globalmoto_kveten





Téma: 300 ZGH
 
21.5.2023 v 19:08
Letošní 300 ZGH opět potvrdil, že pokud dojde k přerušení závodů díky pádu jezdce, nejsou pořadatelé schopni zajistit rychlé pokračování závodů. Vrcholem byl letošní ročník, kdy pauza trvala neskutečné více než dvě hodiny.... Co se to tam tak dlouho upravovalo a ošetřovalo, je záhada, protože tam byl jen jeden zraněný jezdec s podezřením na zlomenou nohu. Ono je to vlastně každý ročník podobné. Po skoro každém pádu se zastavuje závod, pak se Jury radí většinou půl hodiny a další půlhodinu se zase nic neděje. Po těchto zbytečných prodlevách se pak šetří časem, kdy se dalším závodům zkracují dvě i tři kola, jako by se tim mohl ušetřit čas který se zbytečně ztratí dlouhým a zbytečným přerušením závodů. Jezdím do Hořic už dlouhá léta, ale po loňském nedojetí závodů a letoším roce, to bylo asi naposled.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH

6.6.2023 v 15:18 | Nahoru | #1
fomax: Já fandím nejen Hořicím, fandím všem roadracingům u nás. Proto mě mrzí že skončily Radvanice i Těrlicko, měl jsem to blízko. A u obou jsem zažil předčasné konce kvůli nepřízni počasí i kvůli smrťákům, a taky časté posuny v harmonogramu jízd kvůli pádům a obnově trati. Hořice se v tomhle nijak neliší, jen to mají obtížnější kvůli větší délce a členitosti okruhu.

Ale mi šlo spíše o vyjasnění toho sporu, jestli se v neděli začalo podle harmonogramu nebo ne. Škoda, že se k tomu Demon3 ještě nevyjádřil.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH

6.6.2023 v 17:43 | Nahoru | #2
1100Virago> Samozřejmě, že se začalo o půl hodiny déle, jak správně napsal Josef58, ale to zase tak moc nevadilo. Horší to bylo potom, ty hodinové a ta více než dvouhodinová pauza. On se k tomu Demon3 ani vyjadřovat znovu nemusí, on by to stejně zase zapřel, jak už to tady na diskuzi už jednou udělal. Stačí se podívat na ten letošní záznam TV přenosu z Hořic, který byl velmi dobrý, abych závody v Hořicích jen nekritizoval ! Je tam celých deset hodin a nějaké minuty navíc. Roadracingům fandím taky a je škoda, že tratí pomalu ubývá. Radvanice skončily kvůli smrťákům, byly fakt dost nebezpečné, hlavně ta jedna zatáčka a Těrlicko bylo taky nebezpečné, ale dalo se to jet, škoda těch smrťáků. Hořice bývají z hlediska bezpečnosti zabezpečené asi ze všech tratí co jsem viděl nejlépe. Je škoda, že se tam prakticky po každém pádu automaticky zastavují závody a pořadatelé nejsou schopni včas restartovat závody i když tam mají velmi dobré traťáky, kteří mají trať dávno přiravenou, ale co je to platné, když ředitelství závodu a Jury těžkopádně přemýšlí a bádají co a jak. A čas neúprosně utíká a každé zastavení je minimálně hodina i víc! Bohužel to je rok od roku horší a nevypadá to, že se něco zlepší a proto se závody v Hořicích končím.

Naposledy editováno 06.06.2023 21:29:29
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist