dokázal by mě někdo poradit jak vyřešit protočení pneumatiky 140/80 s původním ráfkem 150/80 4" Tenere 700
PS: ak ti môžem poradiť, tak rovno namontuj haltery na obidve kolesá. Lebo to budeš robiť na dvakrát. Ja na zadnom kolese nemám vyváženie sa mi to nechce robiť, ale po ceste jazdím málo. Hlavne držím palce.
PS: ešte niekedy dávno za starých čias som videl, že si terénu chtivý jazdci navŕtali do ráfku zboku dierky, do nich spravili závit a do toho naskrutkoali červíky. Tie sa zapichli potom zboku do pneu. Ešte sa robili sekáčom záseky do ráfu, tam, ako je dosadacia plocha pneu, pätky . to,ale píšem len na pobavenie.
Naposledy editováno 11.12.2023 07:15:03
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Haltr
krokoš píše: oproti ventilku sprav do ráfu dieru a namontuj to. Haltery ...
Ja to mam na stejny ctvrtine kruhu, jako ventilek (vzdalenost ventilek-haltr -- cca 20 cm - odhaduju, nejsem u moto). A pripada mi to logictejsi. Kdyz udelas diru proti, tak by se mohl mit rafek tendenci zlomit na pul a navic se rika, ze je to hodne daleko od ventilku a muzes ho utrhnout i kdyz mas instalovany halter. A u endura/mx asi nehrozi, ze by nejak vadilo rozvazeni rafku. Na Tenerce holt bude muset prihodit zavazicka naproti, no..
Naposledy editováno 11.12.2023 10:28:27
to s tým rozvážením kolesa, no , keď som na tej mojej huske mastil po ceste s nevyváženými kolesami 120+ tak som sa cítil ako Harry Potter na tej lietajúcej metle. ale nie na tej kvalitnej Nimbus iii , ale na nejakej hnusnej.
Na původních kolech, pomůže jen foukání vyšší ho tlaku, nebo, to co už je psáno výše, nasekání bočnic ráfku z vnitřní strany.... to zeslabení ráfu, vrtáním+červíky se používá na ploché dráze kde s lehkou moto neskáčeš... určitě ne u moto 200kg+....
PETARDAK píše: Bohužel, oba výše, radí špatně Nejširší existující haltry, jsou do ráfku 2,5" (on haltr 4" by měl stejně půl kila a byl by nedovážitelný...).... Proto když to z off ježděním bereš vážně, tak k T700, ADV790/890 apod. se pořizuje druhá sada kol s úzkými ráfky....
Na původních kolech, pomůže jen foukání vyšší ho tlaku, nebo, to co už je psáno výše, nasekání bočnic ráfku z vnitřní strany.... to zeslabení ráfu, vrtáním+červíky se používá na ploché dráze kde s lehkou moto neskáčeš... určitě ne u moto 200kg+....
Jasny, me vubec nedoslo, na jakej rafek to chce.