Na jedné moto mám zřejmě zvlněný nebo nějak špatně obrzděný přední kotouč. Při brzdění je v páčce cítit jak pulzuje a stejně tak brzdný účinek je pak nerovnoměrný. Kotouč jsem měřil mikrometrem po obvodu a překvapivě má téměř po celém obvodu shodnou tloušťku. Snad až na jedno místo, kde jsem měřil nějaké odchylky v rámci setin. Nicméně jinak je kotouč v dobrém stavu a tloušťce téměř odpovídající novotě. Standard je myslím 5mm, měřil jsem něco kolem 4,95 a minimum 4,5 mm.
Prohledal jsem fórum a většina příspěvků na to téma je roky stará. Než koupím nový kotouč, chtěl jsem zkusit variantu "opravy". Nemáte někdo tip na člověka, firmu co toto dělá, ideálně s nějakou vlastní zkušeností a jestli se to vůbec vyplatí. Orig kotouč vyjde ai na 4 000,-.
Předem díky za tipy.