Téma: membrány
30.5.2022 v 17:53
Sháním nové membrány ke karburátorům Keihin CVK 32 ,motocykl Suzuki GSX 750 , origo jsou za 3tis za kus - ty nechci .Sehnal jsem přes obchod na skútry za 800kč . Membrána se šoupětem je stejná , stejně těžká ,avšak průměr díry pro podtlak je dvakrát tak velký (odhadem ) což asi bude problém. A tak chci poprosit,zda někdo nemá odkaz na nějaký obchod v česku, kdy by se dali sehnat za rozumné peníze. Děkuji předem za odpovědi






pozri ci tu maju
https://www.motorrad...5d2535efa2f3b57f991b
na ebay.de je velky vyber
daj do vyhladavania
suzuki gsx 750 vergaser membrane
https://www.motorrad...5d2535efa2f3b57f991b
na ebay.de je velky vyber
daj do vyhladavania
suzuki gsx 750 vergaser membrane
Taky se kloním k názoru doobjednat zbylé tři a vyzkoušet. Původní oleštěné šoupátka bych nepoužil. Tedy pokud na nových šoupátkách není patrná horší kvalita...
A i kdyby ta větší dirka způsobovala nějaký problém a vsadím boty, že nebude, tak jde zavařit nebo zaslepit kusem něčeho, co se jen tak neuvolní.
A i kdyby ta větší dirka způsobovala nějaký problém a vsadím boty, že nebude, tak jde zavařit nebo zaslepit kusem něčeho, co se jen tak neuvolní.
Dírka v šoupátku se zvětšuje, pokud chceš rychlejší odezvu na kroucení rukojetí plynu. Pro vyšší otáčky a razantní jízdu je to the best. Šoupátko jde rychleji nahoru a rychleji dolů.
Bohužel to má i svá negativa, protože je horší útlum pohybu šoupátka a pulsace v sání můžou tím šoupátkem v nízkých otáčkách nepříjemně zamávat. Pak se musí vyrobit clonka s menší dírkou, která se vloží mezi šoupátko a jeho pružinu a zajistí proti pootočení.
Až to budeš dávat dohromady, tak bacha, aby ti dobře těsnilo horní víčko nad šoupátkem, doporučuju při montáži přizvednout šoupátko, aby se membrána nedeformovala a nevypadávala z drážky, a taky přimáznout těsnicí plochu silikonem.
Bohužel to má i svá negativa, protože je horší útlum pohybu šoupátka a pulsace v sání můžou tím šoupátkem v nízkých otáčkách nepříjemně zamávat. Pak se musí vyrobit clonka s menší dírkou, která se vloží mezi šoupátko a jeho pružinu a zajistí proti pootočení.
Až to budeš dávat dohromady, tak bacha, aby ti dobře těsnilo horní víčko nad šoupátkem, doporučuju při montáži přizvednout šoupátko, aby se membrána nedeformovala a nevypadávala z drážky, a taky přimáznout těsnicí plochu silikonem.
Tak přiobjednal jsem další tři šoupata,koupil "tekutý kov" ,zalepil dírky a poté provrtal 1,5mm vrtákem jak je na starých. (až potom jsem pochopil proč jsou dírky větší - na starých šoupatech jsou membrány slabé jak šprcka,u nových jsou o dost ze silnější gumy a tak klade daleko větší odpor při ohybu,nebo deformaci,tak asi proto je tam větší otvor) nicméně jsem to nechal tak a nainstaloval. .... A výsledek je dobrej
najezdil jsem s tím takhle asi 1200km a vyhovuje mi to. Jediné co mi furt trošku dělá starosti (obzvlášť když točím 8tis ) je představa že se zátka uvolní a vlítne do motoru
Radši budu na podzim kontrolovat .


Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Suzuki Inazuma 750 - boční protekto... Suzuki GSX 750 | Krejcak73 | 15 | 26.7.2024 v 12:41 Marek71 |
Gsxr 750 srad karburator Suzuki GSX 750 | Wetra | 2 | 5.5.2024 v 16:59 petr.machy |
Hlučné ložisko Suzuki GSX 750 | Pepansuzuki | 27 | 13.4.2024 v 18:00 krokoš |
Převodní tabulka zapalovacích svíče... Suzuki GSX 750 | Krejcak73 | 17 | 23.1.2024 v 08:47 Krejcak73 |
Inazuma 750, Zephyr 550, nebo Breva 750 Kawasaki Zephyr 550, Suzuki GSX 750, Moto Guzzi Brev... | jincom | 16 | 16.1.2024 v 10:39 hansdorf |