globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Moto Guzzi Stelvio (2024->)
Nové cestovní enduro s vodou chlazeným litrem

Tak tu máme první leak fotek nového Stelvia s motorem z V100.
A za mně musím teda říct, že se mi to hodně líbí.






Naposledy editováno 15.04.2024 15:29:04

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto Guzzi Stelvio (2024->)

3.1.2024 v 18:43 | Nahoru | #61
Podas> oni plánují asi 6 nebo kolik dílů, je to takový promo, akčnější záběry si myslím objeví, až se Stelvio dostane mezi lidi

Co se týče mojí V100, zatím se zájemce nenašel, ale prodávám v nejhorší možnou dobu no. Jinak kdo mou V100 nakonec koupí, tak si myslím určitě získá hodně muziky za rozumné peníze. Navíc pokud někdo zkoušel syrovou V100 u dealera, tak by po projetí krásně zajeté V100 byl překvapen, jak to může taky fungovat Já se vracím k cenduru, takže to možná dopadne i protiúčtem, na nic nespěchám, ono to nějak dopadne

Naposledy editováno 03.01.2024 18:44:38

(reakce na) Moto Guzzi Stelvio (2024->)

Skvělá odpověď, děkuji! 3.1.2024 v 18:48 | Nahoru | #62
Honzus75> no právě , dyť to říkám...já pokud bych o V 100 uvažoval, tak bych po té tvojí hrábnul
Ovšem cíl máme teď stejný
Jinak přeju ať ti to vyjde.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto Guzzi Stelvio (2024->)

5.1.2024 v 04:21 | Nahoru | #63
Honzus75> Vždycky když mám slabou chvilku, tak na ten tvůj inzerát koukam. Jediný problém je ta paní, co u ní bydlím. Mám doma tři kozzy a svato svatě jsem po první slíbil, že druhou nepotřebuji. To samé jsem slíbil po druhé a i po třetí. No zatím vyjednávám, ale nevyvíjí se to optimalne

Naposledy editováno 05.01.2024 04:22:35

(reakce na) Moto Guzzi Stelvio (2024->)

5.1.2024 v 08:56 | Nahoru | #64
Sedlsson>

Moto Guzzi Stelvio (2024->)

5.1.2024 v 12:43 | Nahoru | #65
Ještě by to chtělo přidat nějakou pěknou barvu – třeba červenou

Moto Guzzi Stelvio (2024->)

8.1.2024 v 13:45 | Nahoru | #66


Pokud je to pravda, tak je to přesně jak jsem říkal a očekával a poplachy, že základ bude za 420 by byly vyráceny

1 reakcí na tento příspěvek Moto Guzzi Stelvio (2024->)

12.1.2024 v 21:36 | Nahoru | #67
Tak jsou k mání ceny. 16490,-
https://www.motorrad...Uzfx0q_98UCs3E8D7DS4

(reakce na) Moto Guzzi Stelvio (2024->)

12.1.2024 v 21:42 | Nahoru | #68

Vladimir píše: Tak jsou k mání ceny. 16490,-
https://www.motorrad...8UCs3E8D7DS4 [/quote]

Tak jsem zvědav, jestli tu cenu u nás dokážou podžet pod 400

1 reakcí na tento příspěvek Moto Guzzi Stelvio (2024->)

12.1.2024 v 21:58 | Nahoru | #69
A co ten základ bude mít? Nic?
Mě by zajímala spíš cena vybavené verze. S radarem, QS, podvozkem,...

Naposledy editováno 12.01.2024 21:59:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto Guzzi Stelvio (2024->)

12.1.2024 v 22:00 | Nahoru | #70

Koudy01 píše: A co ten základ bude mít? Nic?



Nic? t asi ne, v základu je určitě elektrický plégo a kompletní elektronika včetně inerciální jednotky a náklonového ABS/trakce, prostě stejný základ jako má V100 Mandello s tím, že na Stelviu je standardně kryt motoru, blastery a hliníkový držák top case.

QS stojí kolem 6000, radary, co jem koukal na maerické ceny, taky nejsou nějak extra drahé. Já bych přidal ještě vyhřívané hefty, ale to taky není žádná velká raketa.

Naposledy editováno 12.01.2024 22:02:50

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto Guzzi Stelvio (2024->)

12.1.2024 v 22:13 | Nahoru | #71

Honzus75 píše: Nic? t asi ne, v základu je určitě elektrický plégo a kompletní elektronika včetně inerciální jednotky a náklonového ABS/trakce, prostě stejný základ jako má V100 Mandello s tím, že na Stelviu je standardně kryt motoru, blastery a hliníkový držák top case.

QS stojí kolem 6000, radary, co jem koukal na maerické ceny, taky nejsou nějak extra drahé. Já bych přidal ještě vyhřívané hefty, ale to taky není žádná velká raketa.


ABS/trakce a inerciální jednotka je už dneska standard na všem. Až na nějaký úplný výjimky. U Mandella je rozdíl mezi základem a eSkem cca 76 000. Typuju, že vybavená verze Stelvia bude stát taky jako tenhle základní model o nějakej desetitisíc víc jak Mandello S. Jinak by Mandello S úplně zazdili. Takže cca 470-480?

Naposledy editováno 12.01.2024 22:13:55

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto Guzzi Stelvio (2024->)

12.1.2024 v 22:16 | Nahoru | #72
[quote=Koudy01]ABS/trakce a inerciální jednotka je už dneska standard na všem. Až na nějaký úplný výjimky. U Mandella je rozdíl mezi základem a eSkem cca 76 000. Typuju, že vybavená verze Stelvia bude stát taky o nějakej desetitisíc víc jak Mandello S. Jinak by Mandello S úplně zazdily. Takže cca 470-480?[/quote

Mandello S-ko, má proti základu Öhlins, kterej jen na dílech stojí kolem 60 000. Stelvio s plnou výbavou bude mít radary a nějaký další ptákoviny, ale ne Öhlins, takže tipuju nárůst ceny proti základu 20-30 000.

Naposledy editováno 12.01.2024 22:16:26

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto Guzzi Stelvio (2024->)

12.1.2024 v 22:19 | Nahoru | #73
Honzus75> To nebude mít semiaktivní podvozek?

(reakce na) Moto Guzzi Stelvio (2024->)

12.1.2024 v 22:25 | Nahoru | #74

Koudy01 píše: Honzus75> To nebude mít semiaktivní podvozek?



Co jsem zatím zjistil, tak zezačátku ne, uvádět se bude základ a po náběhu mají přijít radary, další verze nejspíš budou následovat později.

Moto Guzzi Stelvio (2024->)

13.1.2024 v 07:17 | Nahoru | #75
Tak za vybavenou verzu si trochu připlatíš viz článek. Takže nemá smysl kupovat základ.
"V polovině ledna 2024 Moto Guzzi oznámila ceny nového Stelvia. V Německu stojí od 16 499 eur (včetně nákladů na doručení). Se speciální výbavou nazvanou PFF Rider Assistance Solution (Piaggio Fast Forward, radar s asistenčními systémy) stojí 17 299 eur."

Moto Guzzi Stelvio (2024->)

13.1.2024 v 09:15 | Nahoru | #76
Ten chybějící semiaktivní podvozek je docela škoda, když u Mandella je. Dnes už to má téměř každá značka u tohoto druhu (segmentu) motorek a to včetně elektro regulace předpětí u zadního tlumiče. Snad to časem dodělají, v časopisu Motocykl psali, že "zatím první rok". U V85TT se však alespoň na kolečko ručního seřízení předpětí zadního tlumiče čekalo 5 let (je až u letošního modelu, který má být na trhu na podzim), tak uvidíme


Naposledy editováno 13.01.2024 09:16:53

Moto Guzzi Stelvio (2024->)

13.1.2024 v 11:06 | Nahoru | #77
Doted jsem se bez těch všech pičičand obešel ,tak taky půjde o to,aby to člověk vůbec uměl využít . Cena 390-430 v té plné výbavě, je tak nějak v povědomí od začátku. Tu zas kousek videa

1 reakcí na tento příspěvek Moto Guzzi Stelvio (2024->)

13.1.2024 v 11:22 | Nahoru | #78
Dokud to nemáš, tak to nepotřebuješ. Ale jakmile to zkusíš, nerad se toho zbavuješ
Je pohodlný si tlačítkem změnit vlastnosti podvozku při přechodu z pěknýho asfaltu na rozsekanou okresku...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto Guzzi Stelvio (2024->)

13.1.2024 v 11:34 | Nahoru | #79
TomasNBK> jo chápu, akorát se bojím, abych to vůbec uměl správně využívat. No zatím mám čas.

Moto Guzzi Stelvio (2024->)

13.1.2024 v 12:02 | Nahoru | #80
Tak já bych asi ty radary na moto nepotřeboval, ale na Hondě jsem k elektro podvozku čuchl a je to dobrá věc (tedy dokud se nepokazí, zatím u mne ne) a asi by mi chyběla. Rychlá změna předpětí dle obsazení a nákladu a možnost změny tlumení dle povrchu, rozmazluje to Dokud jsem to neměl tak jsem to nepotřeboval, teď už je to jinak.

1 reakcí na tento příspěvek Moto Guzzi Stelvio (2024->)

13.1.2024 v 13:49 | Nahoru | #81
El. podvozek mám na Mandellu a chybět mi teda rozhodně nebude, předpětí se stejně musí u Öhlinse nastavovat ručně kolečkem, takže žádný rozdíl proti mechanice. Ze zkušeností s V85 TT vím, že Guzzi/Aprilia umějí naladit i mechanický podvozek tak, aby fungoval výborně na rozbitém i rovném povrchu.
U Mandella Öhlins funguje výborně, o tom žádná, ale rozhodně to není žádný zázrak a spasitel a funguje to spíš směrem ke sportu, takže motorka porti základnímu podvozku umí jezdit mnohem sportovněji a přesněji na dokonalém povrchu v režimu sport, na běžné cestě se stejně jezdí na komfort.

Naposledy editováno 13.01.2024 13:50:55

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto Guzzi Stelvio (2024->)

13.1.2024 v 20:20 | Nahoru | #82
Honzus75> Tak on se ten semiaktiv zrovna u Mandella tak nejak trochu ne uplne povedl...

(reakce na) Moto Guzzi Stelvio (2024->)

13.1.2024 v 20:49 | Nahoru | #83

Koudy01 píše: Honzus75> Tak on se ten semiaktiv zrovna u Mandella tak nejak trochu ne uplne povedl...



Tak s tím absolutně nesouhlasím, mám na něm najeto přes 10 000, ano na fungl nových motorkách ještě nebývá zaběhlý a stane se výrazně poddajnější až tak po 5000 km. Jinak ale Mandello se semiaktivem jezdí výrazně líp, než bez něj. Mandello se svými 130 mm není žádné cenduro s většími zdvihy, nicméně rozdíl mezi komfortním a sportovním nastavením je výrazné a umožňuje rychle měnit charakteristiku. Samozřejmě to chce naladit podle jezdce, pohrát si s nastavením a na na to sednout na chvíli a vynášet soudy.

Kolik máš na S-ku najeto a pokud jen pár km, kolik mělo najeto?

Naposledy editováno 13.01.2024 21:16:48

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto Guzzi Stelvio (2024->)

13.1.2024 v 21:04 | Nahoru | #84

Podas píše: TomasNBK> jo chápu, akorát se bojím, abych to vůbec uměl správně využívat. No zatím mám čas.


Ty to vážně nepotřebuješ, ty valíš 140 furt a i kdybys náhodou vyletěl ze silnice na pole, tak než si všimneš a ubereš, jsi zpět na silnici.
Možná na úplně jiné a pojedeš úplně někam jinam, ale jak Tě znám, tak tohle je mikroproblem, který nestojí za řeč

(reakce na) Moto Guzzi Stelvio (2024->)

14.1.2024 v 10:47 | Nahoru | #85

dva_hrnce píše: Ty to vážně nepotřebuješ, ty valíš 140 furt a i kdybys náhodou vyletěl ze silnice na pole, tak než si všimneš a ubereš, jsi zpět na silnici.
Možná na úplně jiné a pojedeš úplně někam jinam, ale jak Tě znám, tak tohle je mikroproblem, který nestojí za řeč



Synku ti si fůl

Moto Guzzi Stelvio (2024->)

20.1.2024 v 07:23 | Nahoru | #86
Část 3

Moto Guzzi Stelvio (2024->)

20.1.2024 v 19:45 | Nahoru | #87
V MH 12/23 je celkem obsáhlý článek co se dá a jak nastavit na semiaktivním podvozku.

Moto Guzzi Stelvio (2024->)

5.2.2024 v 15:17 | Nahoru | #88
Je tam i ceník příslušenství?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto Guzzi Stelvio (2024->)

19.2.2024 v 11:15 | Nahoru | #89
Honzus75> Máš zjištěný, kde Ti vezmou starší MG (Mandelo, V85TT) protiúčtem při koupi novýho Stelvia?

Co se týče mojí V100, zatím se zájemce nenašel, ale prodávám v nejhorší možnou dobu no. Jinak kdo mou V100 nakonec koupí, tak si myslím určitě získá hodně muziky za rozumné peníze. Navíc pokud někdo zkoušel syrovou V100 u dealera, tak by po projetí krásně zajeté V100 byl překvapen, jak to může taky fungovat Já se vracím k cenduru, takže to možná dopadne i protiúčtem, na nic nespěchám, ono to nějak dopadne

Naposledy editováno 19.02.2024 11:20:13

1 reakcí na tento příspěvek Moto Guzzi Stelvio (2024->)

19.2.2024 v 11:49 | Nahoru | #90
Ty Guzziny se fakt blbe prodavaji. Takova krasna cena v inzerci za tu V100 a furt tam visi...ani nikdo nevola?

Naposledy editováno 19.02.2024 11:49:29
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek


TOPlist