho> mě se to zvedá na volnoběh......

Přechod ze srada750 na RSV Mille je krok zpět??

21.9.2008 v 14:19 | Nahoru | #86
Ty woe, to jsou dohady Já si tam udělám takovej převod, že to hodim na záda na šestku startérem a budete všichni v prdeli

Přechod ze srada750 na RSV Mille je krok zpět??

21.9.2008 v 14:19 | Nahoru | #87
Sefo> Jestli mas teda volnobeh na 5tis.

Přechod ze srada750 na RSV Mille je krok zpět??

21.9.2008 v 19:32 | Nahoru | #88

Sefo>MiP_> a v kolika se to tvoje zvedá na zadní plynem??mě stačí 5 tis otáček.To možná o něčem svědčí ne?

Už toho necháme, jasně že 4vály jedou víc,vždyť maj taky o dost víc koní...jen mě trochu mrzelo jak tady píšete že to nejede vůbec a že vás na vyjíždce 2válisti brzděj a tak, mě na silnici zatim předjel jeden typ a ten měl navíc podle mě 1válec jelikož to byl motárd a ten mi strašně naložil a pochybuju že by ho někdo na 2v 4v nebo 6v pojezdil.

Já jdu asi jezdit,natočim ten můj vydechlej dvouvál co má jen 130 koní....sakra to je málo to je málo to nepojede


---------------------------------------------------------------

nooo nechat toho můžem až najdeme konsensus nééé

Ad 1)mě se to plynem na zadní skoro nezvedá...ta moto na to není zpřevodovaná...na zadní jde stará kámošova R6ka...která má o pár zubů na zadku víc...

Ad 2) Nejrači jezdím na vyjížďky s kámošem na TeLeti...

Ad3) Nikde jsem nepsal, že to nejede....jen mě prostě vadí ta Gloriola kolem 2V....jak to "střašně brutálně jede". Jak říkám, podle mě, to jede srovnatelně se 4V spíš o něco hůř než 4V stejné kubatury... ke dvouválům tíhnou spíš vyježděný chlapy, který už tolik neláká lítat přes 250 a brutální výkon litrových 4V...Raději než čitelnost a snadná ovladatelnost je přitahuje svéhlavost 2V...A na hraní s mašinou s libovým zvukem jim v zatáčkách bez problémů stačí i dobře zpřevodovaných 80-100koní...
Takže nic proti vám lidičky....necpu 4V tomu kdo rád 2V...mě zatím spíš voní červené pole při 14tis

Přechod ze srada750 na RSV Mille je krok zpět??

21.9.2008 v 19:42 | Nahoru | #89

MiP_>Sefo>MiP_> a v kolika se to tvoje zvedá na zadní plynem??mě stačí 5 tis otáček.To možná o něčem svědčí ne?

Už toho necháme, jasně že 4vály jedou víc,vždyť maj taky o dost víc koní...jen mě trochu mrzelo jak tady píšete že to nejede vůbec a že vás na vyjíždce 2válisti brzděj a tak, mě na silnici zatim předjel jeden typ a ten měl navíc podle mě 1válec jelikož to byl motárd a ten mi strašně naložil a pochybuju že by ho někdo na 2v 4v nebo 6v pojezdil.

Já jdu asi jezdit,natočim ten můj vydechlej dvouvál co má jen 130 koní....sakra to je málo to je málo to nepojede
---------------------------------------------------------------

nooo nechat toho můžem až najdeme konsensus nééé

Ad 1)mě se to plynem na zadní skoro nezvedá...ta moto na to není zpřevodovaná...na zadní jde stará kámošova R6ka...která má o pár zubů na zadku víc...

Ad 2) Nejrači jezdím na vyjížďky s kámošem na TeLeti...

Ad3) Nikde jsem nepsal, že to nejede....jen mě prostě vadí ta Gloriola kolem 2V....jak to "střašně brutálně jede". Jak říkám, podle mě, to jede srovnatelně se 4V spíš o něco hůř než 4V stejné kubatury... ke dvouválům tíhnou spíš vyježděný chlapy, který už tolik neláká lítat přes 250 a brutální výkon litrových 4V...Raději než čitelnost a snadná ovladatelnost je přitahuje svéhlavost 2V...A na hraní s mašinou s libovým zvukem jim v zatáčkách bez problémů stačí i dobře zpřevodovaných 80-100koní...
Takže nic proti vám lidičky....necpu 4V tomu kdo rád 2V...mě zatím spíš voní červené pole při 14tis



to je jsaný...mě to taky spíš sere ty pověsti o dvouválu, když sem si to kupoval tak mi prodejce řikal...bacha kluku je to dvouvál,zavřeš plyn v zatáčce a seš mrtvej, jede to pořád po zadním a tak,,,nakonec je to docela hodná motorka, která teda brzdí motorem jak svině a spouští alarmy okolních aut,ale jezdit se na tom dá v poho.

nejlepší je podle mě zkusit všechno 1v 2v 3v 4v a ne se seknout jen na jednom, proto možná půjdu ted do motárda, na tom by mohla bejt prdel:)
ČEGO

Přechod ze srada750 na RSV Mille je krok zpět??

21.9.2008 v 21:26 | Nahoru | #90
mně nejvíc rsv ukázala 288km/h a komplet byla v serii i s vejfuky a filtrem.

jinak kdo přesedne z 4V na V2 a jezdí stylem 1omezovač,2omezovač,3omezovač,4omezovač...... tak pozná naprostý HOVNO o výkonovej charakteristice toho motoru.bez urážky
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist