PS: jde mi o praktickou zkušenost...tedy měl jsem to, pri nehodě mi to utrhlo koule, nebo měl jsem to bylo to dobré, protože...nebo bylo to špatně, protože. Teoretici mě moc nezajímají, ale můžou se vyjádřit, pokud se neudrží.
Naposledy editováno 18.04.2022 21:53:27
pri zrychlovani je to pro spolujezdce rozhodne nejstabilnejsich uchop plne srovnatelny s tim, kdyz se drzi pilota (pro ktereho je toto plus, ze nemusi tahnout vahu spolujezdce). pri opakovanem intenzivnim brzdeni to pry ale jeho mladou tlacilo do rukou, takze jednu ruku davala vzdy z madla pryc a zapirala se klasicky naplocho do nadrze. pri zalehavani na nadrz (pri solo jizde) to tlacilo. navic pri nucenem nouzovem opusteni vozidla (naraz zepredu) je ten hak primo v trajektorii pohybu jezdcova pytle a dutiny brisni - toto nastesti prakticky otestovane nemel, ale obava z toho byl asi hlavni duvod, proc to zase sundal. jeste mam dojem zminoval obavu z toho, jestli je to vicko nadrze dimenzovane na prenos takovych sil. behem sveho kratkeho testovani s tim problem nemel, ale prece jenom spolujezdec na to pusobi daleko vetsi silou nez pripadny nalozeny tankbag.
kazdopadne jestli to poridis, dej vedet, jak jsi spokojeny
edit: jeste me napada, ze i kdyz toto jsem sice netestoval, tak autoskolu na moto jsem delal jeste na stroji s dvojim rizenim. a tam ta riditka primo pred brichem mi moc bezpecna neprisla uz tenkrat
Naposledy editováno 20.04.2022 11:01:24