paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Velke GS pro maleho cloveka?
 
1.4.2008 v 09:24
Ma nekdo z mensich kolegu zkusenost s BMW 1100/1150/1200 GS?
Merim cca 173 cm, fyzicke sily jsem taky moc nepobral ale tento stroj me docela zajima.
Bohuzel jak vidim ve specifikacich vysku sedla 84 cm tak to je na mne moooooc vysoko :(

Presto - resil zde nekdo podobny problem? Nebo tyto stroje sedlaji jen prerosteni mastodonti?

Velke GS pro maleho cloveka?

1.4.2008 v 09:36 | Nahoru | #1
Na 1100 GS jezdila Klasika, tak zkus kontaktovat ji. Ta ti rekne vic...

Velke GS pro maleho cloveka?

1.4.2008 v 09:56 | Nahoru | #2
Da se to kdyztak nejak snizit?
Vymenou sedla nebo tak?

Velke GS pro maleho cloveka?

1.4.2008 v 10:22 | Nahoru | #3
T-Diesel> Mám 169cm, 60Kg a na GS 1100 jsem si zvykla snadno a rychle Je to mazlík A znám paní, která je snad ještě menší než já a jezdí GS 1150
Snížit se to dá buď posunutím sedla do nižší polohy (z výšky 86 na 84cm) nebo vybraným sedlem od Touratechu nebo Wunderlichu atp. A těch 84cm není zas tak šílená výška. Fakt ne. Ono se Ti to asi zdá v porovnání s jinýma motorkama, ale ve skutečnosti to není nijak omezující pro někoho kdo měří aspoň 169cm
Ale výška může klamat, záleží jak máš dlouhé nohy. Chce to každopádně vyzkoušet.

Naposledy editováno 01.04.2008 10:24:51

Velke GS pro maleho cloveka?

1.4.2008 v 10:42 | Nahoru | #4
diky klasiko
jak si s tim poradis na krizovatkach, pri otaceni na malem place a tak?

Velke GS pro maleho cloveka?

1.4.2008 v 14:44 | Nahoru | #5
T-Diesel> GS už sice nemám, ale jezdila jsem ho 3 sezouny.
Poradíš si, protože si musíš poradit
Otáčení na malém place znamenalo cukat se na několikrát, ale otočila jsem se všude. Křižovatky nebyly vůbec problém. Ač je boGSer mastodont jak se patří, ovládá se nečekaně dobře, má nízko těžiště.
Jediné co byl trošku problém, bylo couvání. Tam jsou krátké nohy mínus. Ale i to se dá oblafnout cvikem

Velke GS pro maleho cloveka?

1.4.2008 v 14:55 | Nahoru | #6
ojoooj lol
no nevim, ja bych nevidel problem pouze v te vysce, ale spise v kombinaci vyska+vaha..
jsem na tom fyzikcy asi stejne jako T-Diesel, jezdim na XT600.. kdyz jsem ho polozil, tak jsem poradil tu motorku zvednout sam.. ale kdyz jsem ji polozil nabalenou (asi +40kg veci) nebo na nejakem svahu (ze jako spadla kolama nahoru), tak SAM JI NEZVEDNU a v mem pripade to znamenalo pokazde cekat, nez prijde nekdo s pomoci (nekdy par minut, jindy par hodin)
kdybych chtel motorku na cestovani po evrope (klidne i sam), tak GSo se mi jevi jako hodne dobra motorka.. kdybych to ale chtel na cestovani SAM nekam daleko na vychod, tak by to byla asi spatna volba pro jedince mych telesnych proporci..

PS: kdybych ovsem vedel, ze se mnou napr. do mongolska pojede par kamaradu, kteri mi pomohou zvednout motorku pokazde, kdyz ji polozim, tak bych se toho nebal

Velke GS pro maleho cloveka?

1.4.2008 v 15:23 | Nahoru | #7
no ja jezdim prave 90% ve dvou, se slecnou na tandemu
mam trosicku problem s pateri, na motorce, kterou mam ted, me trochu boli hrb - zalehavacka F 800 S. Tak premyslim, ze eFko pustim do sveta a veznu neco pohodlnejsiho, vice smerem do Gelände und Strasse ;)

Male GS je prtave, pro dva slabe, GS 800 je zatim moc drahe
byl by tu snad 650 VStrom ale nevim, jestli uz radeji nesahnout po osvedcene klasice, navic vrtule ve znaku je memu srdci velmi blizka.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist