paolo_novy Přidat reklamu

Téma: harley davidson - Rozdíl mezi motry 114 - 117
Ahoj všem příznivcům jedné stopy. Měl bych na Vás dotaz, jestli by jste mi napsali, zda jste jezdili na motorkách HD LOW RIDER S a ST s motory 114 a 117? Hlavní otázka zní - jak velký rozdíl v těchto motorech jste pozorovali? Jak VELKÝ je mezi nimi pocitově rozdíl? Díky všem a šťastné KM

Naposledy editováno 02.03.2024 18:04:43

1 reakcí na tento příspěvek harley davidson - Rozdíl mezi motry 114 - 117

Skvělá odpověď, děkuji! 3.3.2024 v 15:52 | Nahoru | #1
No já měl starý LR s TC 107 a ted mám LRST s M8 117. Podvozek je opravdu nesrovnatelně lepší s tím centrálním tlumičem. Zato u motoru se nemůžu zbavit pocitu že TC lépe zněl a lépe zatahoval zespodu. M8 opravdu můžeš točit jako kráva a pořád táhne, takže síla nechybí
Ale ktyž třeba chceš jet trvale 160 tak nový točí cca 5 tis a starý motor točil, jestli dobře pamatuju, asi jen 3 tis. Prostě nový motor má jinak poskládané převody. Tedy aspon u Low Ridera.

(reakce na) harley davidson - Rozdíl mezi motry 114 - 117

6.3.2024 v 20:00 | Nahoru | #2
steve2> To je to proc jsem do toho nesel. Zacina to byt proste japonsky motor. Cili vykon nekde v otackach a lidi pak nadseni jak to krasne vali 120 mil za hodinu a porad jede. Kdyz pominu, ze tady tak nikde nejde jezdit, tak kdybych chtel vykon v otackach a vysoke rychlosti, tak zustanu u sportovni.

Co se tyce ostatniho jako design, funkce nebo prave ram a jizdni vlastnosti tlumicu tak samozrejme pecka a pokrok, ale ........
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek


TOPlist