odešel mi píst s válcem na fichtlovi, a tak jsem si koupil novou sadu. Našel jsem 40 mm píst, který když jsem nasadil, tak startuje a jede parádně (zatím jsem kvůli záběhu moc nevytáčel, ale do otáček jde).
Mám tam ale origo 68 a 38 trysky a napadlo mě, jestli by nepomohlo kvůli většímu objemu (podle výpočtu 55ccm) i větší tryska. Nevím ale jestli 70, 72, nebo rovnou jít třeba na 80...
Ptám se tedy, jakou byste dali vy, co tomu rozumíte, trysku hlavní a volnobeznou?
Předem díky za všechny odpovědi,
Jonáš
PS.: o spotřebu a spolehlivost mi nejde tolik, jako o jízdní vlastnosti a výkon. Karbec je origo.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Barva Jawa 20 Jawa 50/20 Pionýr | Mety21 | 7 | 3.5.2024 v 22:50 Kohlstein |
Jaké řetězové kolečko na pionýra Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/05, Jawa 50/23 Mustang, J... | HonzaH08 | 9 | 3.5.2024 v 13:33 FJRPEPA |
Pionýr vynechává a hodně kouří Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/21 Pionýr | AdaM123456 | 10 | 29.4.2024 v 20:21 AdaM123456 |
Trojka mlátí Jawa 50/20 Pionýr | Kyselizeli | 2 | 27.4.2024 v 17:22 Frantas |
Lze přihlásit vyřazené tp [1, 2] Jawa 50/20 Pionýr | Kyselizeli | 38 | 6.4.2024 v 18:24 docent |