YUKI
hned na začátek přišlo takové menší zklamání, a to u této značky. Úmyslně jsem vybral jejich hlavní showroom a jel se do Pruhonic na ně podívat. Prodejna docela velká, moderní a přesto jsem byl poměrně překvapen systémem, jakým to tam mimo sezonu funguje. Do prodejny se vchází přes prostory bazaru, už to mne zarazilo. Nová stavba a prodejny nemají vlastní vchod? Ale budiž… Větší problém jsem viděl spíše v tom, že prodejna byla zhasnutá a i do toho bazaru bylo zavřeno. A to vše v průběhu běžné pracovní doby, kdy mělo být otevřeno. Byla tam sice cedulka, kam volat, když není nikdo přítomen, což ale ihned zavdává myšlenku, že nejspíše se nejedná o ojedinělou záležitost. Pak mne hned napadlo, to jeden člověk prodává jak auta v bazaru, tak i motorky v showroomu? Ale bůhví, třeba osazenstvo zrovna někam odešlo hromadně. Nutno podotknout, že na maily YUKI reaguje promptně a za situaci přišla omluva. Během blízké doby pojedu něco vyřizovat do Pruhonic a tak jim zkusím dát znovu šanci.
edit:
Maxon
AutoKelly prodává skútr se stejným motorem (či velmi podobným) jako výše zmíněné YUKI, a tak jsem čekal v zásadě stejnou motorku. Skútry kupodivu nemají nikde po kupě v nějakém showroomu, ale rozházené to různých městech. Do Plzně se mi jet nechtělo, a tak jsem nelenil a kontaktoval jejich support. Paní na supportu se ukázala chápavá a ihned mi našla na jedné pobočce se kus k zapůjčení. Zápůjčka bez problému a skútr jel (laicky) dobře. Plasty na skútru průměr, elektrika z toho, co bylo vidět poměrně tenoučká, asi to bude i dnes odpovídat nářkům, co jsem k tomu četl různě ve forech. Chvilku jsem se bavil s technikem, co se týče servisu, a tak a v zásadě bez problémů, díly jsou skladem a servisní doba je přiměřená. Pod čarou řekl, že problémy byli v době Covidu jak s díly, tak i čekací dobou na servis. Takováhle upřímnost mi přišla sympatická. Ptal jsem se ho na unikátnost některých věcí a bohužel je tam mají. Nekompatibilní šroubky, nějaké plasty a uchycení. Ale údajně je to řešitelné. Celkově jsem z toho měl dobrý dojem, nic se nesnažili zamlčet a vyšli mně v podstatě ve všem vstříc. Zbývá ještě Kentoya tak až se tam dostanu, tak se podělím i o předprodejní dojem u nich.
ps1.tento post budu postupně doplňovat o zákaznické zkušenosti u dalších značek, dle toho jak se tam dostanu.
ps2.prosím o nedoporučování ať si za cenu nové číny koupím starší PSX či NMAX etc.
ps.3 ano vím, že jde hlavně o kvalitu skútru a ne o to jak je hodně vyladěný prodej, ale myslím si že i to je důležité a třeba to pomůže i dotčeným značkám zlepšit zákaznický servis.
edit:
ps4. SYM ani Kymco nechci protože jejich kvality nevyužiju. Na rovinu... Já jsem především autičkář a tak to i zůstane. Skútr chci jen na občasné ježdění a nepředpokládám že za sezonu najedu více než 1000-1500 Km. Za dva roky to prodám a koupím něco jiného. Nepotřebuji a ani nechci mít jeden skútr třeba 5-10 let a tak mi nevadí, že ten čínský skútr ani tolik nevydrží.
Naposledy editováno 30.01.2024 16:59:34
1 reakcí na tento příspěvek Čína 2024
Je to něco mezi Čínou a prémiovkou. Já měl symphony st a naprostá spokojenost, než sem přešel na velkou motorku.
Kvalitní by měl být SYM, což je Taiwanský výrobek, takže napůl China.
Navíc mrkni na 5-10 let staré skútry,jestli najdeš plně funkční jetou čínu. Jen těžko. Ikdyž za 10 let jsou už zas jinde.