globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Yamaha RD 250, 350 RD LC
17.11.2023 v 21:11
Zdravím nejen fandy 2 T mašin,

potřebuji poradit..., budu na jaře jezdit zrenovovanou Yamahu RD 250 Lc rok1981 - fandové vědí co je to za moto...., nemám to na závody, budu ji provozovat jako sportovního youngtimera ( na závody uvidím později )...., je bez oilmasteru, otázka zní - jakej poměr směsi mazání máte odzkoušenej (mazat ji asi budu Motulem 710, možná by stačila 510-ka), díky za rady .....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha RD 250, 350 RD LC

18.11.2023 v 19:36 | Nahoru | #1
PRESLY> tady RDckare už těžko najdeš, to spíš na nějakém fóru, kam chodí kluci od klasiků...a tím myšleno kouknout i na zahraniční fóra...

(reakce na) Yamaha RD 250, 350 RD LC

21.11.2023 v 09:51 | Nahoru | #2

2stroke píše: PRESLY> tady RDckare už těžko najdeš, to spíš na nějakém fóru, kam chodí kluci od klasiků...a tím myšleno kouknout i na zahraniční fóra...



Čau, no, jeden sa tu nájde, krokoš to mal.

Tým kufrom vzadu som ju spsrznil, lae nemohol som tej motorke nájsť účel. Tak som ju používal na nákupy. Nákup trval asi hodinu, s menšou okľukou na vozenie.

No, k veci. tú RD 250-tku som nemal. Moju RD 350 s mal s oilmasterom. Do všetkých 2T motorov čo som mal a aj do krovinorezu lejem Repsol 2T Syntético. Nie preto, že by bol najlepší, ale v tých časoch ho mali u nás v obchode tak som to kupoval. V mojej RD-čke som mal liatinové vložky. Vyrábali sa aj sNiCaSil-om. Pisty som mal kované jednokrúžkové. Každých 3000 km som to rozobral a kontroloval. Čo môžem z mojej praxe potvrdiť, tak Repsol nekarbonuje prívery, je tam len taký hnusný magľajz, ale ten nebráni funkii prívery. Čo som robil napr Gas gas mazaný M2T olejom tak prívery zaseklo, bol tam suchý karbon.

K tom pomeru oleju s benzínom je ťažko radiť. Lebo. Dáš málo -zadreš. Lenže , dáš veľa a zadreš tiež. Niekto tu na fóre písal , že veľa nevadí dvjtakt musí prdieť a smrdieť. Videl som, dokonca aj na svojej motorke ( nie RD), že pri používaní väčšieho množstva oleju dôjde z zakarbonovaniu drážok na piestne krúžky . Po zakarbonovaní drážky piestny krúžok vytlačí a buď spravý ryhu vo valci , tam kde je zámok alebo sa zlomí pri prechode cez výfukový kanál. U rdčky som ziistil zakarbonovanie piestneho krúžku na pravom válci. Preto som do toho liezol po 3000 km a koontroloval stav príver a piestov. Teraz babo raď.
Hlavne držím palce nech mašina slúži.

Naposledy editováno 21.11.2023 10:16:24
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
RD 250 z Rakouska Yamaha RD 250 JacobRd250 20 22.11.2023 v 13:39 Krautkopf
Elektroproblém Yamaha RD 250 Yamaha RD 250 D-fens 6 2.6.2016 v 10:35 D-fens
Závody Branná Yamaha RD 250 Maja1981 0 18.9.2015 v 20:31 Maja1981
Kde sehnat ručičku na otáčkoměr Yamaha RD 250 rehakmatej 4 10.11.2013 v 21:25 Thunder


TOPlist