Téma: Okruh Rumunskem , červen 2023

15.1.2023 v 12:33
Zdravím přátelé jedné stopy ,
Chtěl bych v červnu podniknout okruh Rumunskem.
Jsem typ, který to má rád naplánované , ale nejsem proti malým změnám itineráře.
Takže , kvůli své práci a rozdělení dovolené to mám nastaveno takto.
Chci tuto motodovolenou uskutečnit v termínu 8 - 18.6 2023 . Vyjíždím ze Zlína a denní cílové body mám tyto
1) Oradea 2) Turda - solný důl 3) Bicaz - soutěska 4) Busteni - pohoří 5) Bukurešť 6) Transfagaraš 7) Transalpina
8) Svatá Helena 9) Bělěhrad 10) Hevíz 11) Zlín
Konec dovolené je pevný - neděle , ale start může být o den dříve , tj. 7.6 pokud se rozhodneme zůstat celý den v Bělehradu
Loni jsem chtěl jet Bosnu , nakonec to byla Bosna, Černá Hora a Albánie a bylo to skvělé. Byla to moje první velká cesta ven a sbírání zkušeností . Tak mně to nadchlo, že chci poznat další země. Táhne mně to na Balkán. Tu Bosnu jsem dal sem a přihlásilo se + - 10 lidí . Tak to opravdu ne . Měli jsme jet 4 , nakonec jsme jeli 2 a bylo to bezvadné.
Takže preferuji 2 , max. 3 lidi kvůli organizaci a domluvě. Po loňské zkušenosti, mému zdraví a věku ( 57 ) volím ubytování v apartmánu nebo v chatce. Cestování mimo dálnice a pouze po cestách, žádný terén, nebo polňačky. Jsem pohodář , Honda CBF 600S. S případnými zájemci bych se chtěl potkat, pokecat a i společně projet,abychom se i po této stránce poznali.
Shlédl jsem spoustu videí a načetl spoustu informací, abych byl aspoň nějak připravený. V jednou videu doporučoval kolega projet Fagaraš ze severu a Alpinu z jihu . Pravděpodobně kvůli zážitku z projetí . Já to mám kvůli itineráři opačně, snad to bude i tak pěkné. Koketoval jsem i s myšlenkou, odskočit si i do Moldavska, když budu blízko hranicím, ale byl by to velký zářez do denního plánu a na čas i nájezd km o držku.
Pokud byste měl někdo zájem, dejte vědět a domluvíme se
Ještě pravděpodobně budu něco doplňovat , i podle reakcí

Naposledy editováno 15.01.2023 12:38:11

3 reakcí na tento příspěvek Okruh Rumunskem , červen 2023

15.1.2023 v 13:57 | Nahoru | #1
vloni 2022 byl transfagarasan otevren az 1.7.2022 predtim 28.6.2021

(reakce na) Okruh Rumunskem , červen 2023

15.1.2023 v 15:02 | Nahoru | #2
tenere> Tak dúfajme, že tohtoročná zima ostane aká je, a otvoria to normálne v strede júna, kedže už po snehu nebude ani páru.
Tiež sa chystám tohto roku na taký predlžený víkend cez oba Transy, mám tú výhodu, že do Sibiu to mám od domu nejakých 550km, takže fakt len trochu dlhšia transportná etapka, žiadna plánovaná zložitejšia dofča nie je potrebná.
Piatok tam, sobota na juh, nedela na sever a pondelok domov. Ked prídem na to, že dám oba priesmyky v jeden deň, tak sa vrátim už v nedeľu. Jaskyne a hrady pôjdem skontrolovať inokedy autom aj s familiou, takže teraz len motovozenie sa bez kultury , turistiky a pamiatok .
Ja si to popresúvam podľa konkretneho počasia v konkretny víkend. Mrznúť, ani moknúť sa mi nechce. Svagor robí na letiskovej veži, ten sa triafa do počasia na najbližiše dni takmer na 100 %.

(reakce na) Okruh Rumunskem , červen 2023

15.1.2023 v 15:26 | Nahoru | #3
tenere> Byl jsem tam vloni a Fagaraš byl otevřený už v půlce června - mírná zima.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Okruh Rumunskem , červen 2023

31.1.2023 v 22:49 | Nahoru | #4
tenere> Byli jsme tam 16.6.2022 a bylo otevřeno.