Merim cca 173 cm, fyzicke sily jsem taky moc nepobral ale tento stroj me docela zajima.
Bohuzel jak vidim ve specifikacich vysku sedla 84 cm tak to je na mne moooooc vysoko :(
Presto - resil zde nekdo podobny problem? Nebo tyto stroje sedlaji jen prerosteni mastodonti?
Snížit se to dá buď posunutím sedla do nižší polohy (z výšky 86 na 84cm) nebo vybraným sedlem od Touratechu nebo Wunderlichu atp. A těch 84cm není zas tak šílená výška. Fakt ne. Ono se Ti to asi zdá v porovnání s jinýma motorkama, ale ve skutečnosti to není nijak omezující pro někoho kdo měří aspoň 169cm
Ale výška může klamat, záleží jak máš dlouhé nohy. Chce to každopádně vyzkoušet.
Naposledy editováno 01.04.2008 10:24:51
Poradíš si, protože si musíš poradit
Otáčení na malém place znamenalo cukat se na několikrát, ale otočila jsem se všude. Křižovatky nebyly vůbec problém. Ač je boGSer mastodont jak se patří, ovládá se nečekaně dobře, má nízko těžiště.
Jediné co byl trošku problém, bylo couvání. Tam jsou krátké nohy mínus. Ale i to se dá oblafnout cvikem
no nevim, ja bych nevidel problem pouze v te vysce, ale spise v kombinaci vyska+vaha..
jsem na tom fyzikcy asi stejne jako T-Diesel, jezdim na XT600.. kdyz jsem ho polozil, tak jsem poradil tu motorku zvednout sam.. ale kdyz jsem ji polozil nabalenou (asi +40kg veci) nebo na nejakem svahu (ze jako spadla kolama nahoru), tak SAM JI NEZVEDNU a v mem pripade to znamenalo pokazde cekat, nez prijde nekdo s pomoci (nekdy par minut, jindy par hodin)
kdybych chtel motorku na cestovani po evrope (klidne i sam), tak GSo se mi jevi jako hodne dobra motorka.. kdybych to ale chtel na cestovani SAM nekam daleko na vychod, tak by to byla asi spatna volba pro jedince mych telesnych proporci..
PS: kdybych ovsem vedel, ze se mnou napr. do mongolska pojede par kamaradu, kteri mi pomohou zvednout motorku pokazde, kdyz ji polozim, tak bych se toho nebal
mam trosicku problem s pateri, na motorce, kterou mam ted, me trochu boli hrb - zalehavacka F 800 S. Tak premyslim, ze eFko pustim do sveta a veznu neco pohodlnejsiho, vice smerem do Gelände und Strasse ;)
Male GS je prtave, pro dva slabe, GS 800 je zatim moc drahe
byl by tu snad 650 VStrom ale nevim, jestli uz radeji nesahnout po osvedcene klasice, navic vrtule ve znaku je memu srdci velmi blizka.