Téma: Slovinsko 2024

16.12.2023 v 22:26
Ahoj, na příští rok plánuju motodovolenou ve Slovinsku. Nikdy jsem tam nebyl. Chtěl bych projet hlavně Julské Alpy, možná zejet i do Itálie, nouvidí se kam dál. Chci jet na klídeček, kochačku, tak 200 až 250 km denně, se zastávkami na focení, odpočinek. Spaní ve stanu i na hotelech či penzionech dle situace. Termín 07/24 dle škodovácké dovolené. Jsem z Mladé Boleslavi a jezdím Kawa Versys 1000. Přidá se někdo kdo má stejný záměr a má to podobně jako já ? Určitě se ozvěte, domluvíme se.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slovinsko 2024

7.2.2024 v 12:56 | Nahoru | #1
PetrXX> jedu tam k květnu, s tím že cílem je PIRAN...slovinské benátky

(reakce na) Slovinsko 2024

7.2.2024 v 13:41 | Nahoru | #2
NUTELIER> Je to tam hezký, ale Venezia to úplně není, spíš malinký městečko u moře, nutno říct podstatně levnější než Venezia hned vedle Trieste, pak dolů kolem moře vede stará železniční trať, teď slouží jako cyklostezka. Dolů na Udine z česka se nechá jet přes Alpy, jsou tam moc hezké místa.

7.2.2024 v 20:07 | Nahoru | #3
NUTELIER> ...hlavně si v Piranu nehledej kemp. Něco tak strašného jsem za celý život nezažil. Proti tomu je smetiště u Sezimova Ůstí, kde jsme jednou přespali z nouze, když jsme jeli vodu, Hilton ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slovinsko 2024

7.2.2024 v 20:17 | Nahoru | #4

NUTELIER píše: PetrXX> jedu tam k květnu, s tím že cílem je PIRAN...slovinské benátky

...květen by nemusel být špatný. Otázka je, jestli cesta kterou jsem například vytýčil já bude přes Alpy všude průjezdná...