2 reakcí na tento příspěvek Destrukce pneu
A pokud někdo lepí cihly místo maltou pur pěnou, není to protože je to lepší, ale zase proto, že je to levnější.
A k těm pneumatikám, o které jde. Výrobce se bude zuby nehty bránit, aby uznal vadu, nikoli pro těch pár kaček za gumu, ale kvůli precedentu. Páč hrozí, že po něm budou soudit nejen škodu na gumě, ale škody při nehodě a to i na zdraví a životech.
titus píše: čejen> tak zřejmě špatná šarže.
Já teď kupoval přední Metzeler tourance, je vyrobená v číně a moc se mě nelíbí, povrch vypadá jak lisovaný saze
To bude spíš slisovaná čínská tma, určité procento sazí do pneumatik patří, ale saze se vyrábí z ropy, tak jsou dražší než čínská tma .
dewwil píše: Zeptejte se jakýchkoli lidí co dělaj ve výrobě pneu, myslím tím fachmany. Když jsem se ptal já, že bych chtěl vždy nejnovější DOT tak mi staří chlapi říkali, guma musí uzrát, tím mysleli, že je dobré když pneu chvíli odpočívá a jednotlivé vrstvy mají čas se vzájemně propojit a odpaří se různé chemikálie. Pneu si tzv. sednou. Takže je mi jedno jestli letos budu jezdit pneu s DOT xx19 nebo xx21. Jasně, že když dodají pneu s xx22, že ji taky obuju, ale už to ve mě hlodá a budu se bát ji osolit delší dobu na dálnici, kdy ta guma prožívá tepelnej šok a nejvíc na to trpěj právě hrubé gumy na přetížených velkých "endurech"... Kolem DOT je strašná hysterie, ale zbytečně, každej chce co nejnovější pneu a přitom ta samá stará dva tři roky může vydržet delší nájezd než funglice ještě teplá z formy. V autoservisu se s tímhle setkáváme u nových pneu, kdy došlo k přehřátí pneu, vlivem tlaku v pneu nebo velké rychlosti po dálnicích po delší dobu, opět na to nejvíc trpí celoroční, zimní, či offroadové pneu, tudíž pneu s hrubším vzorkem... Bohužel to výrobci většinou zamítají pokud to opravdu není vadná šarže...
Potvrzuju, na okruhu mam nejradeji gumy s dot 1-4 roky starym, uplne nova sice funguje, ale vzdycky ji "podezrele rychle sjedu"
Bud ti to za to stoji, a nebo nejezdi.
Borntobewild píše: Přesně tak. Stavby se nenechávají vymrznout ne proto, že by byla jná technologie, ale protože to stojí prachy.
A pokud někdo lepí cihly místo maltou pur pěnou, není to protože je to lepší, ale zase proto, že je to levnější.
A k těm pneumatikám, o které jde. Výrobce se bude zuby nehty bránit, aby uznal vadu, nikoli pro těch pár kaček za gumu, ale kvůli precedentu. Páč hrozí, že po něm budou soudit nejen škodu na gumě, ale škody při nehodě a to i na zdraví a životech.
Ale no tak , na montažku či na lepidlo se hlavně lepí ponevač nějakej chytřejší člověk řekl že ta spára s maltou je větší tepelnéj most než lepení ať tou pěnou či lepidlem
Naposledy editováno 01.09.2022 09:32:22
1 reakcí na tento příspěvek Destrukce pneu
Kdysi jsem píchl bezdušák a neměl ho jak zalepit. Potřeboval jsem dojet asi 50km domů. Do 60km/h se na tom nedalo jet, ale pak už to šlo. Od kila nahoru se na prázdné gumě jelo úplně normálně, jak odstředivou silou držela správný tvar.
Naposledy editováno 01.09.2022 09:35:36
1 reakcí na tento příspěvek Destrukce pneu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Destrukce pneu
Ale Bůh ví jak jel ...
Neříkám že se nemůže stát, že byla vadná guma (série), ale taky vím, jak dokážou lidi zničit gumu vlastní hloupostí...a tohle vypadá přesně tak (dle fotek) jako gumy, který jsou ,, vyhořelý " ...
Ale hádat se rozhodně nechci