1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSX-600F
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX-600F
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX-600F
Když se budem srát do motoru, tak to v nejhorším nepojede, ale když to pak jede, což u mě teď moc nehrozí, a rozesereš si brzdy, tak to pak už neokecáš a můžeš se obrátit pro pomoc k pánu bohu akorát tak..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX-600F
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX-600F
Každopádně jsem včera na Suzi, když chvíli nestávkovala, jel po prázdnej dálnici i s paní tacháčovejch 200 km/h do kopce a to byl docela masakr..
Naposledy editováno 25.03.2010 13:36:41
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSX-600F
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX-600F
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX-600F
P.G.>firecracker> Budeš muset počkat do soboty, páč jsem včera dostal špatnej typ, tak to dneska musím zajet vyměnit ještě a budu je tam dávat až v sobotu..
Každopádně jsem včera na Suzi, když chvíli nestávkovala, jel po prázdnej dálnici i s paní tacháčovejch 200 km/h do kopce a to byl docela masakr..
Já to byl vytáhnout dneska s kámošem.A měl jsem na tachu nějakejch 110Km/h a ještě se jí chtělo,ale už jsem na to neměl koule
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX-600F
Si dělám prdel, ono to chce pomalu a zlehka a přidat až když se na to budeš cejtit.. Já měl volnou dálnici před sebou s novým asfaltem v super stavu, jinak bych za to tolik netahal ani náhodou.. Na státovkách taky max 130 km/h a bobky k tomu..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX-600F
Nějak jsem se na to necejtil
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX-600F
Chce to prostě postupem času zkoušet a učit se učit se a učit se a když pak něco zkoušet, co mašina umí, tak ideálně na okruhu bo letišti, kde není komu nechtěně ublížit a hlavně tam nejsou stromy, příkopy atd..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX-600F
Já nevim.Za tý léta,co jsem na mašině neseděl mi připadá i to kilko jako neskutečná střelba.Buďto už stárnu,nebo je to tim vnímánim rychlosti na mašině oproti autu.V autě,když jedeš 150km/h,tak je to pohoda a máš pocit,že můžeš pomalu otevřít dveře a vystoupit Jak je to krásně odhlučněný(mluvím o většině novějších aut).Na motorce,kde cejtíš každej výmol,nebo silnější poryv větru je to holt o něčem jinym
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX-600F
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX-600F
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX-600F
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX-600F
Zjistil jsem, že nádrž byla kupovidu docela čistá, vzduchovej filtr je jak novej, ale je zatmelenej šroub na víku od ventilů a u něj teče olej směrem ke svíčce..
Pak jsem chtěl vypustit karbce, jeslti v nich není nějakej bordel, ale asík je tam strženej ten šroub a je to tam nějaký taky tmelený pryskyřicí bo čím..
Pak jsem ještě zkoušel ten kohout od benzínu, ze zadu na něm je výstup na vzduch, kterej vede do vzduchovýho filtru, zkoušel jsem to profouknout, ale nejde mi to a nevím, jestli je to teda ucpaný bo co..
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSX-600F
[img]
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX-600F
Já takovýhle věci nechávám na servisu.Mám kamaráda,co mi to levně vždycky dá dohromady a je to profík
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX-600F
DRN> Nezbylo ti něco z toho původního motoru?? Třeba víko od ventilů??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX-600F
P.G.>Haesty> Njn, taky by se mi nějakej takovej kámoš hodil..
DRN> Nezbylo ti něco z toho původního motoru?? Třeba víko od ventilů??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX-600F
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX-600F
[img] ,už jsi s tím jezdil?nevím jak u tohohle kohoutu,ale tam bývá připojenej podtlak od karbece(otvírá kohout při běhu motoru) a ne do airboxu.Ten šroub ve víku ventilů je těsněnej spec. gumovou(plastovou)velkoplošnou podložkou.Dá se nahradit jiným těsnícím materiálem.Mám pocit ,že tam bude strženej závit(M 7),jinak by to těsnilo,je tam moment tuším 8-10Nm,není tam žádný tlak.Opravit to lze snadno,pokud jsi schopen vyříznout závit(M 8),díra je již připravena ,buď bez vydání víka(zabraň vniknutí pilin při řezání),nebo demontáží i ložiska vačky(je v něm závit)
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Technicka Suzuki GSX 600 F Suzuki Suzuki | KadlecJo | 14 | 26.4.2024 v 07:54 zmulin |
Měřák bohatosti směsy [1, 2] Suzuki GSX 600 F | Loupáček | 56 | 2.12.2023 v 16:56 Krovak |
Správná poloho palivového ventilu S... Suzuki GSX 600 F | robb99 | 9 | 15.7.2023 v 20:32 dewwil |
Motorka nestartuje Suzuki GSX 600 F Suzuki GSX 600 F | Vojtas0034 | 8 | 10.9.2022 v 08:50 Vojtas0034 |
Olej gsx600f Suzuki GSX 600 F | ZdenyRider | 17 | 25.5.2022 v 10:51 Ozzy_ |