Máte někdo zkušenosti od nového roku s palivy E10 u starších (2001-) banditů 600?
Ta mantra zní ze začátku jednoduše: "Motorky Suzuki starší jak 2002 nejsou kompatibilní s E10 palivem". Jenže... Není E10 jako E10. Nechci tu polemizovat nad tím, jestli (a jak moc) je E10 svinstvo, nicméně zjevně záleží jen na podílu lihu, který může vymývat změčkovadla z gumových dílů.
Takže například Verva 100 je sice E10, ale místo biolihu je tam ETBE a to na gumu špatně nepůsobí.
Jenže na stojanu nevidím napsáno E10 (ETBE) a tak je často celkem kryptický zjistit, co tam můžu na nějakém náhodném stojanu kam přijedu, nalít.
Proto se teda ptám majitelů banditů 600 r.v. 2002 a starší, co tankujete a případně jak lze vyřešit tenhle pitomý problém s palivem.
Díky moc!
1 reakcí na tento příspěvek Bandit vs E10
Závozák je obsluha ze zákona povinna na vyžádání ukázat. Pokud nechce hledat, tak postrašení nahlášením na ČOI obvykle zvedá motivaci k hledání .
Kde si našel EVO 100 Plus E10? EVO 100 je u nás pouze E5 a etanol, jak píšu víše, pouze pár desetinek procenta.
akula píše: bazin.> Kde si našel EVO 100 Plus E10? EVO 100 je u nás pouze E5 a etanol, jak píšu víše, pouze pár desetinek procenta.
Chyba, omlouvám se. Evo 100 Plus byl na stojanu označen E5.
Byl jsem ten den kouknout i na Shellce a popletlo se mi to. Tam bylo na stojanech všechno E10. FuelSave N95 i V-Power 95. Dle obsluhy oba s ethanolem. V-Power Racing 100 tam nemají.
Odkud máš že MOLka má v EVO 100 Plus jen 0,X% ethanolu? Budu teda muset příště zatlačit na obsluhu aby mi ten doklad z návozu ukázala.
petrvtr_new píše: Ozzy_> Já to taky moc nechápu, na západ od nás se na E10 jezdí už 15 let, evidentně fungují, ale u nás na to určitě pomřou všechny starší motory.
15let stará bubnová sekačka karburátor se 4T motorem na jaře bez problému nastartuje po 5 měsiční zímní odstávce na N95 který tam zůstal od podzimu. Až do letošního jara. Ovšem od letoška s dvojnásobným obsahem ekosraček už to riskovat nebudu.V křoviňáku s 2T motorem mi ten ekosajrajt zalepil karburátor už asi před dvouma rokama. Kamoš takhle blbě dopadl s motorovkou kterou používal jen občas.
MeCool píše: "Loňská" Efecta 95 na Benzině asi obsahovala (pod nálepkou E5) zřejmě ty stejné biolihy, které se nyní objevují v Efectě 95 ve větším zastoupení, což? ...Tudíž ten karbec v tom lihu už beztak nějakou dobu koupu, teď tam toho lihu bude jen o něco víc...
Ano, od letoška je to dvojnásobný nárůst, tzn. o 100% více než co benzín obsahoval loní.Naposledy editováno 06.05.2024 08:02:42
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Výměna Oleje vidlice Suzuki Bandit ... Suzuki GSF 600 Bandit | Petiux | 19 | 11.3.2024 v 15:19 rg250 |
Barva Bandit Suzuki GSF 600 Bandit | Petiux | 8 | 10.3.2024 v 14:59 PlusOne |
Bandit pičo! pokec [1 ... 6, 7] Suzuki GSF 250 Bandit, Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuk... | Warthox | 200 | 12.11.2023 v 19:19 ferda.66 |
Výmněna spojky = Tvrdá páčka Suzuki GSF 600 Bandit, Suzuki GSF 600S Bandit | Pádecký | 4 | 31.10.2023 v 20:57 Kendyman |
Gsf 600 97 - vibrace v kole Suzuki GSF 600 Bandit, Suzuki GSF 600S Bandit | Detoks | 12 | 13.9.2023 v 12:25 Detoks |