bmw_r1300gs_cartec





Téma: Řazení v režimu,, D"
 
8.8.2023 v 10:37
Zdravím, od května mám Integru, najel jsem 3 500 km, celkem najeto 17 600 km. V začátku jsem hodně jezdil v režimu D. Jen občas jsem manuálně podřadil. Nyní mi přijde, že to řadí při rozjezdu na pár metrech s nezkušeným podtáčením motorku a během jízdy až o dva kvalty výš než by bylo potřeba. Motor se podtáčí a vybruje. Prakticky je režim D nepoužitelný. Zkoušel jsem reset : D,D,N,D,N. ale popisovaný problém zůstal. Jezdím nyní na první režim S a D radši nepoužívám. S ale na můj vkus z kopce brzy podřazuje a točí motor do velkých otáček. Jarda.

1 reakcí na tento příspěvek Řazení v režimu,, D"

8.8.2023 v 12:24 | Nahoru | #1
Řekl bych, že tady na fóru na dálku moc relevantních rad nezískáš.
Pokud máš dojem, že je chyba v práci elektronických trpajzlíků, tak budeš stejně muset na diagnostiku do Hondy....

Nebo jsi si zvykl na novou moto a třeba se změnil tvůj styl jízdy, aniž by sis to uvědomil.... Taky možnost

(reakce na) Řazení v režimu,, D"

8.8.2023 v 12:31 | Nahoru | #2
docent> Čau, ja by som tipol tých trpajzlíkov, je ich všade ako nasratých a len čakajú čo majú dosrať. U nás sa volajú pindíci. Čakajú niekde v kúte prikrčený a keď sa s niečim pochváliš , tak......ti to poserú.

Řazení v režimu,, D"

8.8.2023 v 13:24 | Nahoru | #3
A neuci/neadaptuje se to nejak na styl jizdy? Ze by to bylo od predchoziho majitele rozjezdeny a ty si to svym stylem jezdeni trochu umrtvil?

Naposledy editováno 08.08.2023 13:24:57

Řazení v režimu,, D"

8.8.2023 v 13:28 | Nahoru | #4
Vyměnit olej za správný 10W-30 i s filtrem a vzduchovým filtrem je jednoduchá první pomoc. Pak zkontrolovat všechny konektory, případně u odborníka proměřit TPS (senzor škrticí klapky).

Řazení v režimu,, D"

8.8.2023 v 14:57 | Nahoru | #5
já si tak nějak matně pamatuju na pár testů nějaké automatové Hondy a kvůli tomuhle tam dva testovači nezávisle na sobě došli k tomu, že je lepší jezdit na to S

Řazení v režimu,, D"

8.8.2023 v 15:39 | Nahoru | #6
V jakých otáčkách motor řadí na vyšší kvalt. A máš tam správný olej?

Řazení v režimu,, D"

8.8.2023 v 20:53 | Nahoru | #7
Řadí cca ve 2000.

Řazení v režimu,, D"

9.8.2023 v 00:10 | Nahoru | #8
To je hodně málo, to je špatně. A ten olej? dej odkaz

1 reakcí na tento příspěvek Řazení v režimu,, D"

9.8.2023 v 12:24 | Nahoru | #9
olej měnili v Hodně Hradec Králové na 12000. Spíše si myslím že je to elektronika. Pokud je moto pod větším plynem tak řadí v cca 4000 ot. Integra točí cca 6500 otáček.

(reakce na) Řazení v režimu,, D"

9.8.2023 v 15:52 | Nahoru | #10
arisek> Pokud olej měnili v Hondě v Hradci Králové, tak nech vyměnit olej.

Řazení v režimu,, D"

9.8.2023 v 23:54 | Nahoru | #11
Do motoru dávám https://www.liqui.s...4t-10w-30-street-4l/ a oproti Honda olej žádná negativní změna. Technik v Hondě hlavně kladl ať použíji olej syntetická technologie, v žádném případě full synthetic a oleje Energy Conserving-lehkoběžné. Ten Hradec tuším už tady někdo řešil. EDIT: na D pod plynem Ti to řadí až v 4000 ot.?

Naposledy editováno 09.08.2023 23:58:54
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist