Zadřel jsem ojnicní ložisko na klice. Po rozborce motoru jsem zjistil, že to způsobila pumpa oleje. V motoru jsou dvě. Jedna vypadá hezky, ale druhá na sobě má škrábance.
Nevíte čím by mohly být způsobeny ty škrábance?
Četl jsem něco o regulátoru tlaku oleje, ale nevím kde ho na ltr450 najdu.
Přikládám obrázeky čerpadla. A dva obrázky "oil pump assy". Není to ten regulátor?
Děkuji za rady.
Mazací čerpadlo je užší, v něm hledej problém.
1 reakcí na tento příspěvek Dotaz - olejová pumpa - LTR450
Redukční ventil to nejspíš žádný nemá, nenašel jsem nic jako "oil pressure relief valve". Je důležitá ostřiková tryska, zespodu od karteru na spodek pístu. Když nestříká, zadřeš. Může v ní nebo v přívodním kanále být nějaká šponka, když je to čerpadlo tak pokousané.
Naposledy editováno 09.11.2023 18:27:45
1 reakcí na tento příspěvek Dotaz - olejová pumpa - LTR450
jeste me napada ta pruzinka za olejovym filtrem - ze by mohl fungovat jako pojistnej ventil primo filtr? ze by ho tlak odtlacil z priruby proti te pruzince?