bmw_r1300gs_cartec

Téma: Jižní spojka sjezd Braník/Podolí

14.9.2023 v 15:07
Bacha na tomhle sjezdu, od směru z d1 na jízni spojce sjezd Podolí/Braník. V té první levé jsem se dneska strašně vyválel. Rychlost cca 70-80, sucho. Naprosto minimální náklon. Silnice jak led… Tak bacha…

14.9.2023 v 23:24 | Nahoru | #1
je pravda že když jsem jel loni přes prahu tak jsem nechápal co je to za asfalt.
Tak kluzký nikde jinde v ČR nemají. Bylo to náhodně prakticky pri celém průjezdu Prahou

14.9.2023 v 23:55 | Nahoru | #2
Ja jezdim po praze normalne, dnes jsem byl v modranech, jen teda z barandaku a ne z jizni spojky… a jeste mi to nikde neklouzlo… tuk tuk… takze bud mam stesti, nebo nedelam nektery jezdecky chyby… treba v strahovskym tunelu a na krizovatkach jezdit mimo stopu kde jedou kola aut atd… v lete bezi vsem klima a mezi kolama je kondenzat, olej atd atd…

15.9.2023 v 00:48 | Nahoru | #3

15.9.2023 v 04:15 | Nahoru | #4
Je to kolikrát dilema.. jet ve vyjeté stopě aut nebo po zapraseným středu..

15.9.2023 v 08:33 | Nahoru | #5

Sema píše: Nebyla tam vyblitá nafta, nebo něco? Tímhle sjezdem jezdím na motorce pravidelně a bez problémů.

Asi tam bude vytahaná mastnota z toho kusu novýho asfaltu co tam udělali, když dodělávali barranďák.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jižní spojka sjezd Braník/Podolí

15.9.2023 v 09:07 | Nahoru | #6
Ondros> tak to ja jedu urcite radeji v koleji…

Fizzer: Jo na tom novým asfaltu jsem taky jeste opatrnej …

Jako obcas me překvapí, kde dokáži lidi spadnout, vetsinou je to pad na ztrátu rychlosti … kdyby jeli o 50 vic tak nez staci spadnout tak se to kolo zase chytne … ale radsi nic, karma je svine

Naposledy editováno 15.09.2023 09:08:20

15.9.2023 v 11:05 | Nahoru | #7
Tam je to okolí nějaký zakletý, po dešti mě začalo předbíhat kolo na Vrbove v zatáčce za podjezdama (směrem nahoru) a to jsem jel piánko na skútru. Ale možná to bude tím jak píše assassin...

15.9.2023 v 15:17 | Nahoru | #8
Jestli myslíš pod Vrbovkou, jak se podjíždí jižní spojka, tak před lety tam byl povrch z kostek. V zimě rodeo jako prase. Na svodidlech je tuším pořád ještě křížek od smrtelný nehody.

Jestli někde klouže asfalt jako blázen, tak na Úvalské v úseku mezi odbočkou do ulice Dvouletky a V Olšinách směr Na Padesátém. I na suchu při normálním rozjezdu se protáčejí kola. Kamarád tam lehnul na skútru, když si lehce přibrzdil při odbočení do ulice Brigádníků.

15.9.2023 v 20:36 | Nahoru | #9
Edit: Nahlásil jsem to na tsk, prej nebude problém s veškerou náhradou škody - ve středu byla nějaká mastnota cca 50m dlouhá. Mělo by to bejt už uklizeny. Zatáčka, kde byxh jel i na snehu 100 o vodě ani nemluvím. Jel sem min, protože predemnou auto

16.9.2023 v 09:29 | Nahoru | #10
Jezis tak jestli to tam bylo poblity olejem/naftou nebo necim podobnym, tak asi nema moc smysl davat sem tema "bacha na tudle zatacku" kdyz je to uz uklizeny

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jižní spojka sjezd Braník/Podolí

16.9.2023 v 12:04 | Nahoru | #11

16.9.2023 v 12:14 | Nahoru | #12

Luocas píše: panTerek> Vrbovka je prokletá. Já se tam tenkrát vyválel taky. Jel jsem odspodu a v pravotočivý kolem stadionu mi to klouzlo a už jsem šel. Tenkrát na Jawce 350

... mno vidis, ja tam jezdil s fazerem na servis, odvazel sem si tam odtud daytonu po ose na jare kdyz lital snih, a nikdy nic ....

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jižní spojka sjezd Braník/Podolí

16.9.2023 v 22:38 | Nahoru | #13
Johny_Servis> tak to jsi ještě nejel na P10 ve Strašnicích přes křižovatku ulice Uvalská x V Olšinách směr Skalka když je mokro , za sucha to jakštak jde
Tam jsem už dvakrát ustlal na skůtru a žena na kole a rozjet se autem do mirného kopce fakt peklo tam mi hrabe i Fabie Haťapka na 3 za jízdy
kdo to tam zná tak ti to potvrdí

Naposledy editováno 16.09.2023 22:43:40

17.9.2023 v 13:10 | Nahoru | #14
hagrid.hagrid> Přesně tak, už jsem to tady psal. Tam to klouže i za sucha. I u aut při rozjezdu stačí lehce přidat plyn a protáčejí se kola.

17.9.2023 v 21:24 | Nahoru | #15
assassin>

17.9.2023 v 21:42 | Nahoru | #16
hagrid.hagrid> Já si vždycky v Bavoráku říkám,proč tam asistenti tak vyšilují?