Téma: SWM 125 vs Aprilia 125
30.3.2023 v 11:45
SWM mě láká, ale trošku se bojím co do budoucna. Krach, díly. Přeci jen je to znovu opživená značka s čínským kapitálem. Aprilia tam je to jasný.
Rozhoduji se mezi motardem aprilia 125 a swm 125.
Je tu někdo kdo by k tomu měl co říct?
Motorku chci koupi a nechat si ji klidně 20 let. Prostě taková k baráku a pro děti.
Naposledy editováno 30.03.2023 11:48:00
Rozhoduji se mezi motardem aprilia 125 a swm 125.
Je tu někdo kdo by k tomu měl co říct?
Motorku chci koupi a nechat si ji klidně 20 let. Prostě taková k baráku a pro děti.

Naposledy editováno 30.03.2023 11:48:00
2 reakcí na tento příspěvek SWM 125 vs Aprilia 125
Je to pravda, mnohem lepší koupit novou jebku, kterou pak ani za těch 50 nepordáš, než motorku, která dalších 16 let v pohodě dá.
Tady nema cenu cokoliv podobneho resit, je to tady porad stejny.
Ze japonci vyrabeji desetileti v cine a vietnamu na spolecnych linkach nikomu nikdy nevadilo.
Vzal bych aprilii, motor neni konstrukci zongshen, je to konstrukce aprilie a o dily se fakt neboj.
Piaggio stala investice do nove tovarny velke prachy, proto se vyrabeji i pod jinou znackou, ale ma to tebou zminenen rozdily. Neni to rozhodne uplne stejny bajk s rozdilem pouze v cene.
A co se tyka koupe stare 125 a nasledne investice, ano jento hloupost. Budou to obhajovat jen lidi z nizsi prijmove skupiny a majitele podobnych stroju.
Nova aprilie vyrobena v cine bude o nekolik levelu vys nez po cesku zgeneralkovana plecka z bazose co se v 1. sezone vysype klika a padne ventil s naslednou investici 15-25 tisic.
Jeste dodam cerstvou zkusenost s yzf r125. Yamaha ma problem dodat originalni ventil na moto z roku 2006.
Davala sw druhovyroba, oprava s cinskou klikou, neorigo ventilem a pistem stala 15000
Naposledy editováno 31.03.2023 06:35:43
Ze japonci vyrabeji desetileti v cine a vietnamu na spolecnych linkach nikomu nikdy nevadilo.
Vzal bych aprilii, motor neni konstrukci zongshen, je to konstrukce aprilie a o dily se fakt neboj.
Piaggio stala investice do nove tovarny velke prachy, proto se vyrabeji i pod jinou znackou, ale ma to tebou zminenen rozdily. Neni to rozhodne uplne stejny bajk s rozdilem pouze v cene.
A co se tyka koupe stare 125 a nasledne investice, ano jento hloupost. Budou to obhajovat jen lidi z nizsi prijmove skupiny a majitele podobnych stroju.
Nova aprilie vyrobena v cine bude o nekolik levelu vys nez po cesku zgeneralkovana plecka z bazose co se v 1. sezone vysype klika a padne ventil s naslednou investici 15-25 tisic.
Jeste dodam cerstvou zkusenost s yzf r125. Yamaha ma problem dodat originalni ventil na moto z roku 2006.
Davala sw druhovyroba, oprava s cinskou klikou, neorigo ventilem a pistem stala 15000
Naposledy editováno 31.03.2023 06:35:43
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|