Naposledy editováno 14.03.2024 16:34:30
2 reakcí na tento příspěvek Problém s pneumatikami na CF MOTO 300 SR a VOGE 125 R o rozm...
První STK je u moto po šesti letech.
Radit někomu, aby jezdil na neschváleném rozměru, když za tu radu neponeseš odpovědnost, není dobrý nápad. Už totiž po novele zákona z pohledu pojišťovny při dopravní nehodě neplatí souvislost mezi nehodou a nepovolenou úpravou z hlediska vymáhání zaplacené škody na viníkovi. Pokud dojde k nehodě a zjistí se, že je na vozidle závada / nepovolená úprava, může pojišťovna vymáhat škodu na viníkovi. Bez dalšího dokazování, jestli měl například nepovolený rozměr pneu vliv na nehodu. Škodu zaplatí a pak vymáhá. Nehoda je otázka jedné nepozornosti. Tím víc, že je řidič mladý a nevyježděný.
(reakce na) Problém s pneumatikami na CF MOTO 300 SR a VOGE 125 R o rozm...
jandaxx píše: pepe100>
První STK je u moto po šesti letech.
Radit někomu, aby jezdil na neschváleném rozměru, když za tu radu neponeseš odpovědnost, není dobrý nápad. Už totiž po novele zákona z pohledu pojišťovny při dopravní nehodě neplatí souvislost mezi nehodou a nepovolenou úpravou z hlediska vymáhání zaplacené škody na viníkovi. Pokud dojde k nehodě a zjistí se, že je na vozidle závada / nepovolená úprava, může pojišťovna vymáhat škodu na viníkovi. Bez dalšího dokazování, jestli měl například nepovolený rozměr pneu vliv na nehodu. Škodu zaplatí a pak vymáhá. Nehoda je otázka jedné nepozornosti. Tím víc, že je řidič mladý a nevyježděný.
Tohle je dobrý postřeh, já jsem holt z doby, kdy nám "brali z fichtlů ventilky, fajfky nebo oboje".
A jak jsem starej blbej, dal bych tam profil 70 a neřešil.
Zdánlivě to nemá na nic vliv, ale reálně ti to může dojebat život..
Divna to doba
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém s pneumatikami na CF MOTO 300 SR a VOGE 125 R o rozm...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|