globalmoto_kveten





Téma: 300 ZGH
 
21.5.2023 v 19:08
Letošní 300 ZGH opět potvrdil, že pokud dojde k přerušení závodů díky pádu jezdce, nejsou pořadatelé schopni zajistit rychlé pokračování závodů. Vrcholem byl letošní ročník, kdy pauza trvala neskutečné více než dvě hodiny.... Co se to tam tak dlouho upravovalo a ošetřovalo, je záhada, protože tam byl jen jeden zraněný jezdec s podezřením na zlomenou nohu. Ono je to vlastně každý ročník podobné. Po skoro každém pádu se zastavuje závod, pak se Jury radí většinou půl hodiny a další půlhodinu se zase nic neděje. Po těchto zbytečných prodlevách se pak šetří časem, kdy se dalším závodům zkracují dvě i tři kola, jako by se tim mohl ušetřit čas který se zbytečně ztratí dlouhým a zbytečným přerušením závodů. Jezdím do Hořic už dlouhá léta, ale po loňském nedojetí závodů a letoším roce, to bylo asi naposled.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH

20.6.2023 v 08:36 | Nahoru | #1
Demon3> za mě bych se pokusil zkrátit přestávky mezi závody na nezbytně nutné... zkrátit dobu pro restart závodu... samozřejmě pokud nebude vážné zranění nebo úraz, to jsou pak jiný situace a zdraví všech zúčastněných je přednější a jak píše Kamikadze, taky vidím větší potenciál v třídách Twin, super twin, sbk a ssp
Vše co nejlépe a nejpřesněji hlásit ať mají diváci přehled
Ale nejsem pořadatel a nemám s tím zkušenosti, takže je to na vás, vy máte zkušenosti a víte co a jak, jen zkuste naslouchat

Naposledy editováno 20.06.2023 08:38:33

(reakce na) 300 ZGH

21.6.2023 v 03:07 | Nahoru | #2

miki83 píše: Demon3> za mě bych se pokusil zkrátit přestávky mezi závody na nezbytně nutné... zkrátit dobu pro restart závodu... samozřejmě pokud nebude vážné zranění nebo úraz, to jsou pak jiný situace a zdraví všech zúčastněných je přednější a jak píše Kamikadze, taky vidím větší potenciál v třídách Twin, super twin, sbk a ssp
Vše co nejlépe a nejpřesněji hlásit ať mají diváci přehled
Ale nejsem pořadatel a nemám s tím zkušenosti, takže je to na vás, vy máte zkušenosti a víte co a jak, jen zkuste naslouchat



Miki83 - To je právě to, co "konzervy" v Hořicích nedokážou! Přestávky mezi závody bývají zbytečně dlouhé a jsou většinou delší než je napsáno v programu a stejně většinou už je ztráta po dvou až třech závodech kvůli obvykle zbytečnému zastavení závodu hodně přes hodinu. Když to tedy jde dobře a dojde k zastavení jen jednoho závodu. Pokud se závody zastaví 2x je časový zásek přes dvě hodiny i víc! A zkrátit restarty zastavených závodů? V Hořicích nemyslitelné! Většinou by muselo stačit půl hodiny, ale to by nesměli pořadatelé zasedat a schůzovat minimálně hodinu, po každém zastavení závodu. I ten olej na trati, po kterém se správně zastavil závod, uklizený armádou traťáků za asi tři minuty jim stejně potom restart závodu trval přes hodinu!
A naslouchat nějakým radám jak to zlepšit? To je utopie! Kritika se v Hořicích nebere, oni jsou bytostně přesvědčeni, že jen oni tomu rozumí a dělají všechno správně!

Naposledy editováno 21.06.2023 03:17:03

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH

21.6.2023 v 23:02 | Nahoru | #3
miki83> Přestávky mezi závody jsou naplánované s maximální rezervou cca 20 minut, vyplněnou vyhlašováním vítězů - vzhledem ke sloučení tříd se do toho času musí vejít i vyhlášení 4 podií, svozem odpadlíků, otevřením a po kontrole opět uzavřením tratě. Můžeš vyhlašovat všechny závody najednou po skončení celého programu, ale vedle toho, že to odporuje názorům závodníků, kteří logicky chtějí vyhlášení hned, tak je riziko, že neseženeš všechny umístěné, zásadně se protáhne otevření trati a víc než 10 minut tím stejně nezískáš. Za mě tedy víc škody než užitku. Nicméně je v plánu zkrácení času mezi koncem závodu a startem následujícího, ale reálně to bude znamenat častější zpoždění, už jen třeba z důvodu, že se jezdci zapomenou na Vodojemu nebo bude víc odpadlíků...
Zkrátit dobu pro restart závodu si představuješ jak ? Zasahující záchranáře z trati nevyhodíš, bez návratu záchranky na určenou pozici restartovat nesmíš, bez nutných oprav poškozených bezpečnostních prvků zrovna tak. Dvakrát se v neděli, po konzultaci s jezdci, použila zkrácená startovní procedura, čímže se ušetřily asi 2x 4 minuty, ale stejně se našlo dost protestujících, že se tak vinou nedostatečně nahřátých gum snižuje bezpečnost. Tady prostě není co zkrátit.
Hlášení se řešilo opakovaně, ale tady nevidím úplně prostor. O všem důležitém a hlavně ověřeném se informuje, je pokyn informace opakovat, protože každý divák z různých důvodů nemusí slyšet všechno, ale zase objevily názory, že se hlasatelé opakují a neříkají nic nového...
Věř že smysluplným názorům nasloucháme velmi pozorně a dává-li to smysl, realizují se.

Twin a Supertwin jedno jest...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist