chtel bych vas pozadat o radu pri vyberu prvni vetsi motorky. Mam 38 let, 184cm, 84kg, predchozi zkusenosti jen pionyr, par jizd 125ccm, motoskola pred 20 lety na jawe 350, no a asi 3 roky mam vetsi skutr Malaguti 200ccm.
Rozhoduji se mezi Hondou CL500 a Moto Guzzi V7. Tahne me to ke Guzzine, nova se ted prodava za 200 tisic, ale je to uz s vyssim vykonem a 850ccm motor. Tak si rikam, jestli to neni na prvni vetsi moto moc a jestli to i kvuli omezenemu ridicaku skrtit na 35kw?
Idealni by byla predchozi generace V7, ktera mela 38 a i 35kw, ale v inzeratech za ni chteji nesmysl. Jako davat 170 tisic za 8 let stare moto co ma kdovi co za sebou a kdyz nova stoji 200? Ja ty lidi asi nechapu.
No a volbou rozumu jsem nasel Hondu CL500. I se mne celkem libi, ma vykon i pro muj ridicak, pro zacatecnika asi vhodny stroj. Jen resim mou vysku 184cm, at na tom nevypadam blbe.
Dale me zaujal i RE Scram 411, ale jen jednovalec a obavam se, ze ten uz je fakt slaby.
Tak co myslite? Jit do V7 a treba ji uskrtit na 35kW a nebo radeji vzit vhodnejsi moto pro zacatek cl500?
Budu rad a diky za jakoukoliv radu a komentar. Mejte se.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupit CL500 nebo Guzzi V7
A nechápu jak mohl ten testovací redaktor napsat tohle, když rozdíl mezi starou pětkou a novou šestkou je 5km/hod, cituji:
Šestka u nové generace se naopak chytá až ve vyšších rychlostech (při 80 km/h točí cca 3000 ot.), takže v „bublajícím pásmu“lze vydržet do mnohem vyšších rychlostí než dříve.
Asi "podnět" od prodejce který zapůjčil motorku k testování
Protože pod pojmem "mnohem vyšší rychlost" si já představuji rozdíl alespoň o 30km/hod při stejných otačkách.
Naposledy editováno 09.10.2023 09:45:04
kovosrotmorava píše: MarioV2> Dík za srovnání z praxe.
A nechápu jak mohl ten testovací redaktor napsat tohle, když rozdíl mezi starou pětkou a novou šestkou je 5km/hod, cituji:
Šestka u nové generace se naopak chytá až ve vyšších rychlostech (při 80 km/h točí cca 3000 ot.), takže v „bublajícím pásmu“lze vydržet do mnohem vyšších rychlostí než dříve.
Asi "podnět" od prodejce který zapůjčil motorku k testování
Protože pod pojmem "mnohem vyšší rychlost" si já představuji rozdíl alespoň o 30km/hod při stejných otačkách.
Je fakt,že pri 80 km/h tam tá šestka pasuje ,keď chceš bublať,ale dá sa zaradiť aj pri nižšej rýchlosti a motor neprotestuje. A zasa pri 4000 ot. to už nebuble, rýchlosť na šestke je vtedy 110hm/h, myslím.
A päťku používam,pri bublaní mestom,predbiehaní,alebo len prosto pri prejazdoch zákrutami.Nezdá sa mi tých 6 kvaltov zbytočných. Najväčší rozdiel je medzi 3-4 kvaltom. Na to si človek musí zvyknúť pri svižných prejazdoch zákrutami,že trojka ho dosť pribrzdí(oproti motorkám s plynulo odstupňovanou prevodovkou),takže väčšinou je lepšie prejsť to na štvorke.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Moto Guzzi V7 - zadní tlumiče [1, 2] Moto Guzzi V7 Stone | oldyno | 43 | 12.10.2023 v 21:18 dzonnek |
Moto Guzzi V7 III - Plexi Moto Guzzi V7 Stone | SPAX | 0 | 23.8.2022 v 09:41 SPAX |
Pohodová motorka na výlety Royal Enfield Interceptor, Moto Guzzi V7 Stone, Moto... | Peter_96 | 29 | 12.6.2022 v 15:51 Peter_96 |
Pirelli Sportdemon vs. Metzeler Las... Moto Guzzi V7 Classic, Moto Guzzi V7 Racer, Moto Guz... | Mates019 | 14 | 5.6.2022 v 22:09 MarioV2 |
Moto Guzzi Centenario modely [1, 2] Moto Guzzi V7 Stone, Moto Guzzi V9 Bobber, Moto Guzz... | geloš | 49 | 27.11.2021 v 19:31 Drpa |