Téma: Yamaha tenere World Raid
14.3.2024 v 18:02
Ahoj,prosím majitele tenere World Raid o radu. Je opravdu tak dobrá jak na dlouhé přesuny při cestování tak lehký off?Mám dohodnuté zapůjčení,ale jen na hodinu a půl...za tu chvilku moc nepoznám. Výměna by byla za gsa1200 kde mi začíná vadit váha jinak skvělé mašiny.Dekuju za případné postřehy.

Naposledy editováno 16.03.2024 19:29:08
1 2

16.3.2024 v 21:32 | Nahoru | #31
Tak u mne je to castecne o sentimentu, mival jsem DR750 Big a tahle Suzami ho trochu pripomina...
Takhle muze vypadat po tunningu Teda tenhle kus ma i jinej podvozek a 18ku zadni kolo...

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha tenere World Raid

17.3.2024 v 09:20 | Nahoru | #32
Ahoj,statek big byl a je samozřejmě super.Ale aby vypadal jako na fotce je dalších 100 tisíc možná víc.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha tenere World Raid

17.3.2024 v 09:35 | Nahoru | #33
Flaxa> tak konkrerne u tyhle upravy je nejvetsi ranec za podvozek a kola. To ostatni je vicemene kosmetika (sedlo, zadni blatnik, vyfuk, plexi, bastry a polepy).
Me treba prekvapila nizka cena za vyssi original sedlo (+3cm) - necely 4 tisice Kc. To na fotce je ovsem rally sedlo od Wunderlichu a to bude ponekud drazsi
Nic, jsem OT, vratme se zpet k WR. Na ty jsem nejel, jen staticky sedel. Proti verzi T7 Extreme mi pripadalo WRko o dost nizsi (a taky asi je).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha tenere World Raid

17.3.2024 v 10:37 | Nahoru | #34

Flaxa píše: Destroyer> Promiň,ale přijde mi to tak.Ale to není tak podstatné,jde mi o zkušenost lidi co wr má.

…zase je to moznost koupit tu ktm lehce jetou, ale uz s propadlou cenou

(reakce na) Yamaha tenere World Raid

17.3.2024 v 12:38 | Nahoru | #35
assassin> jel jsem na 890 rally,je to skvělá motorka co se týká podvozku,o tom žádná.Proste mi to ale nesedí. Myslím že nemá cenu se v tom hrabat.Mam v tom celkem jasno,vyhrává wr.Proto mě zajímá někdo kdo už třeba loni koupil a může trochu k tématu něco říct.

17.3.2024 v 12:39 | Nahoru | #36
Slávek-TDM> ale takto vypadá pěkně,až to budeš mít,rád bych se podíval.

(reakce na) Yamaha tenere World Raid

18.3.2024 v 10:23 | Nahoru | #37

Slávek-TDM píše: No ja nevim, ale koupit si motorku, jejiz nazev nedokazes ani napotreti napsat spravne, bych asi nekupoval Nic ve zlym
....

Náhodou, tím původním názvem tématu "Yamaha Tenere Word Ride " perfektně vystihnul nejen to, o čem bude tohle vlákno, ale celé tohle fórum. Kouzlo nechtěného.
Ostatně máme tu na fóru nejednoho uživatele, pro kterého je Word Ride to jediné, co s motorkama provozuje.

18.3.2024 v 18:38 | Nahoru | #38

22.3.2024 v 12:15 | Nahoru | #39
Nejvíc zkušeností s Raidem bude mít asi Vojta Lavický (https://www.facebook.com/vojtech.lavicky), ten může i porovnat s GS, zkuste ho kontaktovat.

22.3.2024 v 13:45 | Nahoru | #40
Vojta Lavický je můj kolega Jeho starý GSo jsem viděl na nějakým stánku na Motosalonu...
Jinak mě by WR lákalo dost, ale cena už je nad můj psychologický limit. Proto plánuju prodat moje staré XT1200 a koupit nového Vstroma 800DE