globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Poškozený řetěz

2 reakcí na tento příspěvek Poškozený řetěz

27.11.2022 v 23:20 | Nahoru | #1
Smrtelně vážně. Zadní rozeta s hustotou tvrdosti 1632mm3 oceli X řetězový článek 2,519 mg2 to cele odmocníš počtem zubu rozety a zjistíš že článek řetězu je >1,88cg v nepoškozeném stavu. Počet článku retezu tedy vynásobíš 1,88 a mas číslo které musí být větší než krouťak motocyklu v Nm. Jelikož ten článek řetězu je nenávratně poškozen a oslaben, musíš celou operaci spočítat bez něj a výsledek musí být větší než kroutak. Váha a výška jezdce a valivy odpor gumy hrajou svoji roli a je to velká proměnná!

Třeba by ti Zdenda poradil, protože fyziku neodejebes! Když si oblečeš na motorku svetr upleteny z chlupů z podpaží, usetriš tím 0,0009 g váhy na zatížení pneumatiky. V tom případě by ten jeden nenávratně deformující řez nevadil.

Naposledy editováno 27.11.2022 23:41:08

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poškozený řetěz

28.11.2022 v 10:10 | Nahoru | #2
Pemik89> Ano, to je správná cesta.....snížit výkon motoru na 50 procent ( konverze výkonu autorizovanou firmou - tuning) na celou dobu výrobcem deklarované životnosti řetězu....po výměně stávající řetězové sedy konvertovat výkon na původní hodnoty

Naposledy editováno 28.11.2022 10:10:47

(reakce na) Poškozený řetěz

14.6.2023 v 06:32 | Nahoru | #3

Pemik89 píše: Smrtelně vážně. Zadní rozeta s hustotou tvrdosti 1632mm3 oceli X řetězový článek 2,519 mg2 to cele odmocníš počtem zubu rozety a zjistíš že článek řetězu je >1,88cg v nepoškozeném stavu. Počet článku retezu tedy vynásobíš 1,88 a mas číslo které musí být větší než krouťak motocyklu v Nm. Jelikož ten článek řetězu je nenávratně poškozen a oslaben, musíš celou operaci spočítat bez něj a výsledek musí být větší než kroutak. Váha a výška jezdce a valivy odpor gumy hrajou svoji roli a je to velká proměnná!

Třeba by ti Zdenda poradil, protože fyziku neodejebes! Když si oblečeš na motorku svetr upleteny z chlupů z podpaží, usetriš tím 0,0009 g váhy na zatížení pneumatiky. V tom případě by ten jeden nenávratně deformující řez nevadil.



Máš tam blbou proměnnou...zub rozety se používá pro krut řetězu... pro pevnost v tahu se zadává zub času... ...děkovat nemusíš....rád poradím
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1176, 1177] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35282 Včera v 23:46 oxygen
Označení ložisek v kyvné vidlici Yamaha YZF-R6 Hašlik 4 25.4.2024 v 10:03 Slow
Hledá se parťák - Gruzie 4 až 5 týd... KTM 1190 Adventure Kruháč 24 24.4.2024 v 16:36 kunabmw
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja Italy777 57 22.4.2024 v 20:25 MEK0TA
Padací rám BMW F 700 GS BMW F 700 GS firedept 7 22.4.2024 v 19:36 TomasNBK


TOPlist