globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Koupit CL500 nebo Guzzi V7
Ahoj vsem,
chtel bych vas pozadat o radu pri vyberu prvni vetsi motorky. Mam 38 let, 184cm, 84kg, predchozi zkusenosti jen pionyr, par jizd 125ccm, motoskola pred 20 lety na jawe 350, no a asi 3 roky mam vetsi skutr Malaguti 200ccm.
Rozhoduji se mezi Hondou CL500 a Moto Guzzi V7. Tahne me to ke Guzzine, nova se ted prodava za 200 tisic, ale je to uz s vyssim vykonem a 850ccm motor. Tak si rikam, jestli to neni na prvni vetsi moto moc a jestli to i kvuli omezenemu ridicaku skrtit na 35kw?
Idealni by byla predchozi generace V7, ktera mela 38 a i 35kw, ale v inzeratech za ni chteji nesmysl. Jako davat 170 tisic za 8 let stare moto co ma kdovi co za sebou a kdyz nova stoji 200? Ja ty lidi asi nechapu.
No a volbou rozumu jsem nasel Hondu CL500. I se mne celkem libi, ma vykon i pro muj ridicak, pro zacatecnika asi vhodny stroj. Jen resim mou vysku 184cm, at na tom nevypadam blbe.
Dale me zaujal i RE Scram 411, ale jen jednovalec a obavam se, ze ten uz je fakt slaby.
Tak co myslite? Jit do V7 a treba ji uskrtit na 35kW a nebo radeji vzit vhodnejsi moto pro zacatek cl500?
Budu rad a diky za jakoukoliv radu a komentar. Mejte se.

1 reakcí na tento příspěvek Koupit CL500 nebo Guzzi V7

5.10.2023 v 12:32 | Nahoru | #1
Tak proti té CL500 je i ta Guzzi V7 neskutečně sportovní náčiní, i s těmi dvěma pérama na kyvce. Rozhodně jsem nikdy nikoho nezdržoval. Podrtit se dala pěkně, když v tobě bouchli saze. Jasně, supersport to není, ale bacha na to, co vypadá retro, ještě nemusí jezdit jako motorka ze 70tek! To není JAWA 350...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupit CL500 nebo Guzzi V7

6.10.2023 v 14:31 | Nahoru | #2
MarioV2> Jak je to prosím s tou 6ti st. převodovkou u V7II?
Tady v příspěvku č.27 jsi napsal: Nevýhoda novej prevodovky je paradoxne pridaný 5 stupeň. Je tam úplne zbytočne!
No a testeři zde na ni naopak pějí ódy na radost. Citace z článku: Oproti prvním třem převodovým stupňům jsou kvalty od čtyřky výš už náležitě delší, umožňující plynule využít velkou porci dvouválcového zátahu. Už při jízdě v nižších otáčkách poznáte výhodu kvaltu navíc. Starší verze snesla na pětku už klidně 60 km/h, ale v rychlostech přes stovku už jako by byla zbytečně vytočená. Šestka u nové generace se naopak chytá až ve vyšších rychlostech (při 80 km/h točí cca 3000 ot.), takže v „bublajícím pásmu“ lze vydržet do mnohem vyšších rychlostí než dříve.
Jako člověk co neměl možnost přímého srovnání bych si po přečtení článku myslel že v 6st. převodovce (pokud nebyla přepracována celá) byly změněny alespoň převody 4 a 5 (ze satrší 5st.přev.) a doplněna 6-tka která je lehčí-rychlejší než 5-tka ze starší 5st.přev.
Ty to ale popisuješ tak že 5-tka ve staré 5st.přev. = 6-tka v nové 6st.přřev.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Moto Guzzi V7 - zadní tlumiče [1, 2] Moto Guzzi V7 Stone oldyno 43 12.10.2023 v 21:18 dzonnek
Moto Guzzi V7 III - Plexi Moto Guzzi V7 Stone SPAX 0 23.8.2022 v 09:41 SPAX
Pohodová motorka na výlety Royal Enfield Interceptor, Moto Guzzi V7 Stone, Moto... Peter_96 29 12.6.2022 v 15:51 Peter_96
Pirelli Sportdemon vs. Metzeler Las... Moto Guzzi V7 Classic, Moto Guzzi V7 Racer, Moto Guz... Mates019 14 5.6.2022 v 22:09 MarioV2
Moto Guzzi Centenario modely [1, 2] Moto Guzzi V7 Stone, Moto Guzzi V9 Bobber, Moto Guzz... geloš 49 27.11.2021 v 19:31 Drpa


TOPlist