3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto Guzzi Stelvio (2024->)
Co se týče mojí V100, zatím se zájemce nenašel, ale prodávám v nejhorší možnou dobu no. Jinak kdo mou V100 nakonec koupí, tak si myslím určitě získá hodně muziky za rozumné peníze. Navíc pokud někdo zkoušel syrovou V100 u dealera, tak by po projetí krásně zajeté V100 byl překvapen, jak to může taky fungovat Já se vracím k cenduru, takže to možná dopadne i protiúčtem, na nic nespěchám, ono to nějak dopadne
Naposledy editováno 03.01.2024 18:44:38
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto Guzzi Stelvio (2024->)
Naposledy editováno 05.01.2024 04:22:35
1 reakcí na tento příspěvek Moto Guzzi Stelvio (2024->)
https://www.motorrad...Uzfx0q_98UCs3E8D7DS4
Vladimir píše: Tak jsou k mání ceny. 16490,-
https://www.motorrad...8UCs3E8D7DS4 [/quote]
Tak jsem zvědav, jestli tu cenu u nás dokážou podžet pod 400
1 reakcí na tento příspěvek Moto Guzzi Stelvio (2024->)
Mě by zajímala spíš cena vybavené verze. S radarem, QS, podvozkem,...
Naposledy editováno 12.01.2024 21:59:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto Guzzi Stelvio (2024->)
Koudy01 píše: A co ten základ bude mít? Nic?
Nic? t asi ne, v základu je určitě elektrický plégo a kompletní elektronika včetně inerciální jednotky a náklonového ABS/trakce, prostě stejný základ jako má V100 Mandello s tím, že na Stelviu je standardně kryt motoru, blastery a hliníkový držák top case.
QS stojí kolem 6000, radary, co jem koukal na maerické ceny, taky nejsou nějak extra drahé. Já bych přidal ještě vyhřívané hefty, ale to taky není žádná velká raketa.
Naposledy editováno 12.01.2024 22:02:50
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto Guzzi Stelvio (2024->)
Honzus75 píše: Nic? t asi ne, v základu je určitě elektrický plégo a kompletní elektronika včetně inerciální jednotky a náklonového ABS/trakce, prostě stejný základ jako má V100 Mandello s tím, že na Stelviu je standardně kryt motoru, blastery a hliníkový držák top case.
QS stojí kolem 6000, radary, co jem koukal na maerické ceny, taky nejsou nějak extra drahé. Já bych přidal ještě vyhřívané hefty, ale to taky není žádná velká raketa.
ABS/trakce a inerciální jednotka je už dneska standard na všem. Až na nějaký úplný výjimky. U Mandella je rozdíl mezi základem a eSkem cca 76 000. Typuju, že vybavená verze Stelvia bude stát taky jako tenhle základní model o nějakej desetitisíc víc jak Mandello S. Jinak by Mandello S úplně zazdili. Takže cca 470-480?
Naposledy editováno 12.01.2024 22:13:55
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto Guzzi Stelvio (2024->)
Mandello S-ko, má proti základu Öhlins, kterej jen na dílech stojí kolem 60 000. Stelvio s plnou výbavou bude mít radary a nějaký další ptákoviny, ale ne Öhlins, takže tipuju nárůst ceny proti základu 20-30 000.
Naposledy editováno 12.01.2024 22:16:26
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto Guzzi Stelvio (2024->)
"V polovině ledna 2024 Moto Guzzi oznámila ceny nového Stelvia. V Německu stojí od 16 499 eur (včetně nákladů na doručení). Se speciální výbavou nazvanou PFF Rider Assistance Solution (Piaggio Fast Forward, radar s asistenčními systémy) stojí 17 299 eur."
Naposledy editováno 13.01.2024 09:16:53
1 reakcí na tento příspěvek Moto Guzzi Stelvio (2024->)
Je pohodlný si tlačítkem změnit vlastnosti podvozku při přechodu z pěknýho asfaltu na rozsekanou okresku...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto Guzzi Stelvio (2024->)
1 reakcí na tento příspěvek Moto Guzzi Stelvio (2024->)
U Mandella Öhlins funguje výborně, o tom žádná, ale rozhodně to není žádný zázrak a spasitel a funguje to spíš směrem ke sportu, takže motorka porti základnímu podvozku umí jezdit mnohem sportovněji a přesněji na dokonalém povrchu v režimu sport, na běžné cestě se stejně jezdí na komfort.
Naposledy editováno 13.01.2024 13:50:55
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto Guzzi Stelvio (2024->)
Koudy01 píše: Honzus75> Tak on se ten semiaktiv zrovna u Mandella tak nejak trochu ne uplne povedl...
Tak s tím absolutně nesouhlasím, mám na něm najeto přes 10 000, ano na fungl nových motorkách ještě nebývá zaběhlý a stane se výrazně poddajnější až tak po 5000 km. Jinak ale Mandello se semiaktivem jezdí výrazně líp, než bez něj. Mandello se svými 130 mm není žádné cenduro s většími zdvihy, nicméně rozdíl mezi komfortním a sportovním nastavením je výrazné a umožňuje rychle měnit charakteristiku. Samozřejmě to chce naladit podle jezdce, pohrát si s nastavením a na na to sednout na chvíli a vynášet soudy.
Kolik máš na S-ku najeto a pokud jen pár km, kolik mělo najeto?
Naposledy editováno 13.01.2024 21:16:48
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto Guzzi Stelvio (2024->)
Podas píše: TomasNBK> jo chápu, akorát se bojím, abych to vůbec uměl správně využívat. No zatím mám čas.
Ty to vážně nepotřebuješ, ty valíš 140 furt a i kdybys náhodou vyletěl ze silnice na pole, tak než si všimneš a ubereš, jsi zpět na silnici.
Možná na úplně jiné a pojedeš úplně někam jinam, ale jak Tě znám, tak tohle je mikroproblem, který nestojí za řeč
dva_hrnce píše: Ty to vážně nepotřebuješ, ty valíš 140 furt a i kdybys náhodou vyletěl ze silnice na pole, tak než si všimneš a ubereš, jsi zpět na silnici.
Možná na úplně jiné a pojedeš úplně někam jinam, ale jak Tě znám, tak tohle je mikroproblem, který nestojí za řeč
Synku ti si fůl
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto Guzzi Stelvio (2024->)
Co se týče mojí V100, zatím se zájemce nenašel, ale prodávám v nejhorší možnou dobu no. Jinak kdo mou V100 nakonec koupí, tak si myslím určitě získá hodně muziky za rozumné peníze. Navíc pokud někdo zkoušel syrovou V100 u dealera, tak by po projetí krásně zajeté V100 byl překvapen, jak to může taky fungovat Já se vracím k cenduru, takže to možná dopadne i protiúčtem, na nic nespěchám, ono to nějak dopadne
Naposledy editováno 19.02.2024 11:20:13
1 reakcí na tento příspěvek Moto Guzzi Stelvio (2024->)
Naposledy editováno 19.02.2024 11:49:29
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|