Ale je to jako celek dost ptákovina - při "brutálním" výkonu jeho motoru jsou ty dvoukotoučové brzdy zbytečné a jen zvyšují váhu a zhoršují další parametry.
O kvalitě Yuki nemá cenu diskutovat - s nějakými problémy počítat musíš, ale můžeš mít i štěstí.
Pokud chceš naháčka, koukni i na Kentoyu Lens (u nás 3 roky a spokojenost) a Yamahu YBR 125 (malá rozměrově, ale zaručená kvalita, skvělý motůrek).
Spíše je to otázka peněz. Za 2 roky budeš chtít větší motorku a tu Yuki budeš prodávat s velkou ztrátou. Když koupíš Yamahu, tak teď sice dáš víc, ale pak prodáš taky za víc . Celkově tě tedy "značka" vyjde na stejné peníze jako "čína".
Na RS jsou krásné pneumatiky - dokud si neuvědomíš, že s těma gumama, které by slušely i pětistovce, musí otáčet cca 10 kulhavých oslů
650ccm>Míra125> Ty máš TDR? Neměl jsi Dandyho???
Bejvávalo kdysi dávno Chtěl jsem jí už od tý doby co sem začal jezdit, ale poprvý jsem z rozumu koupil Dandy protože sem se bál spolehlivosti 2T, na podruhý to taky nevyšlo,protože sem si to nakonec rozmyslel, a vyšlo to teda až na třetí pokus a zatím toho vůbec nelituju tahá to jak sviň a ta vytáčivost proti 4T je užasná
typ motoru : 4T
obsah (ccm) : 124,9
převodovka : 5 st.
brzda přední / zadní : kotočová / kotoučová
kolo přední / zadní : 3,00x17 / 3,50x17
Tolik reklama, myslím, že koupě číňana je trochu sázka do loterie, jednou vyhraješ, jednou prohraješ. Yuki je pouze obchodní značka, která koupí na čem se dá vydělat(z různejch fabrik, různý motky i mopedy).Já jsem koupil crosku Yuki TRku a trefil jsem se..na RSku nejsou zatím taky špatný reference.
Ale přeci jen, jistota není...ale kde má člověk dnes jistotu???
Pokud to opravis nebo ti to zaplati pojistovna, jsme zase tam, kde jsme byli. Ale pokud pujde motorka panna/orel, moc ti toho nezbude a tratis na tom podstatnou cast hodnoty motorky, takze hur vychazi to drazsi. Podobne je to z hlediska atraktivity pro zlodeje, nechci se nikoho dotknout, ale predpokladam, ze kradeze Yukiny nebo Kentoyi (ci jak se to pise) budou spis vyjimkou, oproti tomu ukradena Honda CBR nebo Yama YBR bude podle me jev bohuzel castejsi.
Takze shrnuto a podtrzeno, oboji ma svoje vyhody i nevyhody a jde spis o to, kolik si clovek muze dovolit investovat na zacatku.
S motorkou to je jako s ženskou - musíš ji milovat na první pohled. Když budeš vybírat rozumem, tak to třeba bude spolehlivější, levnější - ale budou tam chybět ty emoce. A bez nich stojí život za ho...
A dej ji pak s fotkama do databáze.
Pisu to sem jen proto, abych pripomel, ze prvnich par tisic kilometru provozu nove motorky si vlastne vsecko teprve seda, a pri tom najezdu, co mas ty, by mel byt motor "tak akorat zajety", samozrejme pri slusnem zachazeni
Na provereni spolehlivosti bych videl realne najezd aspon kolem 30ti az 50ti tisic - vychazim z toho, ze pri techdle hodnotach najezdu se zpravidla u starych jawicek delal vybrus.
Jinak me na te tvoji zprave trosku zarazi menenej retez... to byl vytahanej, vydrenej, nebo co se stalo? Pokud budes mit chut a moznost, muzem hodit rec nazivo, mame to k sobe kousek.
Naposledy editováno 22.05.2008 07:35:16