Na stránkách našich britských přátel XX jsem se dočetl, že přímo výrobce HONDA doporučuje používat obyčejný minerální olej 10W40 (dával se i v japonsku do nových Blacků v prvovýrobě), maximálně že je možné po první výměně přejít na synteticky posílené oleje (semi-syntetic, tzv. polosyntetika) nebo používat dále minerál.
<strong>Výslovně to nezakazují, ale varují "NEPOUŽÍVAT PLNOU SYNTETIKU" !!!</strong>
Odkaz na zdroj: http://www.ixxra.com/oil.htm
Asi se vrátím zpět k DENICOL Biker 10W40 (minerální olej s přísadami), jezdil jsem na něj roky už na Kawasaki GPZ 600 a nikdy nezklamal :(
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) !!! do CBR1100XX nepatří plná syntetika !!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) !!! do CBR1100XX nepatří plná syntetika !!!
Mas to stejny jako s benzinem vsechny fimy berou z jednoho "sudu" akorat tam kazda firma cpe ty svoje aditiva a vo tom to je :)