globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: teče olej z výfuku
31.1.2023 v 17:29
Ahoj potřeboval bych pomoc s derbi gpr 125, takže motor yamaha dt125. Motorka při jízde dost hulí a teče černej olej z výfuku. Když ji nechám minutu na volnoběh a přidám plyn tak tak je chvilku přidušená, hrozně huli a teče olej z výfuku. Myslel jsem že to bude gufero klikovky, a po výměně furt hulí a svíčka je černá od oleje. Mam zapojenej oilmaster, a olej používám Repsol Sintetico 2T.Nevim co jinyho by to mohlo být. Díky za odpověď.

Naposledy editováno 31.01.2023 17:30:17

1 reakcí na tento příspěvek teče olej z výfuku

31.1.2023 v 17:48 | Nahoru | #1
Buď to
- ti čerpadlo maže moc - pod vačkou jsou nějaké podložky kterým se dělá mazací poměr, nebo máš skříplé lanko a vačka je otočená na full
- nasává ti to olej z převodovky mezi půlkami karterů
- nalil si do nádrže olej s benzínem

teče olej z výfuku

31.1.2023 v 18:15 | Nahoru | #2
asi bode gufero udělat protože jsi dál málo oleje nebo jen benzín

1 reakcí na tento příspěvek teče olej z výfuku

31.1.2023 v 19:08 | Nahoru | #3
Bohatá směs, plus studený motor.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) teče olej z výfuku

31.1.2023 v 19:12 | Nahoru | #4
kokoška.> Pod jakou vačkou myslíš? A dá se nějak otestovat jetsli prosávají ty kartery bez puleni motoru? Díky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) teče olej z výfuku

31.1.2023 v 19:16 | Nahoru | #5
Beranidlo> Huli ikdyz je zahřátý. A tu směs zkusim ještě poladit.diky

Naposledy editováno 31.01.2023 19:17:30

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) teče olej z výfuku

31.1.2023 v 19:23 | Nahoru | #6
asdvb> Zahřátý znamená 80-90 °C. Když má válec kvůli rozbitému termostatu 60 °C, tak je studený.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) teče olej z výfuku

31.1.2023 v 19:37 | Nahoru | #7
Beranidlo> Já mám teploměr chladící kapaliny a kapalina má většinou okolo 60°C. Takže je motor málo zahřátý a mám rozbitý termostat? A kolik je provozni teplota chladici kapaliny 2t? Díky

Naposledy editováno 31.01.2023 19:50:10

(reakce na) teče olej z výfuku

31.1.2023 v 20:35 | Nahoru | #8
yxcvb> Ctrl+C, Ctrl+V, Enter

1 reakcí na tento příspěvek teče olej z výfuku

1.2.2023 v 21:32 | Nahoru | #9
Nevím jak třeba DTčko ale Mito který jsem vlastnil nebo RSo který mám tak provozní teploty byvají kolem 65°C. Pokud by to mělo mít 90 tak jak někdo píše, tak ze skušenosti bych posílal válec na novej nikasil ( zadřeno natvrdo)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) teče olej z výfuku

1.2.2023 v 22:28 | Nahoru | #10
biiagi> Okruhovky jedou na 60-70 °C. V normálním provozu je to ale na škodu, protože při takové teplotě už kondenzují spaliny a pokud by v palivu bylo jen tochu síry, sežere to nikasil - rozpustí se nikl. A taky se hůř spaluje olej. Ale na to se muselo nejdřív přijít.
Například starší Rotaxy 123 (cca r. 1988-1997, ať to zařadíme) mají termostat s těmi "závodními" teplotami, naplno otevírá při asi 60 °C. Když je chladněji, tak se motor při částečném zatížení nechce vůbec ohřát. Dají se koupit termostaty, které otevřou až při 70 °C.
Novější Rotax 122 má termostat, který začná otevírat při 70-75 °C a naplno otevře v 90 °C.

Termostat motoru Yamaha DT125 (je v té Derbi) by měl podle manuálu začít otevírat při 65 °C.

(reakce na) teče olej z výfuku

1.2.2023 v 23:14 | Nahoru | #11
asdvb> pod vačkou olejového čerpadla.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) teče olej z výfuku

2.2.2023 v 00:17 | Nahoru | #12
Beranidlo> Hezky a věrohodně popsáno tak to asi tak bude je pravdou že na okruhovkách nikdo termostat nemá a teploty se tam dost řeší a komu to leze třeba přes 75°C tak se buď zadírá nebo zastaví aby se nezadřelo, pokud to není v závodě, tam se to drží dokud se to točí

(reakce na) teče olej z výfuku

2.2.2023 v 19:47 | Nahoru | #13
biiagi> Na okruhu to většinou tak nějak vychází, že velikost chladiče odpovídá výkonu motoru, aby se to rozumně chladilo při teplotě vzduchu 20 - 30 °C. Taky je potřeba držet chladnější klikovou skříň kvůli plicí účinnosti.
Teploměr je tam (ale i v normálním provoz) vlastně jako indikátor závady - nejenom sláma v chladiči, špatné víčko chladiče, vyvřelá voda a bublina nebo únik vody, ale třeba i ta nechvalně proslulá chudá směs, a pak vlastně na teploměru vidíš, že bude potřeba nový píst
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Moto na 3/4 plynu ztratí výkon a ch... Derbi GPR 125 Racing wr3nch 2 26.3.2024 v 23:10 ja1
2T zahřívání - Derbi gpr 125 racing Derbi GPR 125 Racing wr3nch 1 23.8.2022 v 23:07 Ariete
Jak naladit karburator Derbi GPR 12... Derbi GPR 125 Racing AimCat 0 9.3.2021 v 14:27 AimCat
Ukazatel zařazené rychlosti na Derb... Derbi GPR 125 Racing Jindra-CB500 2 1.10.2020 v 14:29 JPechy
Derbi gpr 125 racing 2008 problém s... Derbi GPR 125 Racing hawlis19 2 26.7.2017 v 09:56 hawlis19


TOPlist