Zatim jsem zjistil: vykon 170k na zadnim kole
komprese 13:1. /Puvodne se uvadelo 12.7:1, ale soudruzi to nejak upravili :P /
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX10-R 2008
zx10er píše: Wolf Zed>Taky doufam, jsem rad, ze si ji ted budu moci koupit, alespon doufam :P
Urcite poleti, jenom mi štve ten těžkej vejfuk. Bude to s ním vyladěný na maximum a tak tam nebudu moci dát nejakou šitku. Akrap bude až buhví kdy a navíc bude drahej jako vždycky.
Další moýnost je tech 9Kg schodit na vlastním těle. Asi pudu touto cestou :marod:
Michal R10>
Ty obavy z hmotnosti nechápu. Mě přijde, že přibrala minimálně (4kg), ty rozdíly vůči konkurenci jsou zanedbatelný a i přes to má nejlepší výkonovou hmotnost. Tady spíš bude záležet jak vychytali těžiště a vůbec geometrii a samozřejmě průběh výkonu a krouťáku a v tom jim věřím. Fároš byl mezi nima sice nejsubtilnější, ale to ho na špici stejně nevyneslo.
ZX-10R 2008 - 179kg
ZX-10R 2006/2007 - 175kg
R1 2007 - 177kg
GSX-R 1000 K7/K8 - 172kg
CBR 1000RR 2008 - ? kg (199kg s náplněma)
Jinak já bych na svým Zetku taky dokázal shodit s Akrapem nebo Yoshim 9 až 13 kg, ale zatím k tomu nenašel důvod :)