globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Suzuki GSX-600F
6.4.2008 v 12:57
Ahoj chtel jsem se zeptat mam Suzuki GSX-600F mam predelany vyfukove potruby a svedeno do 1vyfuku... kdysi to delal kamos este s jednim klukem... kdyz byla este motorka kamose... muze to mit vliv na spatny chod motoru??? slysel jsem ze ano... a dale bych se chtel zeptat na rizeni teto motorky... koupil jsem si ji na podzim... takze jsem nic nejezdil... jak se chova v zatackach a co muzu od ni cekat?? diky za odpovedi...

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSX-600F

19.6.2009 v 07:12 | Nahoru | #1291
Ahoj chlapi, chtěl bych se zeptat na nastavení zadního pérování.Mám efko z 97 roku.Vím že je tam matka se kterou se má otáčet, ale nějak jsem nepochopil jak to má fungovat. Mně to jde otáčet jenom na jednu stranu a myslím že je to čím dál horší.Pokud s tím máte někdo zkušenosti tak mi prosím poraďte.

(reakce na) Suzuki GSX-600F

19.6.2009 v 08:54 | Nahoru | #1292

kubbbi>Ahoj chlapi, chtěl bych se zeptat na nastavení zadního pérování.Mám efko z 97 roku.Vím že je tam matka se kterou se má otáčet, ale nějak jsem nepochopil jak to má fungovat. Mně to jde otáčet jenom na jednu stranu a myslím že je to čím dál horší.Pokud s tím máte někdo zkušenosti tak mi prosím poraďte.



No já mám eFko z 98 a tam je přímo takovej celej válec kterým se otáčí, nicméně být tebou bych zvážil dvě varianty 1. na jednu stranu to jde lehčeji protože Ti pomáhá váha motorky a na druhou to jde víc z toho protože Ti v tom váha motorky brání(čistě teoretická úvaha), jinými slovy na druhou stranu je třeba zabrat víc. 2. třeba už to bylo na max takže je logické že to jde už jen na jednu stranu ...

milion>daval sem tusim 2x 3mm na sebe a rozdil byl znat bylo to akorat vic jsem nezkousel uz se to blbe skladalo (chytit zavit kdyz musis premoct pruzinu



Díky to sem potřeboval vědět.

Suzuki GSX-600F

19.7.2009 v 23:33 | Nahoru | #1293
Dobrý den Vážení přátelé a vlastnící eFek. Chystám se na takový větší, menší servis. Výměna oleje a filtru(už jsem dělal a mám to v malíku ) výměna vzduchového filtru, svíček a natření svodů. Mám manuál, vypadá to celkem jednoduše, nicméně si na to chci pro jistotu nechat celý den. Můj odhad je že sundání bočních kapot vyjde tak na 30minut sundání nádrže zhruba taky tak a zhruba ten samý čas na nandání, výměna vzduchového filtru a svíček taky tak 30 minut. No ale proč se vlastně píšu, čeká mě tam nějaká zrada ? Nějaký praktický tip na co bych si měl dát pozor ? Díky

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSX-600F

20.7.2009 v 09:39 | Nahoru | #1294
zrada žádná akorát pozor abys dal dobre kabely na válce (neprehodil je) a pak na hadicku odvzdusnení nádrže, já ji skřípl mezi nádrž a airbox jo a na svíčky budeš potřebovat ten jejich originál klíč, nebo jiný tenký dlouhý

Naposledy editováno 20.07.2009 09:39:48

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX-600F

20.7.2009 v 15:24 | Nahoru | #1295

DRN>zrada žádná akorát pozor abys dal dobre kabely na válce (neprehodil je) a pak na hadicku odvzdusnení nádrže, já ji skřípl mezi nádrž a airbox jo a na svíčky budeš potřebovat ten jejich originál klíč, nebo jiný tenký dlouhý



přesně něco takové jsem potřeboval, já bych ty kabely určitě zpřeházel odpojují se tam dvě hadičky, tak to snad nepopletu a co se týče těch hadiček píšou tam jak se má nastavit kohout, mám na něm tři polohy, dopředu, dolu a dozadu, vím, že ste mě to už psali, ale já to pokaždý zapomenu, co znamená která poloha ? Ten originální klíč, díky slušnému předchozímu majiteli mám.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX-600F

20.7.2009 v 17:40 | Nahoru | #1296

firecracker>DRN>zrada žádná akorát pozor abys dal dobre kabely na válce (neprehodil je) a pak na hadicku odvzdusnení nádrže, já ji skřípl mezi nádrž a airbox jo a na svíčky budeš potřebovat ten jejich originál klíč, nebo jiný tenký dlouhý

přesně něco takové jsem potřeboval, já bych ty kabely určitě zpřeházel odpojují se tam dvě hadičky, tak to snad nepopletu a co se týče těch hadiček píšou tam jak se má nastavit kohout, mám na něm tři polohy, dopředu, dolu a dozadu, vím, že ste mě to už psali, ale já to pokaždý zapomenu, co znamená která poloha ? Ten originální klíč, díky slušnému předchozímu majiteli mám.


u me dopredu rezerva, dolu normal (nebo obracene ted nevim) dozadu PRI tim napoustit karbece, mas podtlakovej ventil takze krom polohy dozadu je to jedno, nepotece to ale ja myslel hadicku ktery planda volne neni do niceho zastrcena na tu pozor abys ji neskrip, to je odvzdusneni nadrze

(reakce na) Suzuki GSX-600F

20.7.2009 v 18:47 | Nahoru | #1297
DRN> jo právě tomu PRI se musím vyhnout, jezdím s kohoutem dolu, tak by to melo byt v poradku, aha o takový hadičce nevím, dám si na ni pozor, díky

3 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSX-600F

20.7.2009 v 20:27 | Nahoru | #1298
Ahoj překvapila mě tu vaše debata o polohách kohoutu. Je možné že já mám kouhout dělaný tak že ho mám na levé straně motorky a když se na něj dívám tak vlevo je PRI, dolů normal a v pravo rezerva. Takže obráceně než co jste tu psali. Je tedy možné že se ty kohouty se tam dávali dvy druhy? A dá se nějak poznat ty polohy když se na ten kohout podívám?

Naposledy editováno 20.07.2009 20:31:00

(reakce na) Suzuki GSX-600F

21.7.2009 v 10:23 | Nahoru | #1299
lukas.mat> dobrá otázka.Mám Suzinu už 2 rokem a do dnešního dne nevím v jaké poloze má ten kohout být,kde je rezerva.No upřímně jsem nad tím moc nebádal-jezdím a tak jsem neměl potřebu bádat,ale co kdyby..........pak bych nevěděl kam s kohoutkem

(reakce na) Suzuki GSX-600F

21.7.2009 v 17:07 | Nahoru | #1300

lukas.mat>Ahoj překvapila mě tu vaše debata o polohách kohoutu. Je možné že já mám kouhout dělaný tak že ho mám na levé straně motorky a když se na něj dívám tak vlevo je PRI, dolů normal a v pravo rezerva. Takže obráceně než co jste tu psali. Je tedy možné že se ty kohouty se tam dávali dvy druhy? A dá se ně



není to jinak než píše DRN je to uplně stejně a nemá cenu používat do leva a do prava když můžeme jednoduše používat do předu a do zadu, to si nikdo nesplete

(reakce na) Suzuki GSX-600F

21.7.2009 v 19:41 | Nahoru | #1301

lukas.mat>Ahoj překvapila mě tu vaše debata o polohách kohoutu. Je možné že já mám kouhout dělaný tak že ho mám na levé straně motorky a když se na něj dívám tak vlevo je PRI, dolů normal a v pravo rezerva. Takže obráceně než co jste tu psali. Je tedy možné že se ty kohouty se tam dávali dvy druhy? A dá se ně


pochybuju ze by davali rozne druhy kohoutu, kazdopadne dozadu je urcite pri to si muzes vyzkouset jestli mas pruhlednej palivovej filtr ze tam potece benal i kdyz budes nenastarovanej, on a rezerva si fakt nejsem jistej ale myslim ze rezerva je poloha dopredu, jeste me napadanemas prehozenej ten plisek co je to nem napsane (myslim jako hore kolama, ze nekdo rozebiral kohout a prehodil to)

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSX-600F

21.7.2009 v 20:03 | Nahoru | #1302
jenom dotaz co jezdite za retezovky? pomalu zacina odchazet ta at mam cas nasetrit jinak jsem se rozhod a dam dozadu zase 140 gumu

Suzuki GSX-600F

21.7.2009 v 20:06 | Nahoru | #1303
ještě k tonu kohoutu. A když při jízdě místo rezervy tam dám PRI děje se něco?

Suzuki GSX-600F

21.7.2009 v 21:15 | Nahoru | #1304
Nevim to jsem nezkousel ale kdyz bude amsna dlouho stat a bude kohout na PRI tak ti z prepadu zacne chcat benzin,mej to na ON jak kdyz jezdis tak kdyz zazimujes a neexperimentuj

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSX-600F

21.7.2009 v 21:26 | Nahoru | #1305
nechci experimentovat. Jezdím na ON ale když mi dochází benzín tak to na rezervu přepnout musím. TAk proto se ptám když nevím kde je REZ a kde PRI jestli se náhodou něco nestane. Protože mě řekl bejalej majitel že dozadu je REZ a dopředu je PRI.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX-600F

21.7.2009 v 21:35 | Nahoru | #1306

DRN>jenom dotaz co jezdite za retezovky? pomalu zacina odchazet ta at mam cas nasetrit jinak jsem se rozhod a dam dozadu zase 140 gumu



chtěl jsem tam dát CZ, ale vycházela dráž než DID takže jezdím DID, ale zdá se mě, že to ten řetěz nějak moc vytahává, napnu ho a za chvíli je zase prověšenej a to tam mám řetěz výkonostně pro Busu, tak nevím co je špatně, samozřejmě ho mažu a čistím. No a co se gumy týče, tak proč to chceš vrátit. Jinak, když bdueš mít chvíli čas tak bychom se třeba někdy v práglu mohli sejit pokecat a trochu se třeba projet.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX-600F

21.7.2009 v 21:40 | Nahoru | #1307

lukas.mat>nechci experimentovat. Jezdím na ON ale když mi dochází benzín tak to na rezervu přepnout musím. TAk proto se ptám když nevím kde je REZ a kde PRI jestli se náhodou něco nestane. Protože mě řekl bejalej majitel že dozadu je REZ a dopředu je PRI.


beres to tak ze ti to rek nebo si videl to oznaceni?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX-600F

21.7.2009 v 21:42 | Nahoru | #1308

firecracker>chtěl jsem tam dát CZ, ale vycházela dráž než DID takže jezdím DID, ale zdá se mě, že to ten řetěz nějak moc vytahává, napnu ho a za chvíli je zase prověšenej a to tam mám řetěz výkonostně pro Busu, tak nevím co je špatně, samozřejmě ho mažu a čistím. No a co se gumy týče, tak proč to chceš vrát


na cz jsemslysel chvalu cenove jsem to jeste nezjistoval, gumu pac ta 150 me dela strasnou strechu a ojizdi stred (hodne blbe) no a taky kdyby nahodou nedejboze nehoda tak je to o pruser, projet klidne muzem, moto mam u sebe tak klidne o vikendu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX-600F

21.7.2009 v 21:44 | Nahoru | #1309

DRN>na cz jsemslysel chvalu cenove jsem to jeste nezjistoval, gumu pac ta 150 me dela strasnou strechu a ojizdi stred (hodne blbe) no a taky kdyby nahodou nedejboze nehoda tak je to o pruser, projet klidne muzem, moto mam u sebe tak klidne o vikendu



mě se taky sjíždí střed, ale asi tak nějak normálně, já to za 140 nemůžu protože mám v papírech 150, tenhle víkend asi ne, protože budu na dovolený mimo prahu ale třeba ten další, ozvu se Ti

(reakce na) Suzuki GSX-600F

21.7.2009 v 21:45 | Nahoru | #1310

firecracker>mě se taky sjíždí střed, ale asi tak nějak normálně, já to za 140 nemůžu protože mám v papírech 150, tenhle víkend asi ne, protože budu na dovolený mimo prahu ale třeba ten další, ozvu se Ti


ok, ja mam original 140 ale obuj jsem sirsi kvuli jizdnim vlastnostm, pada to lip do zatacky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX-600F

21.7.2009 v 21:46 | Nahoru | #1311

DRN>beres to tak ze ti to rek nebo si videl to oznaceni?



Beru to tak že mi to řekl. Žádné označení tam bohužel nemám.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX-600F

21.7.2009 v 21:59 | Nahoru | #1312

lukas.mat>Beru to tak že mi to řekl. Žádné označení tam bohužel nemám.


mas, sundej ten plastovy cyp kterym tocis, pod nim je takovy plisek a tam je to vyznacene, jinak si myslim ze borec taky nevedel a proste jezdil na pri

Naposledy editováno 21.07.2009 22:00:11

(reakce na) Suzuki GSX-600F

23.7.2009 v 17:55 | Nahoru | #1313

DRN>mas, sundej ten plastovy cyp kterym tocis, pod nim je takovy plisek a tam je to vyznacene, jinak si myslim ze borec taky nevedel a proste jezdil na pri



dík zkusím se na to podívat.

Suzuki GSX-600F

26.7.2009 v 19:12 | Nahoru | #1314
cus nevali se nekomu original riditka na stare efko? koupim nebo jestli nekdo uvazoval o sirsich tak vymenim popripade i bryle s predstavcema, nebo nevite kde sehnat? ja prolez snad uz vsecko

(reakce na) Suzuki GSX-600F

27.7.2009 v 18:41 | Nahoru | #1315

firecracker>chtěl jsem tam dát CZ, ale vycházela dráž než DID takže jezdím DID, ale zdá se mě, že to ten řetěz nějak moc vytahává, napnu ho a za chvíli je zase prověšenej a to tam mám řetěz výkonostně pro Busu, tak nevím co je špatně, samozřejmě ho mažu a čistím. No a co se gumy týče, tak proč to chceš vrát



Také jezdím DID....pravidelně mažu Motulem,čistím a dobrý .Gumy Continentalky Contiforce ,vzadu 150ka

Naposledy editováno 27.07.2009 18:43:11

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSX-600F

30.7.2009 v 11:49 | Nahoru | #1316
Zdravím .Chlapy,příští týden chci měnit olej a protože nemám po ruce žádný manuál,jsem línej to hledat na netu,tak se Vás ptám:kolik oleje budu na výměnu potřebovat a který olej by jste mi z vlastní zkušennosti doporučili?Předem díky za odpověď

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX-600F

30.7.2009 v 13:17 | Nahoru | #1317

Mach1>Zdravím .Chlapy,příští týden chci měnit olej a protože nemám po ruce žádný manuál,jsem línej to hledat na netu,tak se Vás ptám:kolik oleje budu na výměnu potřebovat a který olej by jste mi z vlastní zkušennosti doporučili?Předem díky za odpověď



No na tom místě kde se do toho lije olej je napsáno 3300ml a 10W40 mě se tam vždycky vejdou 4l a dávám olej 15W50. Jinak hodně lidí používá Motul Ester 5100 s viskozitou 10W40 a nebo 15W50

(reakce na) Suzuki GSX-600F

30.7.2009 v 14:37 | Nahoru | #1318

firecracker>No na tom místě kde se do toho lije olej je napsáno 3300ml a 10W40 mě se tam vždycky vejdou 4l a dávám olej 15W50. Jinak hodně lidí používá Motul Ester 5100 s viskozitou 10W40 a nebo 15W50



Čoveče,že já si toho udaného množství nikdy nevšiml .Na zátce jsem zaregistroval 1OW40 .Mám možnost koupit IPONE 10W40 za 170kč/l. Každopádně díky za echo

Naposledy editováno 30.07.2009 14:38:45

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX-600F

30.7.2009 v 17:45 | Nahoru | #1319

firecracker>No na tom místě kde se do toho lije olej je napsáno 3300ml a 10W40 mě se tam vždycky vejdou 4l a dávám olej 15W50. Jinak hodně lidí používá Motul Ester 5100 s viskozitou 10W40 a nebo 15W50


motul lepi spojku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX-600F

30.7.2009 v 18:10 | Nahoru | #1320

DRN>motul lepi spojku



mam na motulu odjeto asi 8k km, jak se to lepení spojky projevuje ?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Technicka Suzuki GSX 600 F Suzuki Suzuki KadlecJo 14 26.4.2024 v 07:54 zmulin
Měřák bohatosti směsy [1, 2] Suzuki GSX 600 F Loupáček 56 2.12.2023 v 16:56 Krovak
Správná poloho palivového ventilu S... Suzuki GSX 600 F robb99 9 15.7.2023 v 20:32 dewwil
Motorka nestartuje Suzuki GSX 600 F Suzuki GSX 600 F Vojtas0034 8 10.9.2022 v 08:50 Vojtas0034
Olej gsx600f Suzuki GSX 600 F ZdenyRider 17 25.5.2022 v 10:51 Ozzy_


TOPlist