Dalším problémem je řemen, pokud se laboruje jen s řemenem tak např. o 2mm užší řemen který se mezi polořemenice zařízne hlouběji může znamenat opět pomalejší rozjezdy ale vždy vyšší maximálku při zachování gramáže válečků a současně snížení otáček ve kterých motor pracuje
po laborování s variátorem u motoru piaggio master 500 jsem dospěl k závěru že vyšší otáčky nemají smysl, ty jsou vhodné do 50 ccm čínských bzučáků které nejedou...
Místo klasických válečků používám "posuvníky" dr. pulley které se pohybují plynuleji a při stabilně vyšší rychlosti dojde k mírnému poklesu otáček motoru....variátor i řemen mám originální...podíval bych se na zahraniční fóra jaké jsou s posuvníky zkušenosti a ty bych tam dal, včetně vodítek...
takže závěrem podobné laborování s motorem nad 500 ccm dle mého názoru nemá smysl a na webu scootlandu se píše to samé
Naposledy editováno 18.05.2023 17:11:17