Zatim jsem zjistil: vykon 170k na zadnim kole
komprese 13:1. /Puvodne se uvadelo 12.7:1, ale soudruzi to nejak upravili :P /
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX10-R 2008
GSXR bude uz s naporem, dycky to tak bylo, treba srovnavaky na Dynu ukazovaly vzdy nejvic u ZX10 (edit: na zadnim kole bez naporu) a to mela 06 treba tech 184 a GSXR 178. Navic na tech poslednich odkazech s vykonem ZX10 bylo srovnani pomeru vykon/vaha a ZX10 byla na tom nejlip.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX10-R 2008
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX10-R 2008
GSXR bude uz s naporem, dycky to tak bylo, treba srovnavaky na Dynu ukazovaly vzdy nejvic u ZX10 (edit: na zadnim kole bez naporu) a to mela 06 treba tech 184 a GSXR 178. Navic na tech poslednich odkazech s vykonem ZX10 bylo srovnani pomeru vykon/vaha a ZX10 byla na tom nejlip. [/quote]
GSX-R neuváděla nikdy výkon s náporovým sáním! Když vemu, že K7/8 má 185 kobyl a váhu 172 suchou, a Kawa dost stloustla na 179kg se 188 kobylama, tak poměr váha výkon si každý přepočítá sám, že jo... ;)