plánuji koupi CB125F, bude to má první moto, ale nejsem rozhodnutý, zda novou nebo jetou. Resp. raději bych novou, od které si slibuji to, že bude v záruce a jak s ní budu od začátku jezdit, bude moje věc. U ojetý člověk neví kdo s ní jak jezdil a opravoval, musí věřit písmenkům v inzerátu a poté skálopevnému tvrzení původního majitele. Navíc ceny ojetých se mi nezdají o tolik výhodnější, protože k pořizovací ceně si připočtu minimálně počáteční odborný servis, cestu k prodejci a případného kolegu - znalce. (nejblíž pro novou to mám asi 20 minut cesty mastnou tyčí na Jarov)
No a teď teda nevím, jaký tam jsou orientační ceny náhradních dílů, cena práce za hodinu a co všechno se může pokazit? Ještě teda dodám, že běžný servis jako je výměna oleje, brzd, svíček a dalších opičáren mám z automobilů docela zmáknutý, takže počítám s tím, že si to pak budu většinou opravovat sám.
Dík za rady.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) koupě ojeté CB125F - je čeho se obávat
Silent_Bob píše: Wenca24> Jak je to s náhradníma dilama na Enfield apod?
Bral jsem preventivně páčky, lanka, pak filtry a řadičku (upravoval jsem si jí) na Meteora a všechno má Wemoto skladem
Sintrovaný destičky jsme museli oměřit, ale díky tomu mají v katalogu i ty
Ale zrovna Meteor o moc líp než 125cc nejede . Obávám se, ze nějaký CBR125 by mě pozávodilo…ale asi bych u toho líp vypadal
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) koupě ojeté CB125F - je čeho se obávat
Myslím že i ten meteor pojede se 100kg chlapem výrazně líp, než 4t 125ccm...
Je to sice podobné téma jako zamlada fichtlXsimson, ale když už jsme to nakousli...