paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Suzuki GSX-600F
6.4.2008 v 12:57
Ahoj chtel jsem se zeptat mam Suzuki GSX-600F mam predelany vyfukove potruby a svedeno do 1vyfuku... kdysi to delal kamos este s jednim klukem... kdyz byla este motorka kamose... muze to mit vliv na spatny chod motoru??? slysel jsem ze ano... a dale bych se chtel zeptat na rizeni teto motorky... koupil jsem si ji na podzim... takze jsem nic nejezdil... jak se chova v zatackach a co muzu od ni cekat?? diky za odpovedi...

2 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSX-600F

21.3.2010 v 18:55 | Nahoru | #1
takhle vypadaly ty svíčky když jsem je vyndal
[img] [img] [img] [img] [img] [img]

(reakce na) Suzuki GSX-600F

21.3.2010 v 20:18 | Nahoru | #2
firecracker> Fuj, ty sou ale vosklivy.. Ja se tedka kupoval ty iridia od densa do svyho auta BMW a o poznani znacnej rozdil. Motor je tissi a plynulejsi chod, tahne to od spoda bez cuknuti, vykonove mi to neprislo lepsi, ale za studena chytne o dost lepsi.. A to mi za to stoji, tak je asik koupim i do Suzi.

V sobotu jsem se chtel project, masina chytla na cvrnknuti na PRI a plnej sytic, tak jsem u toho chvili stal, pak stahnul sytic a sel se prevlict, mezitim chcipla, tak jsem vypnul klicky, nastartoval a znova chcipla.. Tak jsem ji chtel nastartovat a zkousim, mackam a starter nic.. Tak jsem slez, svliknul se, a sel hledat zavadu.. Zjistil jsem, ze se starterem prestal jit i klakson a blinkry, tak jsem rozebral pul kapotaze, abych se dostal na pojistky. Ty byly v poho, jen na sundani toho plastu jsem potreboval 5 druhu imbusu, pac kazdej sroub byl jinej..
Tak uz jsem byl zoufalej a sel po dratech.. Nakonec jsem zjistil, ze to delal blbej kontakt privedenej do klaksonu, kde jsou pravdepodobne ukostreny i blinkry se starterem..
Tak jsem se nakonec projel jen sotva 20 km a to jsem jeste zjistil, ze jsem mel predni gumu nafouklou jen na necelou jednu atmosferu.
Jinak mi to chciplo na kazdej krizovatce, nejak mi proste nechce drzit volnobeh. Si myslim, ze po tech 10 km uz by ale mela bejt ohrata dost na to, aby to udrzela bez sytice, ne? Jinak klasickej problem, ze ze zacatku tocila opet jen do 6 t otacecek a nemela tah a musel jsem opet jet jen na PRI, jinak se dusila za jizdy jak kdyby nemela dostatek benzinu. Coz ma ale za dusledek pak spotrebuju asik tak 10 l na sto..
Koupim ty jiny svice a necham to seridit a prohlidnout, pac me to uz fakt pekne stve, jsem se jeste poradne ani nesvez, furt jen resim problemy.
Jo a jeste musim neco udelat s tema brzdama, chvili mi to predni kolo proste drhnou desticky o kotouc, ze to nejde skoro utlacit, po jizde to bylo relativne v pho, ale den to stalo a problem zas..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX-600F

21.3.2010 v 22:34 | Nahoru | #3
firecracker> slušný vymen a mas klid
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Technicka Suzuki GSX 600 F Suzuki Suzuki KadlecJo 14 26.4.2024 v 07:54 zmulin
Měřák bohatosti směsy [1, 2] Suzuki GSX 600 F Loupáček 56 2.12.2023 v 16:56 Krovak
Správná poloho palivového ventilu S... Suzuki GSX 600 F robb99 9 15.7.2023 v 20:32 dewwil
Motorka nestartuje Suzuki GSX 600 F Suzuki GSX 600 F Vojtas0034 8 10.9.2022 v 08:50 Vojtas0034
Olej gsx600f Suzuki GSX 600 F ZdenyRider 17 25.5.2022 v 10:51 Ozzy_


TOPlist