Varianty jsou Ducati pumpa 18 mm a brembo RCS 19 mm. Převod neznám.
Ducati pumpa dává poměr 1:28,5
RCS je pak 1:25,6
Oba poměry jsou "1,5" od ideálních 1:27.
Osobně se přikláním spíš k RCS, protože to půjde ještě korigovat změnou poměru převodu.
Co vy na to?
Naposledy editováno 03.01.2023 08:00:00
1 reakcí na tento příspěvek Radiální brzdová pumpa - průměr
e: na firebladu ne radialy, ale klasicky brzdy ...
Naposledy editováno 06.01.2023 06:58:06
2 reakcí na tento příspěvek Radiální brzdová pumpa - průměr
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Radiální brzdová pumpa - průměr

2 reakcí na tento příspěvek Radiální brzdová pumpa - průměr
Kazdopadne bych si nevzal RCS


Nevim na jakou motorku to mas, ale pocitej, ze tyhle radialni pumpy se obcas v plnem rejdu nevlezou do kapot, nemaji uchyceni pro brzd.spinac, takze je treba dat tlakovy, no je s tim obcas oser. Takze nakonec oem 18ka z ducati bude asi nejlepsi volba... i cenove


Oem 18ka bude cenově výhodnější, protože tu mám doma a RCS bych musel koupit (jetou).

Nakonec stejně asi přestanu vymýšlet blbosti a zůstanu u 18 mm ducati. Třmeny jsou P4 34/34 čtyřdestičkový axiály z 999, ke kterejm (někde sem to včera vyklikal) se montovala právě tahle pumpa, takže vlastně tovární setup...
dírky na RCS

Naposledy editováno 05.01.2023 11:02:43
1 reakcí na tento příspěvek Radiální brzdová pumpa - průměr
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Radiální brzdová pumpa - průměr

Naposledy editováno 05.01.2023 23:48:06
1 reakcí na tento příspěvek Radiální brzdová pumpa - průměr
Konkretni cisla je dobre napocitat z plochy pístu brzdice a pumpy. Navic celkový prevod je složený z hydraulického a mechanického - packa je obvykle jednoramenna páka. Jeji prevod definuje pivot point - to je obvykle to druhe cislo v označeni.





Shora je nastavitelná vzdálenost páky od čepu (myslim že to je ten pivot point) buď na 18 nebo 20. Ony jsou tam nastavitelný celkem myslim 3 parametry, vč. nejakýho obtokovýho bypassu pro ostrost zákusu...
Naposledy editováno 06.01.2023 12:22:13