Na stránkách našich britských přátel XX jsem se dočetl, že přímo výrobce HONDA doporučuje používat obyčejný minerální olej 10W40 (dával se i v japonsku do nových Blacků v prvovýrobě), maximálně že je možné po první výměně přejít na synteticky posílené oleje (semi-syntetic, tzv. polosyntetika) nebo používat dále minerál.
<strong>Výslovně to nezakazují, ale varují "NEPOUŽÍVAT PLNOU SYNTETIKU" !!!</strong>
Odkaz na zdroj: http://www.ixxra.com/oil.htm
Asi se vrátím zpět k DENICOL Biker 10W40 (minerální olej s přísadami), jezdil jsem na něj roky už na Kawasaki GPZ 600 a nikdy nezklamal :(
1 reakcí na tento příspěvek !!! do CBR1100XX nepatří plná syntetika !!!
Jinak dej si tam klidne mogul...Ja jezdim 300v ful syn mam neco kolem 40tis na nem a dam ho zase.Jedna vec je jedna pani povidala a druha je co mas testnute.
Kamos ted koupil nove gsxr 1000 k7 a jako olej mu tam rvou r4 castrol plnou syntetiku.
Primo suzuki mu to tam dala a to za stejnou cenu jak polo.
Proto ne hondu...
Jinak bubrak ze ti napisou ze olej se ma menit po 12ti si nedelej dobre na kule ze to tak je.Ja budu a menim pi 6ti a je.Nech si udelat rozbor toho oleje a oni ti reknou zda ani ci zda uz je po nem.