spíš zda někdo neví jaká barva kabelu je od otáčkoměru na který se má ten ukazatel napojit.
hlavní konektor jsem napojil normálně mezi konektory od převodovky, ale nejsem si jistý s tím otáčkoměrem. podle youtube by to měl být žluto zelený.
při nastartování moto mi ukazatel blika L , při přidání plynu tak skočí 1 ,zařadím 1 a furt jen bliká 1, ať dám pak cokoliv,tak stale jen bliká 1, co dělám špatně? díky moc
1 reakcí na tento příspěvek Zapojení ukazatele zařazení rychlosti
1 reakcí na tento příspěvek Zapojení ukazatele zařazení rychlosti
1) kostru (- pól baterky)
2) +12V ( někde po zapnutí klíčku, kde se oběví +12, třeba spínač brzdovky)
3) signál otáček (anglicky tacho - nemáš to omylem prohozené? Česky tachometr není otáčkoměr)
4) signál rychlosti
5) to je ten volný kabel, kterým propojováním s kostrou (- pólem) spouštíš programování
(pokud se tedy bavíme o pětižilovém provedení).
Pokud máš o žílu víc, tak se ještě jedna připojuje na kontrolku neutrálu.
Nejlepší máš kouknout do schématu pro svojí mkotorku sám a jít na jisto.Pozor, odkus ty výstupy bereš, ony se ty barvy někdy mění před a za nějakým konektorem.
Taky jestli si jen nemyslíš, že máš MY třeba 2003 a ve skutečnosti je MY o rok výš nebo níž a mate tě uvedení do provozu.
Naposledy editováno 05.06.2023 06:24:38
1 reakcí na tento příspěvek Zapojení ukazatele zařazení rychlosti
1 reakcí na tento příspěvek Zapojení ukazatele zařazení rychlosti
Jo a ty cívky tam budou 2. každá obslujuje 2 válce. Je jedno, na kterou to dáš.
Naposledy editováno 05.06.2023 07:29:49
https://www.motorkar...ader.php?cfile=ujmik
2-4 jak sundat nádrž
17 umístění cívek a schema zapalování
Takže to zapojíš na žlutomodrý (nebo modrožlutý) kablík na jedný nebo druhý cívce.
BTW na VFR sem to měl taky tak.
Naposledy editováno 05.06.2023 07:43:11
1 reakcí na tento příspěvek Zapojení ukazatele zařazení rychlosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zapojení ukazatele zařazení rychlosti
Rubini píše: To máš stejnej jak já na Varana. Ten zelenej je na snímač otáček (kliky). Všechno zapojený natrvalo, žádný dočasný ukostřování. Opětovný učení se spouštělo tuším Xkrát rychle zapnout, vypnout. To že je zapojenný správně, poznáš, že po zapnutí klíčku začne zobrazovat rychlosti od 6 k 1 a pak L. Po naučení bude zobrazovat opačně od 1 nahoru. Jde jen o to, najít ten správnej kablík od snímače. I Honda na různých modelech má jinou.
Ohledně toho systému učení máš pravdu, mám toto provedení bez ukostřovacího kabliku na dvou motorkách a dělá se to opakovaným zapínáním klíčku.
Akorát s tím správným kablikem od snímače to je jednodošší, viz to, co píšu já (líp se mu to bude asi hledat na cívce)..
Pokud by to ale pro něj bylo snazší vytahnout od signal generátoru, pak zde:
Naposledy editováno 05.06.2023 08:00:20
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zapojení ukazatele zařazení rychlosti
manuál pro tvojí motorku by měl být vlastně tento:
https://www.motorkar...ader.php?cfile=woopn
To na kterém to máš teď je žíla přímo do otáčkoměru (tachometer). Žlutozelenej. To už je výstup z ECU, se kterým (asi) tenhle ukazatel neumí pracovat??? Ale nevím jistě:
Jen si dej bacha, pokud bys to nedával přímo na cívku, ale chtěl si to vytáhnout někde ze svazku od signal generátoru na ujištění se, že máš správnou žílu. Hledej BÍLO-ŽLUTÝ (nebo žlutý, ale ne silný, pozor, nezaměnit se žlutým z alternátoru. je jinde, jsou tři je silnější a to by byl průser).
Hledej tohle:
To můžeš udělat tak, že
1) dáš motorku na pohotovostní stojánek a aniž bys vypoštěl olej, sundáš pravé přední víko signal generátoru (v manuálu strana 17-7) a propípneš si ten kablík, pro případ, že by se někde barva žíly změnila. Abys to nemusel hledat na 3x a neničil sis sbytečně izolaci. Většinou není problém a při nakloněné motorce doleva hladina nedosáhne, aby vytekl.
2) dáš někomu, kdo se v tom vyzná a má na to náladu pečlivě prostudovat shcemata (poslední 3 strany manuálu co sem ti dal odkaz), nebo to uděláš sám a až to budeš hledat na motorce tak si musíš být u toho kabliku jistej, že víš, ve kterém místě se fyzicky dle schéma nachází, aby nebyl někde za konektorem, kde se pro tu žílu mohla změnit barva (ale myslím, že to moc nehrozí)
Z toho co vidím já, se barva mezi signal generátorem a řídíci jednotkou nikde nemění a pokud najdeš někde mezi sedačkou a motorem barwu (W/Y) bílej se žlutou, tak by to měl být jistě on.
Mrkni na ty schemata, vem pastelky a uvidíš, že je to nakonec jednoduchý.
Naposledy editováno 05.06.2023 13:22:27
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... | Peters_ | 35 | 28.4.2024 v 11:57 mariano |
Hornet 900 klepání motoru Honda CB 900F Hornet | erichd | 8 | 15.4.2024 v 23:27 2stroke |
Hornet 900 klepání motoru Honda CB 900F Hornet | erichd | 2 | 1.4.2024 v 22:04 Johny89 |
Baterie po X té [1, 2] Honda CB 900F Hornet | VlaHa | 49 | 9.6.2023 v 19:52 mermex |
Tempomat Kaoko na Hornet CB 900 F ... Honda CB 900F Hornet | Jiřřan | 5 | 6.6.2023 v 18:29 Jiřřan |