paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Vše o gsx600f
 
7.10.2007 v 11:34
zdravím fandy a majitelé efkařů
chci se zeptat, jaké máte zkušenosti, opravy, údržba, jízda, spotřeba, kde sehnat díly
a vůbec na co dát majzla... ;)
pořídil jsem si, tak ať vím co mám (starší typ "93)
díky

1 reakcí na tento příspěvek Vše o gsx600f

23.12.2007 v 23:03 | Nahoru | #1
tak já jsem 3sezony jezdil na gsx600f r.v.1991 dle tacha pri koupi najeto 34tis.km,ale to byla pakárna.. jinak plasty na ní byly origo,bez většího pádu... akorát bacha kdyby ti spadla tak jak mě tak nejvíc trpěj plasty na spodu jak jsou vypouklý.. dokonce se mi ikousek vyštípnul... jinak podvozek je na týhle mašině na svou dobu relativne dobrej v zatáčkách mi seděla dobře...brzdy jsou na svou dobu taky super(jde ji dostat bez problémů na přední kolo)...ale bacha na přední kotouče největší problém byl že se ty nýty začly uvolnovat..já ji koupil a kotouče mi hrkali jako kráva... hodně dlouho jsem přemejšlel co s tím ,protože nový i s uložením stojej 12tis kč,pak jsem se rozhodl že není co ztratit,nechal jsem si uděl spešl trn přímo na ty nejtky,kotouče jsem sundal (šrouby ještě byly asi na origoš lepidle) a ty nejtky jsem rozbouchal a bylo po problému... sice jsem se hodně bál že se tím ty kotouče skřivěj,ale byly fakt v pohodě...pak si ještě zkotroluj tlouštku kotoučů měla by bejt min.4mm pak se při větším brždění začnou moc zahřívat a brzdnej účinek slábne,ale není to nic hroznýho...

Gumy jsem dával co bylo po ruce...a do zadu místo 140tky jsem dával 160 a kupodivu šla líp do zatáčky ,ale nikdy jsem neojel gumu do kraje(to by taky asi ani nešlo) jinak do předku 120tku.. většinou nejaký cestovně sportovní gumy (značky michelin,pirelli,metzeler...)všechny byly na pohodu a nikdy se mi nestalo že by mi motorka nečekaně ujela...

nakonec motor.. měl jsem r.v 1991 to znamená ještě seřiditelný vahadla.. ty tam už budeš mít podložky,jinak při prvním servise bylo zjištěno že byly lehounce chycený vačky(ale to mohlo bejt tím že ten dotyčnej od kterýho jsem to kupoval jezdil bez oleje...takže se udělali ventily,rozvodák,podtlaky a seřízení karbeců,novej vzduch filtr(má hodně vliv na spotřebu u efek)nový svíčky a řetězovka jo a ještě samozřejmě olej s filtrem (motul 5100 10w40)a bylo po velkým servise...pak jsem už drobnej každoroční servis.. najel jsem na ní přes 40 tis.km od toho servisu bez jakej koliv problémů.. ten motor vydrží fakt strašně moc.. akorát si teda hlídej olej(starší motory si už neco vemou(mě to bralo 1,5-2litry na 6tisíc km),na spotřebu jsem nemohl říct ani půl sklova ...při delší ceste to šlo kolem pěti litrů a při tahání do plna a nebo ceste po dalnici (a to jsem jel Olomouc -brno furt kolem 190) to už bylo trochu horší.. asi neco přes sedum litrů.. ale v průměru jsem s ní jezdil za šest..takže tot asi vše...

jiank k tomu manualu.. na efko přímo nemám ,ale mám na bandita českou příručku a anglickej servisní manual...

tak ti přeji spoustu štastně najetejch Km bez nehod a poruch... pro začátek si myslím že je to motorka za dobrej peníz s minimálníma nákladama na udržbu.. (když má pravidelnej servis tak se na ní asi ani nic posrat nemůže)...kdyby jsi měl nějaký dotazy tak dej vědět rád poradím..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vše o gsx600f

25.12.2007 v 12:59 | Nahoru | #2
oleek>moc zajímavé a pučné. díkas! já teď na ní dělám přes zimu velkej servis...
je to docela v poho motka na naučeni,ale hlavně není moc drahá a ta údržba taky ujde. nevíš prosím tě kolik vejde oleje do předních tluníčů? a jaký? chci ho vyměnit, tak ať vím...
jinak mě trochu trápí spojka. když zařadim jedničku, tak se motorka skoro celá otřepe :) jak kdyby to tam šlo trochu stuha. nevím, jestli to není třeba jenom tím, že jsou ty lamely k sobě přilepené, když se nejezdí...nebo to seřídit? s tím zkušenosti nemám...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist